Gejat: Yamaha YZF426 MF-VR-48 Hengelo

ik zou toch echt effe een speudo koop gaan regelen zo van ik wil hem kopen kunnen we afspreken en dan dan zorgen dat je het hele mf knokploegje bij je hebt ...

als je op de wouten moet wachten ...... ( zij te druk met onzin flitsboetes ) :X :X :X :X
 
Ik heb gisteren politie Nijmegen gebeld met mijn bevindingen maar omdat mijn aangifte in Groningen is gedaan (mijn woonplaats waar mijn motor ook is gejat) moet de politie Groningen eerst mijn aangifte doorsturen voordat ze info en gegevens opnemen.
Waarom bel je Groningen niet even om die info daar door te geven?
 
Allemaal bedankt voor de reacties, ik heb hem op de Facebookpagina nog niet gezien.
Het artikel in de krant van 2 motoren in garage gestolen Hengelo gaat idd over mijn motor. Alleen heeft de politie een verkeerde melding gedaan aan de krant waardoor het gaat over een Suzuki. Diegene die de melding had opgenomen had 78 gebruikt ipv 48. Rest van het kenteken is hetzelfde. Weer lekker van de politie!!! Maandag moet ik daar achteraan. Ik hou mijn ogen open en blijf aub komen met reacties. Ik heb waarschijnlijk mijn motor gehoord hier in Hengelo, het geluid ken ik uit duizenden, was er met de auto achteraan maar niks!! Ik denk dat ik hem er zo afrijd als ik hem tegenkom
 
En weet je wat nog erger is...
Als die klootzakken ook nog ergens een flitspaal pakken , krijg je een of meerdere"M" bekeuring(en) thuis, die je eerst moet betalen voordat je in beroep kunt gaan, al kun je 100x bewijzen dat de motor is gestolen....
Kun je ook nog een keer een jaar op je geld wachten voor je dat weer terug krijgt...

Wat is justitie en alles wat er bij hoort toch een mooi apparaat
 
En weet je wat nog erger is...
Als die klootzakken ook nog ergens een flitspaal pakken , krijg je een of meerdere"M" bekeuring(en) thuis, die je eerst moet betalen voordat je in beroep kunt gaan, al kun je 100x bewijzen dat de motor is gestolen....
Kun je ook nog een keer een jaar op je geld wachten voor je dat weer terug krijgt...

Wat is justitie en alles wat er bij hoort toch een mooi apparaat

Ligt er maar net aan aan welke kant je staat. ;)
 
Allemaal bedankt voor de reacties, ik heb hem op de Facebookpagina nog niet gezien.
Het artikel in de krant van 2 motoren in garage gestolen Hengelo gaat idd over mijn motor. Alleen heeft de politie een verkeerde melding gedaan aan de krant waardoor het gaat over een Suzuki. Diegene die de melding had opgenomen had 78 gebruikt ipv 48. Rest van het kenteken is hetzelfde. Weer lekker van de politie!!! Maandag moet ik daar achteraan. Ik hou mijn ogen open en blijf aub komen met reacties. Ik heb waarschijnlijk mijn motor gehoord hier in Hengelo, het geluid ken ik uit duizenden, was er met de auto achteraan maar niks!! Ik denk dat ik hem er zo afrijd als ik hem tegenkom




kan ik me voorstellen maar misschien niet zo handig om dat hier zwart op wit te zetten, nu kan je niet meer zeggen dat je hem over het hoofd zag en er per ongeluk 3x over heen reed ;)



GR NEMO
 
Ik las op de 180cc bookface pagina over een yz426f met kenteken dat iemand die te koop aanbood. Ik wil geen dingen zeggen, maar ik vond het wel verdacht
https://www.facebook.com/photo.php?...87855715.33514.100000156356642&type=1&theater

Met kenteken... dat is toch niet zo raar? Niets verdachts aan deze.
Ook niet degene van topicstarter, daar deze in juli gestolen is en degene waar je naar linkt een paar maanden terug al in bezit was van de facebookpersoon waar je naar linkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan