Gekleurde banden

O.K. wat vinden we ervan?

  • Afgrijselijk, zwart rulez.

    Stemmen: 39 46,4%
  • Zelfde als al die feestverlichting, nix dus!

    Stemmen: 4 4,8%
  • Niet voor mij, maar wie wil mag erop rijden.

    Stemmen: 14 16,7%
  • Gaat wel.

    Stemmen: 3 3,6%
  • Best mooi

    Stemmen: 3 3,6%
  • Gaaf, waar kan ik ze halen?

    Stemmen: 21 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    84

Ralfonso

Die hard MF'er
3 jan 2002
529
0
Gouda
Ja, wil je us een andere kleur banden dat kan volgens dit artikel in de Motor.



Gek_banden.jpeg



meer informatie
 
kan leuk zijn al hou ik het liever bij zwart rubber
rood blauw groen maakt niet uit zodra het vies wordt is de pret er ook wel weer af
 
:r :r

Lijkt me duidelijk waar ik op gestemd heb.

Edit: maar als iemand anders het mooi vindt, moet ie het gewoon doen natuurlijk. O-)
 
Tja ik vind zwart nou eenmaal mooi. :9
maar wie op mooie oranje(of groene,gele,blauwe,rode) banden wil rijden.

GO FOR IT!!!
 
Kon me van jaren terug herinneren dat je ook voor je brommer gekleurde bandjes kon kopen.

Ik hou het gewoon op stemmig zwart :) .
 
Ach, idd een keertje blauwe banden o0nder me blauwe motor lijkt me wel geinig, vooral als je een van de eerste bent.
 
Gaaf !!

Eindelijk eens mooie gekleurde strepen op straat van al dat snelle bochtenwerk.
Die zwarte strepen zijn toch best wel saai he?
:]
 
Speciaal voor the Saint gemaakt :P
Ik denk dat het wel leuk is als je een van de eerste bent die erop rijdt. Ik ken iemand die binnenkort een setje krijgt voor promodoeleinden, helaas nét niet voor de motorbeurs. Ik ben benieuwd hoe dat eruit zal zien!
 
Worden toch vanzelf weer zwart als je ermee rijdt?

En je kan dan mooi nog duidelijker schaamranden onderscheiden: hoe breder de zwarte streep, hoe beter je je best doet... Hou je dus alleen maar een paar heel subtiele gekleurde "velg"randjes over... 8-)
 
Als banden altijd rood waren geweest en een fabrikant nu ineens zwarte banden op de markt zou brengen zou iedereen roepen dat dat vreeeeselijk lelijk was. Het is maar wat je gewend bent.....
 
Ze zeggen wel dat de grip niet uitmaakt.... maareh zwart warmt toch sneller op dan elke andere kleur?? Zelfde als je met een wit of een zwart T-shirt in de zon gaat lopen... kan me dus niet voorstellen dat het niks uitmaakt. Doordat de kleur zwart is wordt de warmte ook beter vastgehouden... toch :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan