Gekleurde Dempers

14 jan 2010
37
0
Zaandam
Ey iedereen!

Ik ben me de blubber aan het zoeken naar een mooie gekleurde demper...

Ik heb zelf een Kawasaki Ninja Zx6R uit 2000 en wil daar eigenlijk een groene demper opzetten...

Nu heb ik 2 bedrijven gevonden die die dempers leveren voor mijn model.
Superpole en Micron.

Nu is het probleem dat superpole de losse demper kan leveren maar in een andere kleur groen dan de kawa kleur groen...
Micron heeft daarintegen een super mooie groene kleur voor de demper maar die leveren geen losse dempers.. Als ik daar in aanmerking wil komen van een groene demper moet ik gelijk een heel uitlaat systeem nemen en moet ik 800 dollar neer leggen... Dat gaat me ff iets te ver...

Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die toevallig weten waar ik elders zo'n demper vandaan kan toveren...

Het gaat hier dus om een demper voor een Kawasaki Ninja Zx6R uit 2000. Demper zit in mijn geval vast op 3 punten...

Heb er ff een fotoje bij gedaan van iemand met zo'n Micron demper...
Om een ideetje te geven...
Heb deze persoon uiteraard ook gevraagd waar hij zo'n demper heeft gekocht en zij mij dat hij de motor had gekocht waar de demper al opzat en ook geen idee heeft waar je zo'n demper nog kan kopen.

Dus als er mensen zijn die het wel weten laat het hier dan a.u.b weten! :D

Groeten Martijn!

full
 
Laatst bewerkt:
allereerst welkom:

Is het een idee om een gekleurd stuk carbon ergens vandaan te halen en dit er zelf om te zetten.

Beetje zelf klusen ipv een klaar (duur) onderdeel aanschaffen.

PS: wel heul tof!
 
Laatst bewerkt:
die demper ziet er inderdaad gaaf uit, het is eens een keer wat anders!
 
allereerst welkom:

Is het een idee om een gekleurd stuk carbon ergens vandaan te halen en dit er zelf om te zetten.

Beetje zelf klusen ipv een klaar (duur) onderdeel aanschaffen.

PS: wel heul tof!

Inderdaad welkom :P

Ja ik zou natuurlijk zelf ook wat kunnen klussen vervelende is dat je natuurlijk niet weet hoe het er dan gaat uitzien.
Ben bang met Carbon dat het te donker wordt...

Zoals dit plaatje van een superpole demper....

Ik heb geen idee of je zelf iets kan maken dat even mooi is als bijvoorbeeld die Micron....
Zou ook niet weten hoe :P
full
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
M'n eerste reactie was toch wel negatief moet ik zeggen.. Maar nu ik er 5 minuten naar heb lopen staren vind ik 't toch wel wat hebben en voel ik me redelijk autistisch


:/
 
Laatst bewerkt:
als je een rvs of stalen demper hebt zou je 'm ook kunnen spuiten

Heb een Carbon Demper op het moment.
Verf is geen probleem tegenwoordig kan je in elke grote bouwwinkel je kleur laten mengen.

Maar zal je met een spuitbus of iets dergelijks dezefde resultaten krijgen?
Vraag het me een beetje af....
 
M'n eerste reactie was toch wel negatief moet ik zeggen.. Maar nu ik er 5 minuten naar heb lopen staren vind ik 't toch wel wat hebben en voel ik me redelijk autistisch


:/

Moest er eerst ook aan wennen mar hoe langer ik er naar keek hoe vetter ik het begon te vinde :D Dus je bent niet de enige :)
 
Laatst bewerkt:
Heb een Carbon Demper op het moment.
Verf is geen probleem tegenwoordig kan je in elke grote bouwwinkel je kleur laten mengen.

Maar zal je met een spuitbus of iets dergelijks dezefde resultaten krijgen?
Vraag het me een beetje af....

Denk het niet. Sowieso wordt het denk ik met carbon niet zo'n succes.

En bedenk dat het warm wordt, dus moet wel goed gebeuren (en niet met gamma-spuitbus).
 
EPS verkoopt toch losse Micron dempers?!
Heb daar enkele jaren terug iig een Micron demper gekocht.
 
Micron heeft ze!
waar je m moet bestellen :?

micron_display.jpg


edit: laat maar moet voortaan beter de op lezen! |(
 
Laatst bewerkt:
www.uitlaten.com (EPS in Kielwindeweer) leverde altijd Micron dempers.
Geen idee of ze dat nog steeds doen :?
 
Anders laat je de huls toch poedercoaten? Setje gasdichte popnagels bestellen, popnagels uitboren en het eindkapje + huls trek je er vaak zo af.... :)
 
Ik weet dat ze bij Mad Racing in Noord-Scharwoude een display-unit hadden staan met dempers in allerlei kleuren. Misschien kunnen ze je daar verder helpen.. Das ook niet zo gek ver van Zaandam af :).
 
Anders laat je de huls toch poedercoaten? Setje gasdichte popnagels bestellen, popnagels uitboren en het eindkapje + huls trek je er vaak zo af.... :)

Ja dat klinkt als een goed idee....
Maar ik heb nu een Carbon Demper van Laser...
en met Carbon ziet het er volgens mij niet uit...
Superpole's dempers zijn ook van carbon en das erg donker. Veel donkerder dan de kawa kleuren zelf...

Dus ik zou opzoek moeten gaan naar een goedkoop RVS dempertje met 3 punten om vast te maken en wat nog een beetje een tof geluidje produceerd....
Deze poedercoaten en klaar is kees.

Iemand nog wat dempers liggen??? :P
 
Laatst bewerkt:
ey iedereen!
Nou heb wat mailtjes rond gestuurd naar bedrijven zoals EPS.
Het schijnt dat Micron al 1,5jaar failliet is en geen dempers meer verkoopt.
Dus dat wordt zowieso helemaal niks.
Dus enige mogelijkheid die ik heb is het tch zelf doen... :)
als er mensen zijn die nog andere ideeën hebben of toch ergens nog groene dempers vindt?
Laat het mij dan AUB weten :)
 
Martijn,
Ik weet niet hoe de bempers heten maar ik weet wel dat madracing in Noord-scharwoude deze verkoopt.
Ik geloof zelfs dat je zelf de kleuren samen kan stellen.

MadRacing
 
Martijn ik heb je een privebericht gestuurd. Kijk eens op www.mtcexhausts.co.uk.

Daar hebben ze gekleurde dempers en ook in groen. Kijk maar bij de kawa's
 
Martijn,
Ik weet niet hoe de bempers heten maar ik weet wel dat madracing in Noord-scharwoude deze verkoopt.
Ik geloof zelfs dat je zelf de kleuren samen kan stellen.

MadRacing

hehe Naaktloper had ook deze zaak aangewezen...
Ik heb een weekje geleden MadRacing even gemaild maar helaas nog niks terug gehad.
Ik zal morgen even een belletje geven aan ze om meer te weten.

Super bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan