gekleurde dempers

Ik ken wel een gast die maakt mooie uitlaten voor sport kawasaki's in elke kleur mogelijk alleen verkoopt hij alleen aan personen boven de 21.
 
Kunnen meer mensen van die gekleurde dempers kopen? Dan valt mijn motor meer op *D
Jemig wat zijn die dingen lelijk.
 
op zo'n blauw/wit/groen kawasaki is het niet mooi..
maar de mijne is door een vorige eigenaar zwart overgespoten, alleen t voorspatboord, stukkie bij mn lamp en dat spoiler dingetje zijn nog groen..
dus dan is een groene demper wel mooi ;)
 
Ik ken wel een gast die maakt mooie uitlaten voor sport kawasaki's in elke kleur mogelijk alleen verkoopt hij alleen aan personen boven de 21.
ik heb je gisteren al een pb gestuurd.. waarom reageer je niet?
 
Waarschijnlijk omdat hij je voor de gek houd. ;)

Maar als aan een groene demper kan komen, dan kan mile pajic in genderingen er wel een linkpijp voor maken.
Of superpole. *D
 
Carbon Can uit Engeland maakt gekleurde dempers.
Maatje van me importeerde ze (niet meer, hij is weer verhuist naar Engeland).
Ik heb ze zelfs nog een tijdje op bestelling in de gewenste kleur gespoten indien CarbonCan ze niet in die kleur kon leveren.
 
Carbon Can uit Engeland maakt gekleurde dempers.
Maatje van me importeerde ze (niet meer, hij is weer verhuist naar Engeland).
Ik heb ze zelfs nog een tijdje op bestelling in de gewenste kleur gespoten indien CarbonCan ze niet in die kleur kon leveren.
bedankt!! *D
 
Carbon Can uit Engeland maakt gekleurde dempers.
Maatje van me importeerde ze (niet meer, hij is weer verhuist naar Engeland).
Ik heb ze zelfs nog een tijdje op bestelling in de gewenste kleur gespoten indien CarbonCan ze niet in die kleur kon leveren.
weet je hier een site van?
 
Bestaan ze nog wel CarbonCan ?

Hun website is offline :?

En ja, voor de ZXR400 zijn er niet veel merken die wat kunnen leveren, (maar er zijn er wel) laat staan gekleurde dempers.
Dus zal je iets moeten laten maken, en dan heb je weer het probleem dat er geen E-keur op je demper zit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan