Gelderland Tourderstopic#11:BertusOpDe Norton,TinusOpDe BSA!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg eind 2010 gewoon een hypotheek terwijl ik nog (net) geen vast contract had. Carolien had het echter wel, misschien dat dat scheelde. Maar er werd absoluut niet moeilijk over gedaan. En ach nu heb ik weer geen vast contract (maar Carolien nog steeds wel).

Op basis van wiens inkomen is de hypotheek verstrekt? Zijn jullie getrouwd?
 
Ik kreeg eind 2010 gewoon een hypotheek terwijl ik nog (net) geen vast contract had. Carolien had het echter wel, misschien dat dat scheelde. Maar er werd absoluut niet moeilijk over gedaan. En ach nu heb ik weer geen vast contract (maar Carolien nog steeds wel).

Je omschrijft het goed: Een van de kostwinners heeft een vast contract en dan is er niets aan de hand. Probeer eens een hypotheek te krijgen met de mededeling dat je geen vast contract hebt.
 
En ik ben er net uit, lekker hoor, stoelverwarminkje aan, luisteren naar radio 1, lachen om de (voorgelezen) voorpagina van De Telegraaf met Marx Rutte *D


telegraaf-marxrutte.jpg
 
Ja, maar waar schenken ze de goeie?
Ik was net in de Plak maar daar was alleen grolsch bok. En die vind ik vies.


Vandaag zijn mjam en ik even naar Aachen geweest. Niet een heel spannende stad maar ik wilde even naar een jas kijken. Het ritje over de autobahn was wel leuk. Er was alleen een of andere mercedes S63 AMG die veel harder kon dan ik :? :?


En omdat het zulk kutweer was vanavond, hebben wij onszelf op 2 flessen whisky getrakteerd: een Ben Riach die in Sauternes-vaten heeft gezeten en een fles Talisker. Laat de winter en het markxisme maar komen :W
 
Laatst bewerkt:
Ja, maar waar schenken ze de goeie?
Ik was net in de Plak maar daar was alleen grolsch bok. En die vind ik vies.


Vandaag zijn mjam en ik even naar Aachen geweest. Niet een heel spannende stad maar ik wilde even naar een jas kijken. Het ritje over de autobahn was wel leuk. Er was alleen een of andere mercedes S63 AMG die veel harder kon dan ik :? :?


En omdat het zulk kutweer was vanavond, hebben wij onszelf op 2 flessen whisky getrakteerd: een Ben Riach die in Sauternes-vaten heeft gezeten en een fles Talisker. Laat de winter en het markxisme maar komen :W

Een S63 AMG is traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggg....... :Z
 
nou...een beetje wel, hij kan maar 250. Valt best een beetje tegen :+

Hij kan veel harder, maar dan moet je de begrenzer eraf laten halen, dan krijg je van MB ook een dagje circuit training erbij, en een sticker aan de binnenkant van het klepje van de tankdop.

Wat echt een retesnelle MB is is de SL65AMG Black Series, gave bak.
 
Laatst bewerkt:
He ja, het regent, we gaan over autos praten. Stelletje salonmotorrijders!

Nb, ik heb na gisteren van 20.30 tot 2.15 op de vloer gestaan, vanaf 11.15 tot late tonite weer tango dates.....enmorgen weer .alleen dan van 11.00 tot uiterrlijk 2200..... Veel plezier met jullie autoboekjes en laat de whiskey smaken......i'm out!
 
He ja, het regent, we gaan over autos praten. Stelletje salonmotorrijders!

Nb, ik heb na gisteren van 20.30 tot 2.15 op de vloer gestaan, vanaf 11.15 tot late tonite weer tango dates.....enmorgen weer .alleen dan van 11.00 tot uiterrlijk 2200..... Veel plezier met jullie autoboekjes en laat de whiskey smaken......i'm out!


Zoals een Duitser zou zeggen: Du bisst Salonfähig!

Ik zeg:Voetjes van de vloer!
 
Laatst bewerkt:
Ja, maar waar schenken ze de goeie?
Ik was net in de Plak maar daar was alleen grolsch bok. En die vind ik vies.

Tsja... smaken verschillen.
Ik vind de Wildebok lekker!
Heb ik hier in het dorp bij de slijterij gehaald.
En in Arnhem heb je Slijterij Van Pernis.
Die verkoopt heeeeeeeeeellll veeeeeeeeeeellll soorten bier. (200+?)
Als je daar een keer heen gaat, neem dan een stevige doos mee.
Je komt altijd met meer naar huis als van te voren geplant :)

Is er in Nijmegen ook ergens een slijterij met heel veel soorten bier?
 
Deze is veel leuker: The making of:

:Y

Zo zie je maar dat wij het niet eens zoveel slechter doen.. :+

Dat stunten ziet er altijd zo smooth uit. Maar hier zie je dat het toch echt een kwestie van trainen, trainen en nog eens trainen is.

En een goede lichaamsbalans kan ook geen kwaad.
 
Dat stunten ziet er altijd zo smooth uit. Maar hier zie je dat het toch echt een kwestie van trainen, trainen en nog eens trainen is.

En een goede lichaamsbalans kan ook geen kwaad.

Ik heb een uitmuntende lichaamsbalans, loop al sinds mijn 18e maand rechtop!

Op een motor daarentegen, val ik wel eens om. :X :')

Conclusie, het ligt aan de motor. :Y :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan