Gelderland Tourderstopic #6: Met z'n allen naar Bouillon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door een ander topic en een opmerking van Blue_eyes op het volgende idee gekomen: Wie lijkt het leuk om eventueel in combinatie met een tourritje, een bezoekje te brengen aan het volgende museum:

Wil Hartog Museum - Hartog

Lijkt mij heel leuk in ieder geval :Y

Uuuuhhhhh.... om met Michiel te spreken....: Da's niet bij mij om de hoek.... _O-

Maar ff zonder gekheid, dat lijkt me wel erg leuk. Gaat wel een hele dag kosten, maar da's geen probleem.
 
Pfft dat is inderdaad wel een eind, denk niet dat ik daar veel behoefte aan heb. Maar een museum wat dichter in de buurt lijkt me wel wat als bestemming van een ritje.

Ik had vandaag trouwens een keer geen geluk met de regen, zeiknat geworden op het pontje bij pannerden. Wat trouwens een splinternieuwe is, zondag gingen we nog met de oude die nu iets verderop in de haven ligt. Pluspunt van deze regenbui is wel dat mijn motorpak nog steeds heerlijk waterdicht is, maar fijn blijft anders ;)
 
Uuuuhhhhh.... om met Michiel te spreken....: Da's niet bij mij om de hoek.... _O-

Maar ff zonder gekheid, dat lijkt me wel erg leuk. Gaat wel een hele dag kosten, maar da's geen probleem.

Ik heb nog niet eens gecheckt waar het is :) Lijkt me gewoon heel leuk om die Nederlandsche motorsport geschiedenis daar op te snuiven. En het kan ook nog met de auto eventueel.
 
Laatst bewerkt:
Goede dag soortgenoten.
Ik ben nieuw, en rij al vanaf 2000 een diversion 600 uit 1997.
Drie weken geleden heb ik door de achterrem "gedrukt", waardoor er geen remdruk meer was.
Heb remklauw eraf gehaald en schoongemaakt, tevens nieuwe rubber ringen geplaatst.
Nadat ik hem ontlucht had, weer druk op rem gezet, en ineens weer plof. Remolie kwam langs rubbers.
Wie weet wat hier de oorzaak van kan zijn.
 
Is inderdaad wel een eind rijden. Maar zou best eens leuk kunnen zijn. Ritje over de Houtribdijk (en daar lekker muggen opvangen :r ).

Zondag???

Hallo Kotani. Ik heb geen verstand van achterremmen (die gebruik ik niet meer O-) . Er zijn hier wel 2 Div experts die het je wellicht kunnen vertellen.

Edit: ik zie dat je echt nieuw bent op MF. Check ook even het Diversion topic. Dat zit vol met experts.
 
Laatst bewerkt:
Goede dag soortgenoten.
Ik ben nieuw, en rij al vanaf 2000 een diversion 600 uit 1997.
Drie weken geleden heb ik door de achterrem "gedrukt", waardoor er geen remdruk meer was.
Heb remklauw eraf gehaald en schoongemaakt, tevens nieuwe rubber ringen geplaatst.
Nadat ik hem ontlucht had, weer druk op rem gezet, en ineens weer plof. Remolie kwam langs rubbers.
Wie weet wat hier de oorzaak van kan zijn.
Stel je vraag in het volgende topic nog eens: Het grote Yamaha Diversion topic (deel 9)
 
Ik heb al eens eerder een rondje IJsselmeer gedaan, is op een (lange) dag goed te doen en best leuk als je de leuke polderweggetjes in Friesland en Noord-Holland op zoekt. Ik ben toen eerst langs Zwolle, Kampen, etc naar Lemmer en het Gaasterland (erg mooi!) gereden. Toen de afsluitdijk over en door West-Friesland afgezakt. Volgens mij ben je dan in de buurt van het museum.

Het stukje na de tweede dijk tussen Lelystad en Harderwijk is een beetje saai, maar daarna kun je weer mooi over de veluwe terug meanderen door de bossen en weilanden naar Apeldoorn (of zuidelijker natuurlijk!)...
 
Laatst bewerkt:
Misschien ga ik de 27 28e een rondje doen, kust / friesland :)

Zoiets en dan verspreid over 2.5 dag met 1 nachtje camping :)

Vertrek vanuit H'veld, langs de kust naar het noorden, overnachten in Friesland. Volgende dag soort van open dag bij Jerryt, dé beunhaas der beunhazen :) Zelfbouw frames etc. :) terug via de veluwe :) naar Wijchen
 
Laatst bewerkt:
Doe Gerard de groeten! Ik heb nog 2 scharnieren voor hem om te lassen. Ik zal es proberen het voor die tijd naar hem op te sturen.

Vanmiddag heeft HK Suspension mijn veren vervangen. Sow wat een verschil! *D. De motor was nooit slecht maar nu is ie als nieuw. Eerder wisselden de neiging tot onderstuur en overstuur elkaar af, pompte de achterkant weleens wat in de bocht en trilde de vork bij het aanremmen, maar dat is nou allemaal weg *O* . De vering spreekt veel beter aan met remmen, de motor gaat veel zekerder door de bocht, helemaal top.
Jammergenoeg was de weg halverwege kleddernat dus toen moest ik voorzichtig doen.

Tot over een paar dagen!
 
Doe Gerard de groeten! Ik heb nog 2 scharnieren voor hem om te lassen. Ik zal es proberen het voor die tijd naar hem op te sturen.

Vanmiddag heeft HK Suspension mijn veren vervangen. Sow wat een verschil! *D. De motor was nooit slecht maar nu is ie als nieuw. Eerder wisselden de neiging tot onderstuur en overstuur elkaar af, pompte de achterkant weleens wat in de bocht en trilde de vork bij het aanremmen, maar dat is nou allemaal weg *O* . De vering spreekt veel beter aan met remmen, de motor gaat veel zekerder door de bocht, helemaal top.
Jammergenoeg was de weg halverwege kleddernat dus toen moest ik voorzichtig doen.

Tot over een paar dagen!

Weet je zeker dat je voorheen niet achterstevoren op je motor zat...? :+
 
Morgen is mijn motor weer helemaal up-to-date *O*

Bij Huybers in Schijndel laat ik een setje Dunlop Roadsmarts monteren voor €314,= (montage aan de motor).

Alleen jammer dat het weer morgen kut is -O-

Zondag een ritje doen??
 
Laatst bewerkt:
Iemand interesse in een Vogels muursteun voor een TV inclusief een DVD steun?

TV-wandsteun Evolution serie

De TVB 2375 is een tv-wandsteun met maar liefst 3 draaipunten voor maximale flexibiliteit.
De steun is geschikt voor (breedbeeld)-tv's met een schermformaat van 20" tot 32" (51 tot 82 cm).

Deze universele tv-wandsteun zorgt voor een optimale kijkpositie (kantel- en draaifunctie) en houdt waardevolle ruimte op de vloer vrij. Alle kabels blijven uit het zicht dankzij ons Cable Inlay System (CIS®).

Dit kwaliteitsproduct is TUV-getest (met inbegrip van een belastingtest van 3 keer het maximale gewicht).
Alle montagematerialen zijn aanwezig.

Gratis af te halen.


full


Heb inmiddels een platte TV dus deze mag de deur weer uit.
 
Laatst bewerkt:
Kees is overgegaan naar een platte tv op de slaapkamer, vermoed ik zo :Y Vogel's steunen zijn altijd goed in iedeer geval.
 
Die platte kun je gewoon hangen. Veel handiger dan die oude bakbeesten zoals ik ook nog heb :$

Motortje is weer helemaal toppie. Vanochtend bij vd Heyden opgehaald met gestelde kleppen en alles. Ff een praatje gemaakt omdat het me opviel dat ze geen dealer meer zijn van Kawasaki. De chef liet zich per ongeluk ontvallen dat ze nog verder gaan inkrimpen kwa merken. Wat ik eruit opmaakte is dat of Aprilia, of Honda gaat vervallen bij hun.

Voor het eerst bij Huybers in Schijndel geweest. Daar een setje Dunlop Roadsmart laten monteren. Ik kreeg een erg goede indruk van die zaak. Denk dat ik daar nog wel eens vaker kom.

Maar wat belangrijker is: :HET MOTORSEIZOEN IS EINDELIJK BEGONNEN *O* *O* *O*
 
Iemand interesse in een Vogels muursteun voor een TV inclusief een DVD steun?

TV-wandsteun Evolution serie

De TVB 2375 is een tv-wandsteun met maar liefst 3 draaipunten voor maximale flexibiliteit.
De steun is geschikt voor (breedbeeld)-tv's met een schermformaat van 20" tot 32" (51 tot 82 cm).

Deze universele tv-wandsteun zorgt voor een optimale kijkpositie (kantel- en draaifunctie) en houdt waardevolle ruimte op de vloer vrij. Alle kabels blijven uit het zicht dankzij ons Cable Inlay System (CIS®).

Dit kwaliteitsproduct is TUV-getest (met inbegrip van een belastingtest van 3 keer het maximale gewicht).
Alle montagematerialen zijn aanwezig.

Gratis af te halen.


[afbeelding]

Heb inmiddels een platte TV dus deze mag de deur weer uit.
Hmm wel interessant voor als we eindelijk een nieuwe tv kopen voor in de woonkamer. Dan zou ons 3:4 crt naar de slaapkamer kunnen. Even denken :)

Nope we hoeven geen tv in de slaapkamer ;)
 
Laatst bewerkt:
Kees is overgegaan naar een platte tv op de slaapkamer, vermoed ik zo :Y Vogel's steunen zijn altijd goed in iedeer geval.

Nope eerst de woonkamer, daar kijken we zelden TV, dus daar een flatscreen gekocht die er mooi uit ziet alsie uit staat. _O-

Op de slaapkamer moet er nog eentje komen die ook mooi is als 'ie aan staat, maar die vinnik nog wat duur, dus daar sparen we eerst maar even voor door.
 
Nope eerst de woonkamer, daar kijken we zelden TV, dus daar een flatscreen gekocht die er mooi uit ziet alsie uit staat. _O-

Op de slaapkamer moet er nog eentje komen die ook mooi is als 'ie aan staat, maar die vinnik nog wat duur, dus daar sparen we eerst maar even voor door.

Als ik een tipje mag geven. Indien je voor lcd of led gaat, kijk eens naar een Sharp of een Toshiba. Kan er verhalen over vol typen, maar het komt er op neer dat deze merken toch wel het meest geïnvesteerd hebben in de de lcd en led technieken.
 
In september worden alle nieuwe modellen geïntroduceerd, dan kijk ik wel of er iets mooi(er)s bij zit, en dan worden de huidige modellen vanzelf afgeprijsd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan