Geluids limiet VS open koppeling Duc

GKST

Die hard MF'er
10 jun 2009
371
0
Kwintsheul
Hallo beste lezers,

Na enige tijd zoeken heb ik niks kunnen vinden hier om me vraag te beantwoorden.
Nou ga ik straks weer naar Zandvoort maar nu rij ik voor het eerst met een open koppeling op mijn Duc.

Nou vroeg me af (en nog steeds) of er al eens mensen zijn geweigerd omdat het getik te veel was.

In de eerste instantie leek het mij sterk dat mensen daarop geweigerd konden worden, maar toch even vragen he :)
 
WSB kijken dan maar he

16 mei ga ik, hoop dan wel op top weer
Oeps bedoelde maandag. :')

Net WSBK gezien, vreselijk in de regen op Assen.
Vorig jaar ook een keer gedaan, laat staat profs.
Het leek voor mij al ijs. :')
 
Hallo beste lezers,

Na enige tijd zoeken heb ik niks kunnen vinden hier om me vraag te beantwoorden.
Nou ga ik straks weer naar Zandvoort maar nu rij ik voor het eerst met een open koppeling op mijn Duc.

Nou vroeg me af (en nog steeds) of er al eens mensen zijn geweigerd omdat het getik te veel was.

In de eerste instantie leek het mij sterk dat mensen daarop geweigerd konden worden, maar toch even vragen he :)

Open koppelingsdeksel zeggen ze over het algemeen niks van :N

De keer op Assenmet de 1098 tenminste niet :')

Voor de zekerheid zou je het dichte koppelingsdeksel mee kunnen nemen:Y
Stel dat ze er wel moeilijk over doen ,het deksel omzetten is nog geen 5 minuten werk ;)

Het is wel te adviseren om met de originele uitlaatdempers te rijden of met aftermarket dempers + db-killers die erkent zijn door de organisatie :Y
(Akrapovic en Termilollie zijn erkent uit m'n hoofd :) )
 
Open koppelingsdeksel zeggen ze over het algemeen niks van :N

De keer op Assenmet de 1098 tenminste niet :')

Voor de zekerheid zou je het dichte koppelingsdeksel mee kunnen nemen:Y
Stel dat ze er wel moeilijk over doen ,het deksel omzetten is nog geen 5 minuten werk ;)

Het is wel te adviseren om met de originele uitlaatdempers te rijden of met aftermarket dempers + db-killers die erkent zijn door de organisatie
(Akrapovic en Termilollie zijn erkent uit m'n hoofd :) )




Ik neem het dekseltje wel mee, en we zien dan wel :+

Uitlaat is geen probleem, heb een LeoVince demper met dB killers.
full
 
'k race al enige tijd met een 916 met deels open deksel (busjes tussen de deksel), totaal geen last mee. Het geluid is ook te verwaarlozen.
 
Duidelijk genoeg voor mij, genoeg geluld, ik wil racen :+

Probeer dit jaar toch wel een keer of 5 a 6 te gaan.

Niks pro of zo, maar gewoon omdat ik het leuk vind
 
'k race al enige tijd met een 916 met deels open deksel (busjes tussen de deksel), totaal geen last mee. Het geluid is ook te verwaarlozen.
Lekker handig die open koppeling in de grindbak. :P _O-
 
Ik neem het dekseltje wel mee, en we zien dan wel :+

Uitlaat is geen probleem, heb een LeoVince demper met dB killers.
[afbeelding]

Zoek voor de zekerheid even uit wat die Leovince aan max DB's uitblaast met DB-killers in ;)
Tegenwoordig hebben ze het echt niet meer op open dempers op circuits ,zelfs niet met killers erin :N
Je mag tegenwoordig maximaal 96Db produceren op de circuits (uit m'n hoofd) ,zit je daar boven word je vriendelijk bedankt voor je donatie maar kom je dus met geen mogelijkheid de baan op :/

Als voorbeeld ,de Zard's die onder de 1098 zitten brakken MET DB-killers nog 105,8 DB uit :')
Terwijl Zard 102 DB aangaf :X
 
Laatst bewerkt:
Vandaar de busjes tussen de deksel , heb ik in het begin ook gedaan.

Als je een Duc met origineel koppelingsdeksel plat legt ben je genaaider dan met een stevig open koppelingsdeksel vind ik :Y

Het originele koppelingsdeksel is gemaakt van pisbak staal ,zodra je er naar kijkt zit er al een deuk in :X
(Wat weer tegen je koppelingsdrukplaat aankomt etc etc etc )
 
Als je een Duc met origineel koppelingsdeksel plat legt ben je genaaider dan met een stevig open koppelingsdeksel vind ik :Y

Het originele koppelingsdeksel is gemaakt van pisbak staal ,zodra je er naar kijkt zit er al een deuk in :X
(Wat weer tegen je koppelingsdrukplaat aankomt etc etc etc )
Ben ik niet met je eens. Mijn orginele deksel heeft anders een schuiver goed overleefd en zijn werk gedaan. Geen grind in de koppeling en geen schade. Zoals het hoort :)
 
Als je een Duc met origineel koppelingsdeksel plat legt ben je genaaider dan met een stevig open koppelingsdeksel vind ik :Y
Vandaar de busjes tussen de deksel , heb ik in het begin ook gedaan.
Geen idee hoe dat eruit ziet, maar bij een circuittraining in Spanje was er een mederijder alleen maar rechtuit de grindbak ingereden, en daarbij was er al een koppelingsveer verdwenen. :')
Het leek verder nog wel te werken allemaal, iemand anders wees hem erop.. _O- :]

Edit. busje om de veren. :? :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan