Gemarkeerde topics

Rebelske

MF veteraan
12 dec 2001
2.133
0
Delft
Ja, daar was ik weer met een ideetje.

Als ik een topic gemarkeerd heb en ik wil de markering weghalen, dan moet ik dat topic eerst openen. Kan het niet gefixt worden dat je de markering kunt verwijderen als je in het onderdeel 'gemarkeerde topics' zit.

Dus misschien dat je de topics aan kan vinken en dan een knop in kan drukken 'markering verwijderen'.

Is het wat, of ben ik te lui...
 
Je bent lui :P

Maar niet zo'n gek idee IMO. :) Zullen de heren developers dan moeten doen.
 
Ja, daar was ik weer met een ideetje.

Als ik een topic gemarkeerd heb en ik wil de markering weghalen, dan moet ik dat topic eerst openen. Kan het niet gefixt worden dat je de markering kunt verwijderen als je in het onderdeel 'gemarkeerde topics' zit.

Dus misschien dat je de topics aan kan vinken en dan een knop in kan drukken 'markering verwijderen'.

Is het wat, of ben ik te lui...
Ik markeer nooit wat, maar als ik het goed begrijp zou dat 1 keer klikken schelen :?
 
Nee, het zou toch minstens 3x klikken per topic kunnen schelen:
1x klikken om het te openen (en dan ook nog met de rechter muisknop om te openen in ander venster)
1x klikken om het vinkje uit te zetten
1x klikken om het venster te sluiten.

Hee wacht, dan scheelt het dus maar 1x klikken eigenlijk, want anders moet je het
1x aanvinken
1x klikken op 'markering verwijderen'

Maar goed, je kunt dan wel weer veel topics in 1x markering vrij maken (wat dan wel weer een boel klikken scheelt) daarbij is het minder omslachtig en hoef je niet naar beneden te scrollen (want daar kun je het vinkje verwijderen).
 
Ik heb nog iets bedacht. Maar ik dacht: nee niet nog een nieuw topic hierover. Dus nou hoop ik maar dat iemand het leest.

Dat de blz. automatisch naar beneden gaat als je iets heb gepost, zodat je niet hoeft te scrollen.

Je ziet: ik ben echt lui 8-)
 
Ik heb nog iets bedacht. Maar ik dacht: nee niet nog een nieuw topic hierover. Dus nou hoop ik maar dat iemand het leest.

Dat de blz. automatisch naar beneden gaat als je iets heb gepost, zodat je niet hoeft te scrollen.

Je ziet: ik ben echt lui 8-)

Je kan ook op END of HOME drukken op je bordje ;)
Is ie zo beneden/boven de blz.
 
Ik heb nog iets bedacht. Maar ik dacht: nee niet nog een nieuw topic hierover. Dus nou hoop ik maar dat iemand het leest.

Dat de blz. automatisch naar beneden gaat als je iets heb gepost, zodat je niet hoeft te scrollen.

Je ziet: ik ben echt lui 8-)
Nou, ik heb het gelezen, dus je hoop komt uit :)









Nu ik erover nadenk, eigenlijk wel handig.....
Shit, daar gaat m'n snedige opmerking :(
 
Wat een hoop luie mensen hebben we hier toch :P

Naja, de ideeën/verzoeken zijn genoteerd, wellicht wordt er in de toekomst iets mee gedaan. In de aankomende software-update zal het iig niet verwerkt zijn, daarvoor is de prioriteit te laag en de tijd te kort. :)
 
Dat maakt niet uit Bananeman. Er valt zo ook prima mee te leven. Maar zo draag ik mijn steentje bij.
 
Eehm.. Wat ik een heel handige feature zou vinden is als je (bijv. mbv cookies) een forum als gelezen kon markeren, zodat je de volgende keer alleen threads ziet waarin een/meerdere nieuwe post is/zijn. Ik weet zeker dat ik nu posts mis, doordat dit hier niet mogelijk is.
Heren developers? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan