geschakelde 12 volt Yamaha Tracer 900 2015

motorhaantje

Rookie
17 feb 2020
5
2
dag allemaal, onlangs ben ik de bezitter van een Yamaha Tracer 900 uit 2015. Ik wil graag mijn Tom Tom weer aansluiten op de geschakelde 12 volt aansluiting. Waar kan ik deze 12 volt (wit stekkertje) vinden? De foto laat de connector zien die aan de Tom Tom aangesloten wordt.
 

Bijlagen

  • Schermafdruk 2020-02-17 22.15.10.png
    Schermafdruk 2020-02-17 22.15.10.png
    20,8 KB · Weergaven: 17
Er zitten onder een rubber hoes 2 afgedopte aansluitingen achter de teller. Je hebt de helft van de witte connector nodig of je gebruikt na het verwijderen van de afsluitdopjes alleen de metalen stiften en waterdichte afsluiting in de originele connector. Zijn per aansluiting 2A gezekerd en worden ingeschakeld door het kontakt. Zo kan je de aansluiting van bv navigatie mooi wegwerken en hou je voor het snel even iets aansluiten de 12V plug vrij.
 
8-)8-)8-)8-)8-)8-)


 
Er zitten onder een rubber hoes 2 afgedopte aansluitingen achter de teller. Je hebt de helft van de witte connector nodig of je gebruikt na het verwijderen van de afsluitdopjes alleen de metalen stiften en waterdichte afsluiting in de originele connector. Zijn per aansluiting 2A gezekerd en worden ingeschakeld door het kontakt. Zo kan je de aansluiting van bv navigatie mooi wegwerken en hou je voor het snel even iets aansluiten de 12V plug vrij.
super bedankt !!! ik ga komend weekend de boel aansluiten. Top !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan