Geslaaaaagd!!

Sambal_Met_Ui

MF veteraan
27 nov 2010
3.990
0
Schijndel
Hoi allemaal, na 4maanden lessen dan eindelijk mijn A-tje binnen sinds vandaag,alles 1e keer gehaald dus ben zeer tevreden. :Y De les voor mijn examen verliep niet zo soepel als normaal,de zenuwen heerste maar tijdens examen een goede examinator gehad en was meteen van mijn zenuwen af,heb lekker gestuurd en voor ik het wist waren we weer bij het cbr.Kan niet geloven dat ik mijn rijbewijs nu heb het moet nog tot me doordringen maar dat zal vast wel herkenbaar zijn bij jullie.Volgende maand ga ik kijken naar een Kawasaki zx6r uit 2000.Ik hoop dat ik hier goed aandoe als eerste motor,heb al veel erover gelezen en alleen maar goede verhalen.Ik houd jullie allen op de hoogte en zie jullie bij de meeting :]

Gr sambal
 
Gefeliciteerd!
full
 
Dank jullie wel,en ja nu maar hopen dat het snel mooi weer word ik heb wel zin om te rijden zonder een schreeuwende instructeur in mijn oor haha.
 
Gefeliciteerd *O* *O*

Neem iemand mee als je naar die zx6r gaat kijken :9~
want jij bent natuurlijk meteen verliefd :Y
en waarschijnlijk zal je hem zelfs nog kopen als de wielen vierkant zijn :+
 
Dank jullie wel,en ja nu maar hopen dat het snel mooi weer word ik heb wel zin om te rijden zonder een schreeuwende instructeur in mijn oor haha.

hahha ja pas maar op zometeen ga je het eerste ritje alleen maar rechtdoor omdat je niet hoort dat je af moet slaan _O-
 
gefiliciteerd *O* *O* *O*

... hou het rubber beneden... en het kaartje (is het tegenwoordig geloof ik) op zak *D


toch vraag ik me af waarom de beste man in je oor schreeuwde... deed je iets verkeerd of zo :+
 
Proficiat met je A. Zelf weet ik nog goed wat een fijn gevoel het is om eindelijk te mogen rijden zonder instructeur. Bij mij zat ie nog achter op de bike....36 jaar geleden ...Hou het veilig en ik hoop voor je dat je een goede keus maakt met de aanschaf van je bike. Zoals reeds hierboven geschreven, neem een "deskundige"mee . Sportieve groet, Cardanfreak.
 
Laatst bewerkt:
bah heb je je A-tje gaat het sneeuwen -O-
lekker wegzetten die roze hap.....voor even!
zie je misschien bij de mfmm
en nog proficiat!
 
Heb zonet MF kenteken sticker besteld,en _HaV_ de beste man kon inderdaad soms welleens lelijk uithalen zelfs vandaag nog het laatste uurtje lessen maar hij was pietje precies wel een hele toffe gozer btw en goede instructeur.Maar ik zal zeker een deskundige meenemen want als het aan mij ligt is elke zx6r goed op dit moment( is verkeerd i know).En nogmaals bedankt voor de felicitaties allemaal.

Ow ik bedenkt me net ineens dat ik helemaal niks heb mee gekregen van de examinator hij zei dat ik alleen pasfoto moet meenemen naar gemeentehuis terwijl ik met autorijbewijs nog zon brief meekreeg,hoe ging dat met jullie?misschien is het veranderd en krijg je niks meer mee.(stress :o )
 
Laatst bewerkt:
Heb zonet MF kenteken sticker besteld,en _HaV_ de beste man kon inderdaad soms welleens lelijk uithalen zelfs vandaag nog het laatste uurtje lessen maar hij was pietje precies wel een hele toffe gozer btw en goede instructeur.Maar ik zal zeker een deskundige meenemen want als het aan mij ligt is elke zx6r goed op dit moment( is verkeerd i know).En nogmaals bedankt voor de felicitaties allemaal.

Ow ik bedenkt me net ineens dat ik helemaal niks heb mee gekregen van de examinator hij zei dat ik alleen pasfoto moet meenemen naar gemeentehuis terwijl ik met autorijbewijs nog zon brief meekreeg,hoe ging dat met jullie?misschien is het veranderd en krijg je niks meer mee.(stress :o )

Ik kreeg ook niks mee, geen zorgen :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan