JAAAA! Geslaaaaagd!

hcm

MF'er
7 apr 2003
55
0
Gouda
Bij de tweede keer examen - en ik was er zeker van dat de slalom en de rem-proef niet goed waren (net zoals de eerste keer - toen ben ik er op gezakt) maar al m'n proeven mochten na 1x weg! :}

Kreeg alleen de opmerking mee dat het af en toe wat vlotter mocht - maar die vent denkt toch niet serieus dat ik ook zo zou rijden als er géén examinator aan m'n kont hangt... O-)

En dan nu: Op zoek naar een leuke 2de-hands Kawa - wschijnlijk zzr-600 of zx-6r :]
 
Bij de tweede keer examen - en ik was er zeker van dat de slalom en de rem-proef niet goed waren (net zoals de eerste keer - toen ben ik er op gezakt) maar al m'n proeven mochten na 1x weg! :}

Kreeg alleen de opmerking mee dat het af en toe wat vlotter mocht - maar die vent denkt toch niet serieus dat ik ook zo zou rijden als er géén examinator aan m'n kont hangt... O-)

En dan nu: Op zoek naar een leuke 2de-hands Kawa - wschijnlijk zzr-600 of zx-6r :]



Proficiat joh... tis je gegunt

Alleen.. Ik heb al een motor staan dus als ik slaag hoef ik niet eerst te zoeken maar stap ik lekker gelijk op voor een lekkere rit.. :X :X :X

Nu hopen dat je er een beetje vlug vind naar jou smaak
 
he gefeliciteerd, ben vandaag ook geslaagd dus dat wordt binnekort lekker :]

mzzl groete uit utreg
 
Iedereen ontzettend bedankt voor de felicitaties! :}

En zxJ: Jij ook gefeliciteerd en veel veilige :] ritten toegewenst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan