Geslaaaaagd!!

Oke dan is het goed , dan heb ik waarschijnlijk volgende week het pasje,jammer dat het tegenwoordig allemaal zolang duurt.Ik doe met spoed misschien heb ik hem vrijdag dan nog.
 
....

Ow ik bedenkt me net ineens dat ik helemaal niks heb mee gekregen van de examinator hij zei dat ik alleen pasfoto moet meenemen naar gemeentehuis terwijl ik met autorijbewijs nog zon brief meekreeg,hoe ging dat met jullie?misschien is het veranderd en krijg je niks meer mee.(stress :o )

Hoelang geleden heb jij je autorijbewijs gehaald dan? Toen ik die 2,5 jaar geleden haalde kreeg je al niks mee in ieder geval. Ze zetten het op hun PDA en vanuit daar word het geupload naar de GBA voor zover ik weet.

Maar gefeliciteerd! *O* :]
Ik moet nog even voordat ik zover ben, hopelijk in mei!
 
Hoelang geleden heb jij je autorijbewijs gehaald dan? Toen ik die 2,5 jaar geleden haalde kreeg je al niks mee in ieder geval. Ze zetten het op hun PDA en vanuit daar word het geupload naar de GBA voor zover ik weet.

Maar gefeliciteerd! *O* :]
Ik moet nog even voordat ik zover ben, hopelijk in mei!

Ik heb mijn rijbewijs van koekblik in 2004 gehaald dus al tijdje geleden,maar alles is goed gegaan bij gemeentehuis en heb hem over 5 werkdagen :( :) .En jij alvast heel veel succes in mei,komt goed.
 
Ow ik bedenkt me net ineens dat ik helemaal niks heb mee gekregen van de examinator hij zei dat ik alleen pasfoto moet meenemen naar gemeentehuis terwijl ik met autorijbewijs nog zon brief meekreeg,hoe ging dat met jullie?misschien is het veranderd en krijg je niks meer mee.(stress :o )

Wordt allemaal digitaal doorgezet naar het stadhuis binnen 5 werkdagen geloof ik! Geen zorgen. :)
 
Gefeliciteerd!
Ow ik bedenkt me net ineens dat ik helemaal niks heb mee gekregen van de examinator hij zei dat ik alleen pasfoto moet meenemen naar gemeentehuis terwijl ik met autorijbewijs nog zon brief meekreeg,hoe ging dat met jullie?misschien is het veranderd en krijg je niks meer mee.(stress :o )
Ben zelf afgelopen maandag geslaagd voor avd, 's avonds meteen aangevraagd. Moest zelf een pasfoto, oude rijbewijs en m'n pinpas (om te betalen) meenemen.

Vandaag bericht gehad dat ik hem af kan halen dus morgenochtend lig ik in mijn slaapzak voor het gemeentehuis! *O*
 
Gefeliciteerd!Ben zelf afgelopen maandag geslaagd voor avd, 's avonds meteen aangevraagd. Moest zelf een pasfoto, oude rijbewijs en m'n pinpas (om te betalen) meenemen.

Vandaag bericht gehad dat ik hem af kan halen dus morgenochtend lig ik in mijn slaapzak voor het gemeentehuis! *O*

Vergeet je tent en marsmallows niet he :)

Maandag is een mooie dag om je rbw aan te vragen nog lekker voor het weekend,naar alle waarschijnlijkheid zal de mijne volgende week donderdag klaarliggen.
 
Wordt allemaal digitaal doorgezet naar het stadhuis binnen 5 werkdagen geloof ik! Geen zorgen. :)

Voor zover ik weet zeggen de examinatoren dat je de volgende werkdag je rijbewijs aan kan vragen, maar vaak gebeurd het dezelfde dag nog. Het ligt er maar net aan wanneer de examinator zijn/haar PDA laat synchroniseren :)
 
Voor zover ik weet zeggen de examinatoren dat je de volgende werkdag je rijbewijs aan kan vragen, maar vaak gebeurd het dezelfde dag nog. Het ligt er maar net aan wanneer de examinator zijn/haar PDA laat synchroniseren :)
Ik was maandagochtend geslaagd, omdat ik op z'n vroegst anders pas vrijdag (vandaag) tijd had om naar het gemeentehuis te gaan, ben ik maandagavond zo dicht mogelijk bij sluitingstijd gegaan. Volgens mijn instructeur verstuurd het cbr alle resultaten op één vast tijdstip naar de gemeenten. Soms is dat 17:00 of 18:00, maar kan ook ergens midden in de nacht automatisch gebeuren. Dan moet je wel tot de volgende dag wachten met aanvragen. Bij mij is het gelukt maandagavond, en kan hem vandaag afhalen ipv volgende week! *O*
 
Laatst bewerkt:
Nice :)

Toen ik geslaagd was voor m'n rijbewijs B ben ik gelijk naar het gemeentehuis gegaan zodra ik thuis was en kon ik het gelijk aanvragen *O*
Ik had m'n examen om 9 uur en nog voor 12 uur heb ik het rijbewijs aan kunnen vragen bij de gemeente :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan