Gespot op marktplaats gestolen CBR 600 FS MN-RG-73

Voordat er een knokploeg op stap gaat, houd er rekening mee dat er heel soms wel eens communicatiefouten zijn tussen de systemen van de politie en het RDW.. :P

Misschien is de eigenaar zijn kentekenbewijs kwijt of zat deze in een tas die gestolen is en is de eigenaar te lui geweest om een nieuwe kentekenplaat te monteren met duplicaatcode 1..

Misschien is de motor onlangs gestolen (met een proefritje) en is de advertentie nog niet aangepast

Misschien gebruikt hij de foto van iemand anders omdat zijn motor precies hetzelfde is..

kan van alles zijn.. het lijkt me gewoon sterk dat iemand een gestolen motorfiets op marktplaats zet, zelfs
met het kenteken in beeld!
(of de verkoper is zelf ook opgelicht)
 
Lijkt me ook sterk dat de verkoper ook is opgelicht omdat een gestolen motorfiets niet op naam is te zetten..
 
Wordt inmiddels met man, macht en paard aan gewerkt door de dames en heren politiemensen in Utrecht en Assen.
 
Het maakt mij verder geen zak uit, maar ik laat het alleen maar even zien hier. Misschien is de motor wél gejat van iemand en is die persoon ermee geholpen..
 
Vaak voorkomend verhaal:

-Geflitst met 200+
-Gemeld als gestolen om onder de boete uit te komen
-Motor droppen op een opvallende plek zodat de politie je eigen motor gauw vindt.
-Motor moeten verkopen van baas de vrouw

Door een vertraging bij de instanties staat ie nog steeds als gestolen gemeld.

Zou zo maar een kunnen. :)


Van de andere kant, gezien de gebruikersnaam op marktplaats en de woonplaats kan het al gauw gaan om een voorbeeldburger uit Kameleneiland.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij nie echt slim om een adv. aan te maken met een gestolen motorfiets, en dan zo stupid zijn om `t kenteken goed leesbaar op de pics te zetten... Volgens mij wel alom bekend dat de eerste plaats waar gedupeerde eigenaren tegenwoordig MP is, niet?

En de originele uitlaat erbij jatten... Moet je ook maar aan denken als je in `t holst van de nacht een garage binnensluipt...

Aan de andere kant, het is wel een erg lage prijs voor een CBR-f van dit bouwjaar, met zo weinig km`s als je `t mij vraagt... En pas 2 maanden actief op mp...
 
Ik weet trouwens ook niet waar je zoiets zou kunnen melden? Gewoon via internet doorsturen naar de blauwpetten of zo?
Als `t mijn fiets was die is weggehaald en op mp opduikt, zou ik wel willen dat iemand er ergens melding van maakte... En mocht er niks aan de hand zijn, heeft de "huidige bezitter" ook geen probleem, toch?
 
Rasco in "Oplichterij of niet?"

Let even op de datum van de post die ik link. Vergelijk een en ander en trek vervolgens je conclusie. Het gaat dus om een scam!

Die advertentie is niets meer en niets minder dan een oplichtingsadvertentie dat nu na 4 jaar weer eens uit de ladekast getrokken wordt.

Je zou 'm eens kunnen mailen (in het Engels) waarom die motor al 4 jaar stilstaat :D
 
Laatst bewerkt:
Hallo, valt er niets op...NattyA en GregO....allebij een goedkope advertentie waar niets van klopt en allebij een voornaam met een letter erachter.(lijken wel rappers)
Beetje toevallig, zijn gewoon dezelfde.

wat zou erachter zitten, met geld erheen gaan en dan een knuppel in je nek ofzo en geld weg.
Zijn bedragen die kopers contant meenemen. B|

Je zou maar jou centjes meenemen waar je hard voor heb gewerkt en gespaard .
Ben jij maanden voor bezig en hun verdienen het in 5 min ....politie doet er geen drol aan omdat ze zo weer op straat staan omdat Nederland qua rechtsysteem ziek is.


Waneer worden ze eens wakker voordat dit een keer uit de hand loopt.
jammer dat we geen sahara in het land hebben, kan je een hoop van dat volk kwijt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou zowieso niet gaan kijken bij gebrekkig sprekende/typende mensen.
Niet om het een of ander ik zou zowieso niet gaan kijken bij motoren met een abnormaal lage prijs.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan