Gespot op marktplaats gestolen CBR 600 FS MN-RG-73

Stonden niet met grote letters, had het gedaan omdat het zo raar staat nattya en grego
_O-


Ze hebben wel hun rekening nummer achtergelaten, voor die advertenties moet je betalen via de bank _O- .
Lachertje. :+
 
Stonden niet met grote letters, had het gedaan omdat het zo raar staat nattya en grego
_O-


Ze hebben wel hun rekening nummer achtergelaten, voor die advertenties moet je betalen via de bank _O- .
Lachertje. :+

Alsof iemand daar zou intrappen die een beetje nadenkt O-)
 
Ik had vanmorgen al gereageerd op de advertentie van de MV, alleen maar om te zien wat er voor antwoord zou komen. Tot nu toe nog geen antwoord terug gehad. Mocht ik alsnog een reactie krijgen dan zal ik het hier posten.
 
Ik had vanmorgen al gereageerd op de advertentie van de MV, alleen maar om te zien wat er voor antwoord zou komen. Tot nu toe nog geen antwoord terug gehad. Mocht ik alsnog een reactie krijgen dan zal ik het hier posten.

Ik heb precies het zelfde gedaan, maar ondertussen al wel antwoord gekregen:

Ik heb een paar foto's van de motor bijgedaan. Hier zijn de foto's
http://www.myvehicle.byethost12.com/HondaCBR600FS2003
Deze motor is in perfecte staat
Ik ben in het Verenigd Koninkrijk met de motor, maar dit is geen probleem.
Ik kan sturen de motor naar uw adres, je hebt 5 dagen om de motor te testen voordat ik mijn geld.
De prijs van de motor is 2.700 euro (Ik betaal de verzendkosten).
Ik verkoop het voor deze lage prijs omdat ik te gaan voor een jobaanbieding in de VS
Als je enige vragen hebt verstuur me met de e-mail
PS: Gelieve te antwoorden me in het Engels, want ik spreek geen Nederlands. Mijn vrouw komt uit Nederland, maar hij is nu in de VS.

De 'heer' die het verkoopt is een zekere 'George Moris'

En dit vinden we als we deze eerlijke verkoper eens opzoeken op het web :z : http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=43&t=86340&start=40
 
HAHAHA deze shit zooi ben ik ook al tegen gekomen _O-

Ik heb een paar foto's van de motor bijgedaan. Hier zijn de foto's
http://www.myvehicle.byethost12.com/Yamahar62004motor
Deze motor is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.
Ik ben in het Verenigd Koninkrijk met de motor, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de motor naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de motor te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs van deze motor 3.350 euro, en de verzendkosten zijn 200 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 3.450 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.
PS: Please reply me in English, because I don't speak dutch. My wife is helping me to write you this e-mail. She can speak dutch and she will leave the country tomorrow. She will go in the USA
Best Regards,

Dit was zijn mail en naam toen. Dit was op 31-1-2011

Mark Robertsen Mark Robertsenmarkrobertsen@gmail.com

gozer is goed bezig.. Vraag me af bij hoeveel mensen dit lukt -O-
 
Nu begint bij mij ook iets te dagen:

bovenstaande kerel bood een aantal maanden terug een gele Aprilia RSV Mille uit 2006 voor 3500euro (dacht ik) aan. Deze motor zou volgens speurders in Helmond staan, maar na mailcontact stond ie in de UK en die kerel zat in de USA.
 
Ik heb deze adv ook gezien toevallig haha,
Paar weken terug gereageerd op een Yamaha r6 en toen van'' dezelfde '' man een mail terug gehad:

Deze motor is in perfecte staat
Ik ben in het Verenigd Koninkrijk met de motor, maar dit is geen probleem.
Ik kan sturen de motor naar uw adres, je hebt 5 dagen om de motor te testen voordat ik mijn geld.
De prijs van de motor is 2.400 euro (Ik betaal de verzendkosten).
Ik verkoop het voor deze lage prijs omdat ik te gaan voor een jobaanbieding in de VS
Als je enige vragen hebt verstuur me met de e-mail
PS: Gelieve te antwoorden me in het Engels, want ik spreek geen Nederlands. Mijn vrouw komt uit Nederland, maar hij is nu in de VS.

Hij noemde zichzelf nu Robert Preston...
Wat een zielige mensen heb je toch -O-
 
Een paar jaar terug op precies dezelfde advertentie gereageerd (betreft deze advertentie met deze motor). Ik had toen wel interesse in die motor, maar het duurde wel 3-4 maand voordat ik een reactie zoals bovenstaande terug kreeg!
 
Een paar jaar terug op precies dezelfde advertentie gereageerd (betreft deze advertentie met deze motor). Ik had toen wel interesse in die motor, maar het duurde wel 3-4 maand voordat ik een reactie zoals bovenstaande terug kreeg!


Hij zal het te druk gehad hebben met andere mensen op te lichten :z |(
 
volgens de kaart van marktplaats staat het ding op 20 meter van mijn huis te koop, heb beide motoren hier nog nooit zien staan ;)
 
Ja George Moris / morisgeorge71@gmail.com

Heb ik ook een mail van met de Zilvergrijze R6 van 2004.
Precies het zelfde.
Vertrouwde het zaakje niet en heb er gewoon niks meer mee gedaan.

Groeten
Wouter
 
Dit is precies dezelfde MV als die ik eerder bedoelde, deze advertentie is inmiddels verwijderd. Toen kostte deze motor 2.700 euro en kwam de verkoper uit omgeving Utrecht.
Zouden er echt mensen bestaan die hierin trappen? Als dit niet zo is, waar ik op hoop, dan kost het deze oplichter aardig wat advertentie kosten voor niets. Als er wel mensen zijn die er in trappen wordt het tijd dat marktplaats de verkopers beter gaat screenen. Er staat dat hij 1 1/2 jaar actief is op mp. Dit zegt helemaal niets natuurlijk, maar kan genoeg zijn om bij kopers een vals gevoel van betrouwbaarheid te kweken. Ik vind het Ebay systeem vele malen beter. Ook ben je daar als koper verplicht om je aan je bod te houden. Je hebt Paypal bescherming en een betere indruk van de betrouwbaarheid van de aanbieder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan