GESTOLEN: Kawasaki Z750 Groningen

En al dat gezeur... misschien gaan mensen eens opletten en stallen hun fiets wat beter. Dan hoeven er minder van dit soort topics geopend te worden.

Tuurlijk is het erg, zou het zelf ook verschrikkelijk vinden. Maar het wordt de dieven soms wel erg makkelijk gemaakt.


Ik had er geen alarm op, maar hij stond in een afgesloten (betaalde parkeergarage) met remschijfslot. Dit verwacht je dan niet ! Graag open geopend houden in Groningen. Heb nog een sprankeltje hoop.
 
Parkeergarage Bleekveld heeft 2 ingangen, namelijk aan het Boterdiep en de Bloemsingel, dus hoe je bij Oostersingel komt is mij een raadsel. Nummer 162 lijkt ook op een garage maar ik ken deze verder niet, is deze openbaar voor iedereen? Dit is in elk geval geen Bleekveld.

AYMAHpB.jpg
 
Ik had er geen alarm op, maar hij stond in een afgesloten (betaalde parkeergarage) met remschijfslot. Dit verwacht je dan niet ! Graag open geopend houden in Groningen. Heb nog een sprankeltje hoop.

Heb je je verzekering goed voor elkaar?
Ik denk dat je beter niet kan hopen.....
... god weet wat ze met die fiets hebben uitgevreten.
Ga maar om je heen kijken naar een ander exemplaar.

(ervaringsdeskundige).

Ik hou wel een oogje open trouwens... werk ook in Grunn.
 
Mijn motor is ook in Groningen gestolen uit een prive parkeergarage die compleet is afgesloten, alleen toegankelijk voor bewoners. Mijn motor werd een week later gespot in Nijmegen met een lichtgetinte jongeman met bondkraagje erop, gelukkig hebben ze hem niet kunnen pakken en heb ik verzekeringsgeld gekregen.
 
Mijn motor is ook in Groningen gestolen uit een prive parkeergarage die compleet is afgesloten, alleen toegankelijk voor bewoners. Mijn motor werd een week later gespot in Nijmegen met een lichtgetinte jongeman met bondkraagje erop, gelukkig hebben ze hem niet kunnen pakken en heb ik verzekeringsgeld gekregen.

Hoezo gelukkig? Iemand die steelt verdient wel paar maandjes zitten :/
 
Wegens eventuele schade? Kan je de kosten daarvan niet verhalen bij het bondkraagje?
 
Wegens eventuele schade? Kan je de kosten daarvan niet verhalen bij het bondkraagje?

Schade verhalen.... pfff... levert nooit een flikker op. Wat denk je... dat zo'n dief een aardige baan heeft waar van te vorderen is? Beslag leggen op de uitkering en afbetalen in 15 euro per maand?

Daarbij... als iemand met zijn gore poten aan je brommer heeft gezeten.
Dat voelt ongelofelijk slecht. Wie weet heeft zo'n gast even lomp een stoepje meegepakt.
Je weet het nooit.

Achteraf was ik blij dat mijn motor niet teruggevonden werd.
Ik heb toen iets geld bijgelegd en heb een iets recenter exemplaar gekocht.
 
Ik had er geen alarm op, maar hij stond in een afgesloten (betaalde parkeergarage) met remschijfslot. Dit verwacht je dan niet ! Graag open geopend houden in Groningen. Heb nog een sprankeltje hoop.

Ik hou zeker mijn ogen open, zo vaak zie je ze niet in deze kleurstelling!
Maar een remschijfslot doet menig boefje niet veel meer aangezien ze hem met zn 2e of 3e optillen en de bus in zetten.
 
Wat heb jij dan wel allemaal niet aan sloten er op zitten :? :? :? Is een kettingslot door het achterwiel dan wel goed? Slijp of knip je zo door. Kettings om een paal dan? Slijp of knip je door of ze trekken het complete wiel eruit. Alarm dan? Wie kijkt daar van op :z

Dus ben benieuwd naar welke nog niet bekende schijnbaar veilige methode jij gebruikt :+ :P
 
Parkeergarage Bleekveld heeft 2 ingangen, namelijk aan het Boterdiep en de Bloemsingel, dus hoe je bij Oostersingel komt is mij een raadsel. Nummer 162 lijkt ook op een garage maar ik ken deze verder niet, is deze openbaar voor iedereen? Dit is in elk geval geen Bleekveld.

[afbeelding]

Die deur daar rechtsonder. Lijkt dat ook op een garage denk ik? Daar reed ik mijn grote liefde namelijk altijd naar binnen.

Moet je even kijken wat voor adres er op hun website staat.

Interparking
 
Laatst bewerkt:
wat ik mij afvraag en dit komt door alle diefstallen uit groningen, hoe komen zij binnen terwijl er videobewaking is en een bemande portiersloge ik vind dit heel knap want het gaat om een garage puur voor bewoners.

btw de diefstallen uit groningen die hier gemeld worden zijn voor zo ver ik het weet allemaal uit een garage gestolen dit vind ik zelf zeer vreemd (verdacht)
 
U heeft toch betaald voor het parkeren. Zou ik toch eens kontakt opnemen met de eigenaar van de parkeergarage. Want de kosten zijn niet gering om daar te parkeren.
 
U heeft toch betaald voor het parkeren. Zou ik toch eens kontakt opnemen met de eigenaar van de parkeergarage. Want de kosten zijn niet gering om daar te parkeren.

Zo te zien is het geen openbare garage maar alleen voor vergunning/abonementen houders? En 18,50 per maand overdekt een motor stallen in het centrum valt mij erg mee. Wel vreemd dat de topic starter geen camera beelden oid heeft opgevraagd.

Hoezo gelukkig? Iemand die steelt verdient wel paar maandjes zitten :/

Denk jij dat ze een paar maanden gevangenisstraf geven voor diefstal in Nederland? Waarschijnlijk beweert hij dat hij deze heeft gekocht van iemand en krijgt hij alleen een boete voor het rondrijden zonder kentenplaat (want die hadden ze er afgehaald, die is namelijk wel terug gevonden). En met gelukkig bedoelde ik meer de schade die achteraf komt, een dief rijd waarschijnlijk niet eerst de motor een aantal kilometer warm voordat hij hem rustig open trekt, dan zit ik bijv na 6 maanden met een vastgelopen blok of een blok wat een buitensporig hoog olieverbruik heeft, bewijs dan maar dat dit kwam door de diefstal. Ook bandenslijtage wordt niet vergoed wanneer de motor terug gevonden zou worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan