Gestolen KTM LC4 640SM 2006 ZWART / ORANJE

Had hem al bij interpolis aangemeld, waarbij de verzekering per 31 maart zou ingaan.
Maak elke maand e.350,- aan deze firma over waarbij ik het meest complete pakket heb (2 x zorgv. 1 x allrisk auto, inboedel, brand, water, rechtsbijstand) maar voor deze situatie helaas geen begrip.

Voorop gesteld hoe zuur het is, Vind ik het toch logisch dat ze geen begrip hebben, je hebt geen geldige verzekering voor de motor. Je had de motor of moeten verzekeren per direct dat je hem overschreef of moeten checken of het onder je inboedel valt.

Bij veel motorverzekering vereisen ze dat hij ook in een afgesloten ruimte staat.

Succes met de rompslomp.
 
Laatst bewerkt:
Valt een voertuig uberhoud onder inboedel?
Nee. 99% van de gevallen niet.

Gekentekende voer- en vaartuigen zijn doorgaans uitgesloten.
Net als verzamelingen van bijv juwelen.

Daar zijn namelijk aparte verzekeringen voor.

Anders zou iedereen een diefstal claimen op inboedel, ipv verkeersverzekering. (geen bonus/malus)


tevens in overzicht, en sterkte!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook woonachtig in de rietlanden en zal voor je opletten, lijkt me geen joyride geintje dus vrees idd ook dat deze de grens al over is of voor onderdelen ergens uit elkaar ligt.

Jammer want had graag wat meer supermotos gezien hier in emmen, rij zelf een xr650r sm en denk dat je me wel eens gezien hebt (dikke nrs 3 erop)

Mocht ik hm tegenkomen hoop ik dat ik wat doen kan.

sterkte!
 
Zie wel eens een sm staan bij Carrosseriefabriek De Poel, maar dat is vlgns mij geen xr650r.

Maar idd zoals de telefoniste bij Interpolis aangaf; kentekenhoudende voertuigen vallen buiten de inboedel.

En wat betreft het binnen staan; ze vereisen een goed slot en een afgesloten tuin, maar tussen 4 muren lijkt me vaak onmogelijk. M`n ktm wilde zelfs met zijn smalle stuur echt niet door de deuropening.
 
Zie wel eens een sm staan bij Carrosseriefabriek De Poel, maar dat is vlgns mij geen xr650r.

Maar idd zoals de telefoniste bij Interpolis aangaf; kentekenhoudende voertuigen vallen buiten de inboedel.

En wat betreft het binnen staan; ze vereisen een goed slot en een afgesloten tuin, maar tussen 4 muren lijkt me vaak onmogelijk. M`n ktm wilde zelfs met zijn smalle stuur echt niet door de deuropening.
Dat gaat wel, bijna elke motor kan door een standaard deur.
Ook al is het stuur breder dan de deur.
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje tussendoor.

Als ik mijn kenteken (66-md-jv) opvraag zie ik dat de motor WAM verzekerd geregistreerd staat.
Ook vind ik terug dat aanvang tenaamstelling 2 jaar geleden is geweest, terwijl ik hem 2,5 week geleden op naam heb gezet. Hoe kan dit?
 
Die RDW data is niet altijd actueel. Ik zie trouwens hier "Niet geregistreerd" staan bij "Datum tenaamstelling".

Heeft de vorige eigenaar hem niet toevallig nog verzekerd (met diefstal) en kan die het niet verhalen? Nogal vergezocht en ik weet eigenlijk niet of dat onder fraude valt of niet maar misschien kun je er nog wat mee.
 
Er was in Emmen een motor in de Emmerdennen gevonden. Politie heeft em mee genomen. Staat alleen nergens vermeld om wat voor 1 het gaat. Zou even bellen als ik jou was.
 
Gecondoleerd... ik begin toch wel steeds meer te vrezen voor mijn geliefde KTM.. gelukkig staat de mijne vastgeketend in de garage.. helemaal zuur van je verzekering trouwens! En marktplaats verschijnen ze volgends mij steeds minder op. Die dingen gaan uit elkaar en die gaan naar het zuiden of het oostblok, ze zijn wel zo slim om het niet in Nederland te verkopen vaak.
Suc6 met de 'afwikkeling'
 
Er was in Emmen een motor in de Emmerdennen gevonden. Politie heeft em mee genomen. Staat alleen nergens vermeld om wat voor 1 het gaat. Zou even bellen als ik jou was.
Had al gebeld. Bleek een BMW te zijn. Zijn afgelopen tijd bij iemand 2 BMW`s gestolen.
 
Zie wel eens een sm staan bij Carrosseriefabriek De Poel, maar dat is vlgns mij geen xr650r.

Maar idd zoals de telefoniste bij Interpolis aangaf; kentekenhoudende voertuigen vallen buiten de inboedel.

En wat betreft het binnen staan; ze vereisen een goed slot en een afgesloten tuin, maar tussen 4 muren lijkt me vaak onmogelijk. M`n ktm wilde zelfs met zijn smalle stuur echt niet door de deuropening.

Dat is idd mijn XR650R :Y
 
Aha :) Mooi ding zeg. Heb er stiekem al eens een rondje omheen gelopen toen ik daar was :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan