Gestolen motor gevonden in Leiden!

Sssstil jij, straks weet iedereen het. ;) Wisten jullie trouwens dat een flinke Maglite ook heel gemeen aankomt?
Wel van horen zeggen.
Weet wel dat een stoel hard aan komt.
iedereen weet het, het zit hem in de swing })
 
Staat hier in Oegstgeest ook al tijden een Honda weg te kwijnen langs de weg.
Denk elke keer zal die niet gejat zijn?
Misschien ook een kenteken check doen.
 
Ik heb zo'n 6 cel maglite die is een halve meter lang })
In België staat in de wet dat een maglite max 30cm lang mag zijn, anders is het een verboden wapen ...

Wij bewakingsagenten, wij hebben maglites van 32cm ... mmm ... dat is dus niet goed ...

... wet is intussen aangepast ... weet alleen niet hoe. Ik bedoel, voor ons zijn ze toegelaten, maar weet niet of dat voor een gewone burger (al zijn wij ook maar gewone burgers) ook toegelaten is. Denk dat het bij bewakingsagenten nu op 35cm ligt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In België staat in de wet dat een maglite max 30cm lang mag zijn, anders is het een verboden wapen ...

Wij bewakingsagenten, wij hebben maglites van 32cm ... mmm ... dat is dus niet goed ...

... wet is intussen aangepast ... weet alleen niet hoe. Ik bedoel, voor ons zijn ze toegelaten, maar weet niet of dat voor een gewone burger (al zijn wij ook maar gewone burgers) ook toegelaten is. Denk dat het bij bewakingsagenten nu op 35cm ligt.

Och, je moet maar zo denken; dat op het moment dat je een dief of inbreker met een Maglite voor z'n donder slaat hij echt niet gaat vragen wat de lengte van dat ding is. ;)
 
In België staat in de wet dat een maglite max 30cm lang mag zijn, anders is het een verboden wapen ...

Wij bewakingsagenten, wij hebben maglites van 32cm ... mmm ... dat is dus niet goed ...

... wet is intussen aangepast ... weet alleen niet hoe. Ik bedoel, voor ons zijn ze toegelaten, maar weet niet of dat voor een gewone burger (al zijn wij ook maar gewone burgers) ook toegelaten is. Denk dat het bij bewakingsagenten nu op 35cm ligt.

Mag.... geen....opmerking.... verboden wapen... in broek... NEEEEEE
 
Ik zie op weg naar mijn werk regelmatig "verdachte brommers en scooters" langs de kant van een fietspad staan. Een beetje middle of nowhere, zonder slot... en blijven daar rustig dagenlang aanwezig.

Deze weeskindjes hebben altijd 1 ding gemeen.
Ze staan op steenworp afstand van een zigeuner kamp.
 
Ik zie op weg naar mijn werk regelmatig "verdachte brommers en scooters" langs de kant van een fietspad staan. Een beetje middle of nowhere, zonder slot... en blijven daar rustig dagenlang aanwezig.

Deze weeskindjes hebben altijd 1 ding gemeen.
Ze staan op steenworp afstand van een zigeuner kamp.
Ja joh, altijd. _O-
 
In België staat in de wet dat een maglite max 30cm lang mag zijn, anders is het een verboden wapen ...

Wij bewakingsagenten, wij hebben maglites van 32cm ... mmm ... dat is dus niet goed ...

... wet is intussen aangepast ... weet alleen niet hoe. Ik bedoel, voor ons zijn ze toegelaten, maar weet niet of dat voor een gewone burger (al zijn wij ook maar gewone burgers) ook toegelaten is. Denk dat het bij bewakingsagenten nu op 35cm ligt.


32 cm lengte van een maglite is de 3 cell variant die hier in nederland nog niet verboden is bij de wet omdat sommige beveiligers ( voor belgen is dat bewakingsagenten ) de inbrekers er een doodklap mee hebben uitgedeeld de 6 cell is verboden Daan maar omdat je hem al gekocht had voor 2004 mag je hem hebben maar zodra je het gebruikt om iemand ( inbreker in dit geval ) er mee op zijn koppie te slaan dan wordt het gezien als een cat 1 slagwapen :( maar moet toegeven dat de 3 cell variant ook behoorlijk schade aanricht dus denk dat deze ook verboden wordt -O-

maar als je toevallig iemand tegenkomt sla dan op zijn schouder in een schuine hoek zodat je hem in punt raakt waar je schouder over gaat in zijn nek ............ hij blijft leven maar moet opzoek naar een nieuwe baan 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan