gestolen uit kelder,art cat 4 slot nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

edZ

Die hard MF'er
5 sep 2006
251
0
vlaardingen
als je motor scoot uit de kelder is gestolen,moet die dan ook op de art catogerie 4 slot erop hebben gehad?
zo ja hoe weet ik of ik zo een slot erop had?
heb geen bon van dat slot.
wel 2 sleutels.
 
Kijk dat na in je eigen polis. Daar staan de voorwaardes.
 
als je motor scoot uit de kelder is gestolen,moet die dan ook op de art catogerie 4 slot erop hebben gehad?
zo ja hoe weet ik of ik zo een slot erop had?
heb geen bon van dat slot.
wel 2 sleutels.

als je motor scoot uit de kelder is gestolen,moet die dan ook op de art catogerie 4 slot erop hebben gehad?

Controleer de polisvoorwaarden van je verzekering. Of bel ze even.

zo ja hoe weet ik of ik zo een slot erop had?

Kun je vinden op de site van ART als je nog het merk en type van je slot kan herinneren. Alhoewel het lastig gaat worden om het zonder aankoopbon bij de verzekering aan te tonen.
 
Mocht je volgens je polis een cat 4 slot nodig hebben:
Je moet alle sleutels van je slot en de bon nog hebben anders gaat de verzekering lastig doen.
Bon kan de winkel vaak nog wel uit het systeem halen, als je weet wanneer je hem hebt aangeschaft ( pingegevens?).
 
Jemmig zeg wat werk van te voren mag ook wel eens........ Beetje lopen uitzoeken hoe de beste route is voor de koeien nadat het kalf is verdronken.
 
Zonder of met slot je hebt altijd de sleutels.
Kwestie van naar de zaak gaan waar je je slot gekocht hebt en de bon uit laten printen.
Je kan 2 sleutels overleggen toch?
Ook al ligt dat slot in tokyo.
Kwestie van vertrouwen tussen maatschappij en client.
Ik heb het ook altijd vreemd gevonden, 2 art 4 sloten kopen en niet eens aan hoeven tonen dat ze er ook op zaten.
 
in polis staat cat 4,maar of dat ook in een kelderbox geld ?

heb wel 2 sleutels,maar geen bon,heb toen alles 2e hands gekocht.
 
in polis staat cat 4,maar of dat ook in een kelderbox geld ?

heb wel 2 sleutels,maar geen bon,heb toen alles 2e hands gekocht.

Als er niet in de polis staat: ART4, tenzij in de kelderbox, dan heb je het toch gewoon nodig :?

Bel ze anders morgen even op.

hier kom je niet verder.
Slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan