Is gehoorbescherming wel nodig?

Als je oordopjes gebruikt is het ook handig om elke dag een wattenstaafje door je oren heen te halen. IK doe dat al vele jaren en heb nooit meer last van oorsmeer. Sommigen noemen dit "niet natuurlijk", maar dat zijn de oordopjes ook niet.
Kun je echt beter de earscratcher gbruiken
 
Zoals jullie al weten, oordopjes is net zo belangrijk als de jonge disco / feest gangers. Waar muziekmet gemiddeld 103 Db naarbij de mengtafel mag zijn voor een bepaalde tijd. Maar men vergeet dat 85 Db bij een korte periode ook al schadelijk is voor het gehoor. Na X aantal feestjes krijg je mensen die zeggen: of je WORST lust! Wat?? Wat zeg je? ..Laat maar.

Iets wat ook belangrijk is, die oordopjes of gehoorbescherming zorgt dat de oorsmeer naar binnen geduwd wordt of er komt een ophoping van zweet daarbinnen wat niet weg kan. Je reinigt je oorgang ook niet elke dag of wel? Dus komt er om de zoveel tijd een iritatie. Je oorgang voelt pijnlijk aan je deze aanraakt met je vinger. Gelukkig is de oplossing makkelijk.

Ik ben geen verkoper die geld aan verdient: maar A. Vogel , die oorspray "Oorsmeer" werkt o.a. met overmatige oorsmeer, oorsmeerprop, oorhygiene, gehoorgangontsteking, jeuk in oor. Ik moet zeggen, na 2 keer spuiten in mijn pijnlijke oor, pijn voor 80% weg. Dus het werkt. Misschien maar eens vaker gebruiken dat soort spul.
Gewoon de douchekop er even op af en toe, ik heb die Vogel niet nodig......
 
Ik heb een heel kleine gehoorgang, die dopjes blijven lastig zitten maar zijn wel stiller. Ik had zachte aangemeten dopjes maar die zijn dus vrij kwetsbaar omdat ze zo smal zijn..
Die schuimpjes zijn bij een hele smalle gehoorgang erg vervelend om in te brengen.
Heb ik moeten vaststellen…
Heb een zakje schuimpjes besteld voor kinderen (jawel, die bestaan!).
Maar die waren weer net te klein voor mij.
Misschien wat voor jou om eens te proberen?
 
Die schuimpjes zijn bij een hele smalle gehoorgang erg vervelend om in te brengen.
Heb ik moeten vaststellen…
Heb een zakje schuimpjes besteld voor kinderen (jawel, die bestaan!).
Maar die waren weer net te klein voor mij.
Misschien wat voor jou om eens te proberen?
Kinderoordopjes die heb ik nu al aangemeten gekregen:}_O-:Y
 
Die schuimpjes zijn bij een hele smalle gehoorgang erg vervelend om in te brengen.
Heb ik moeten vaststellen…
Heb een zakje schuimpjes besteld voor kinderen (jawel, die bestaan!).
Maar die waren weer net te klein voor mij.
Misschien wat voor jou om eens te proberen?
Ik gebruik deze van de Etos, maar ik zie nu pas nu dat ik ze opzoek dat dit blijkbaar “mini’s” zijn. Zijn niet zo lomp en beetje gevormd. Zitten bij mij perfect, misschien zou je deze eens kunnen testen?

https://www.etos.nl/producten/ohrop...fGl2TjtM2cXq5Tas69ua7Yp9svol3gRRoCk_4QAvD_BwE
 
Terug
Bovenaan Onderaan