Gestolen Vlaardingen ZZR1400 MR-FR-33

zowieso niet vertrouwen met die stomme lulsmoesjes van ze .
Wij hebben ze gehad kwamen ze via de bosrand richting de achtertuinen lopen en gluren over de schutting en als ze betrapt of daarop aangesproken werden kwam er in heel gebrekkig Nederlands of ze de tuin konden aanharken voor geld . Ze kwamen idd gewoon opserveren en inbreken . Enige tijd surveilleren met een paar honden uit de wijk en het was snel afgelopen. Nu hebben ze gelukkig een geluidswal geplaatst ..

PS sterkte met het terug vinden van dit beest ! -O-
 
Laatst bewerkt:
@fazerchauffeur: Grote kans dat het die figuren zijn jah. Maand geleden had mn vriendin het over gassies die de dakgoten schoon wilden maken, vertrouwde ik ook al voor geen meter... @ theDanMAn, waar in Holy dan?
 
Die verhalen heb ik ook gehoord, zodra ze bij mij aan de deur komen zijn ze aan de beurt. Tenminste, dan zijn ze voor de politie.

Zonder hier directe adressen neer te zetten; het ging om een ouder model Fireblade dicht in de buurt van winkelcentrum de Loper (aan de kant van de AH).
 
Ik heb hem net mogelijk zien rijden op de A13 richting Rotterdam. Kon het kenteken door zijn snelheid en rijstijl niet goed zien. Hij reed nog al heel hard en tripleerde een aantal auto's.
Denk niet dat er veel mensen zijn met zo'n motor met een dergelijke rijstijl. Was rond 18:05 bij afrit Delft.
 
Okeej dan.. zou wel aardig gek zijn als het hem zou zijn, het zou kunnen natuurlijk er rijden er niet heel veel van rond. Heb je wel kunnen zien of het glimmende pijpen waren met hard sportgeluid, want de meeste nemen ook carbon of donker materiaal als sportuitlaat..
 
dan wordt de kans toch best wel groot want standaard uitlaten hoor je pas als ze voor je rijden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan