Gestolen: Zwart/gele Husaberg SM 2004

Ja dan slaap je idd niet lekker meer als je motoren in die box staan...

Ik zou wel even achter die marktplaats advertentie aangaan...hoeveel zwarte husabergs uit 2004 met gele tanks zijn er nou in nederland :? En die prijs is ook verdacht cheap.
 
Laatst bewerkt:
ik had gisteren ook iets heel raars ,mijn boxen zitten op een autobedrijventerrein,
daar stonden ineens 4 polen bij mijn garagedeur naar binnen te koekeloeren ...
ik ze recht in de ogen kijken en hun terugkijken,op een rare manier..toen gingen ze weer.
toen heb ik direct savonds mijn 2 mooiste motoren naar mijn huis gereden,en daar staan ze ,voorlopig weer goed in de tuin onder een afdak
als dat tiefusvolk dan echt komt,treffen ze alleen mn gereedschap en een rollend frame.
ik zal ze echt niet een kans geven om mn kx500 en zx10 te jatten !!!
al moet ik ze gvd onder mn bed schuiven maar ze blijven van mij ,gvd smerig tuig .

Zou daar de komende tijd niet meer komen, want ze komen terug.

Kennis heeft een autobedrijf bij huis en daar werd er ook ingebroken in zijn kantoor, hij uit het raam schreeuwen en toen gingen ze weg, politie gebeld die is ff komen kijken en zou volgende ochtend weer komen. Politie was nog geen uur weg of ze waren er weer maar nu hebben ze de kluis wel mee gekregen.
 
Je bedoelt deze? :o

Tja, wie zal het zeggen? Bezoekje brengen zou ik denken (60km van Arnhem).

Ondanks dat dit ook nog wordt aangeboden door de zelfde adverteerder;
te koop leg magic (echte van tv bestelt)
te koop: ab swing (echte van tv)buikspierapparaat
Gezocht: gevraagt 4 kaartjes voor jochem meyer
te koop uggs kinderlaarzen mt28

Gewoon even bellen en langs gaan, weet je het in iedergeval zeker (heb je ook geen slapen loze nachten wat als ik nou toch was langs gegaan.........)

Bunschoten Spakenburg, Utrecht;
full
 
Laatst bewerkt:
Zou daar de komende tijd niet meer komen, want ze komen terug.

Kennis heeft een autobedrijf bij huis en daar werd er ook ingebroken in zijn kantoor, hij uit het raam schreeuwen en toen gingen ze weg, politie gebeld die is ff komen kijken en zou volgende ochtend weer komen. Politie was nog geen uur weg of ze waren er weer maar nu hebben ze de kluis wel mee gekregen.


:o :o dat is echt een staaltje oostblokmaffia :(
smerige lui om te zien ,ik liep er achteraan om met mobiel foto,s te maken .
maar ze struinden overal langs en binnen o.a caravan handel en collega autoboeren.

maar ik heb mijn auto vast tegen de garagedeur geparkeerd ,
op de handrem en in 1e vers.
dus die moesten ze iig eerst wegslepen mochten ze geweest zijn... :( :(


@TS ? idd al achter die mp adv. aangeweest btw?
sorry voor de topicvervuiling ,maar ik leef echt mee en nu met dit en zo ..
denk zet het maar hier :$


@husky kees ,ik had er al op de stoep gestaan :Y
 
Laatst bewerkt:
zo ,net wezen kijken ...niks gebeurd ,
auto weer meegenomen en ff wat geregeld.
savonds zetten m,n buren een auto voor mn garagedeur en dat houden we dan een tijdje vol.
dan zullen ze wel 2x nadenken ,ook al omdat er ook iemand woont op het terrein btw.
 
He mensen, ik had die marktplaats advertentie idd al gezien en zojuist gebeld. Echter was het een hele vriendelijke man die de motor nu ook bij Brouwer heeft staan en ook dit klopt. Dus helaas, ik heb hem het verhaal uitgelegd en hij begreep het wel.
Misschien krijg ik toch nog wat terug van de verzekering en dan zou dit wel eens een kanshebber kunnen zijn :) Akropovic en meer....jammie
Maar goed, nogmaals dank voor alle hulp! Hulde!

Groeten,
Maurice.

ps, ik ben ook alweer een beetje verliefd op deze: http://www.speurders.nl/speurder.php?id=42221818
 
heel verhaal

Ik heb nogsteeds zijn adres en ik weet alles van die gast!! }) }) ooit zal mijn tijd komen!! als hij het niet meer zal verwachten.

Dat had ik ook een keer. Ik kon geen recht halen en dus maar op een andere manier opgelost.

Pizza's/shoarma/patat bestellen en bezorgen, Taxi's bestellen, Op internet overal zijn gegevens invullen voor van alles en nog wat ga zo maar door.

Geeft wel een beetje voldoening :+
 
Dat had ik ook een keer. Ik kon geen recht halen en dus maar op een andere manier opgelost.

Pizza's/shoarma/patat bestellen en bezorgen, Taxi's bestellen, Op internet overal zijn gegevens invullen voor van alles en nog wat ga zo maar door.

Geeft wel een beetje voldoening :+

_O- _O- _O- is wel een goeie,

maar uiteindelijk wil ik me niet echt verlagen tot dit soort acties. Iedereen heeft gewoon met zijn poten van andersmans spullen af te blijven. Ik ben ook bang dat ik totaal doorsla als ik zie dat er iemand aan mijn motor zit, dan wordt het zwart voor mijn ogen B| B| Ach ik ben nu verhuisd en als ik ooit weer eens in de buurt van zijn woning kom zal ik eens kijken of hij er nog woont...............
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan