[GESTOLEN] ZXR 750 van Darkness

Status
Niet open voor verdere reacties.
't Houd niet op he :? :( En waar 'ze' eerst uit waren op vooral snel, nieuw spul blijkt 't hier maar weer eens dat 't ze dus helemaal niks uitmaakt..ze stelen alles :(
Ik denk wel dat er onderscheid is in diefstallen. Al het nieuwe spul wordt denk ik voornamelijk gestolen door de 'georganiseerde' misdaad met als doel geld verdienen :(
De 'oudere' fietsen worden gestolen voor voor joyriding of onderdelen want ze leveren veel minder op..zet een nieuwe R1 maar eens af tegen deze ZXR-750..
Alleen, in alle gevallen is de eigenaar de benadeelde en is de emotionele waarde gelijk! B|
Sterkte!
 
't Houd niet op he :? :( En waar 'ze' eerst uit waren op vooral snel, nieuw spul blijkt 't hier maar weer eens dat 't ze dus helemaal niks uitmaakt..ze stelen alles :(
Ik denk wel dat er onderscheid is in diefstallen. Al het nieuwe spul wordt denk ik voornamelijk gestolen door de 'georganiseerde' misdaad met als doel geld verdienen :(
De 'oudere' fietsen worden gestolen voor voor joyriding of onderdelen want ze leveren veel minder op..zet een nieuwe R1 maar eens af tegen deze ZXR-750..
Alleen, in alle gevallen is de eigenaar de benadeelde en is de emotionele waarde gelijk! B|
Sterkte!


Is het niet zo dat bij dat nieuwe spul er overal startonderbrekers opzitten enzo?
SL 1002 heeft dat wel op zijn fiets, als je die meeneemt heb je er nog geen flikker aan. Plus nieuwe sleutels en contactslot staan dan ook geregistreerd lijtk me. Is dat bij meer neiuwe fietsen zo?!!
 
het is alleen zo frustrerend dat ik nu niet meer kan rijden..
om een andere te kopen kan ik me nu niet permiteren.
ben namelijk net verhuist en dat kost ook een buit geld

wat een rotgevoel.
ik wil zo graag rijden.
 
waarschijnlijk weet je het al
maar deze motorfiest staat op bureau johan huizingalaan
ik zag m vanmiddag staan in een ooghoek toen ik langsreed ben net nog even gaan kijken en het moet m haast wel zijn

hoop dat je m zonder al te veel schade weer terug mag ontvangen
 
Mooi dat hij waarschijnlijk terecht is, nu hopen, dat er geen scahde aan je fiets is, sterkte verder
 
Ik hoop dat het m is die teruggevonden is.
Ook hoop ik dat er geen tot niet veel schade is, sterkte ermee en laat ons de afloop weten.


Ik woon in de buurt van Arnhem en daar jatten ze alles wat los en vast zit. 99% word teruggevonden in Klarendal (een bepaalde wijk). Gewoon joyriden, strippen en slopen en dan zetten ze de restanten aan de weg en s'avonds rijden er een stel wouten rond die de boel komen ophalen. Das toch gewoon erg. Lat die luie teringleierds lekker zelf werken voor hun 2wieler.
 
Klote man, mensen moeten eens van andermans spullen afblijven.
Hopelijk is hij (inmiddels) weer terecht en kun je weer snel rijden.
 
je hebt gelijk

ze hebben me gebeld vanmorgen.. :)
BEN ZOOOO BLIJ!!

maar ik laat m naar Emmen brengen (ouders) door de verzekerings sleepdienst..

Daar staat ie in iedergeval veilig en de stalling is gratis bij mijn ouders whahaha..

Nieuwe cyclinderslot.. is de voorlopige schade status.

waarschijnlijk weet je het al
maar deze motorfiest staat op bureau johan huizingalaan
ik zag m vanmiddag staan in een ooghoek toen ik langsreed ben net nog even gaan kijken en het moet m haast wel zijn

hoop dat je m zonder al te veel schade weer terug mag ontvangen
 
Op maandag 23 augustus 2004 17:56 schreef Darkness het volgende:
je hebt gelijk

ze hebben me gebeld vanmorgen.. :)
BEN ZOOOO BLIJ!!

maar ik laat m naar Emmen brengen (ouders) door de verzekerings sleepdienst..

Daar staat ie in iedergeval veilig en de stalling is gratis bij mijn ouders whahaha..

Nieuwe cyclinderslot.. is de voorlopige schade status.

[...]
[/quote]
Hey Darkness, gelukkig dat je hem weer hebt. Ben blij voor je. (En voor kawa 750 rijdend Nederland)
Reden voor een biertje, dacht ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan