...
Deze oude waren nat van de olie.
...
Olie of benzine? Als ze alle vier nat zijn van de olie heb je toch wel serieuze motorschade. Als het benzine is moet je het zo kunnen ruiken (lijkt ook erg op olie door de roet die erbij zit).
Worden de nieuwe bougies ook nat na een startpoging?
En, draait de brandstofpomp nog wel ? Loop even de bedrading naar de tank toe na.
Kijk hier idd eerst een naar, de pomp zit in de brandstoftank, en moet draaien als hij op contact gezet wordt.
Daar zit ook het benzine filter hoe lang geleden is dat vervangen????Kijk hier idd eerst een naar, de pomp zit in de brandstoftank, en moet draaien als hij op contact gezet wordt.
Zet anders eerst even de dop open en daarna op contact en probeer te starten, de pomp moet dan hoorbaar draaien.
De pomp begint _niet_ met draaien zodra je hem op contact zet, maar wel zodra je de startknop even aantikt.. je moet een hoog suis-geluid horen uit de tank, dit hoor je idd beter met de dop open (en haal je sigaar uit je mond als je dat doet)
Controleer het bezine filter eens, als het benzine filter bijna verstopt is word de druk in het filter te hoog waardoor de fels naad open barst.
Je krijgt dan nog wel benzine in de brandstof gallerij maar de druk is dan telaag waardoor de motor niet aanslaat(veelte arm mengsel).
het filter zit in de tank NA de brandstofpomp.
Groeten RUUD1TJE
Daar zit ook het benzine filter hoe lang geleden is dat vervangen????
Klopt helemaal wat je zegt, je moet idd eerst de startknop even aantikken.De pomp begint _niet_ met draaien zodra je hem op contact zet, maar wel zodra je de startknop even aantikt.. je moet een hoog suis-geluid horen uit de tank, dit hoor je idd beter met de dop open (en haal je sigaar uit je mond als je dat doet)
Voordat je de hele zooi sloopt, zorg EERST dat je brandstofpomp loopt!, anders kan hij gewoonweg niet starten.Wanneer de motor stationair draait heb ik wel altijd van dat sissende geluid bij tank gehoord.
Dat geluid is nu niet hoorbaar tijdens het starten.