Getuigen gezocht dodelijk ongeval Hasselt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazz85

Die hard MF'er
2 jun 2006
347
5
Ik weet dat er op het forum de regel geld dat er geen topics over ongevallen geopend mogen worden door mensen die niet direct bij het ongeval betrokken waren, maar in dit geval lijkt het me toch redelijk relevant... hoe meer mensen dit bericht lezen, hoe groter de kans is dat een hersenloze idioot vandaag nog opgepakt kan worden...

en omdat ik nog nooit zoveel kippenvel heb gehad van een nieuwsbericht...

Voor de duidelijkheid, dit is afgelopen zaterdag, 20 oktober gebeurd...

[q]Hasselt: motorrijder (21) komt om bij aanrijding - veroorzaker rijdt door
Politie zoekt getuigen van aanrijding

Bij een aanrijding op de Werkerlaan bij Hasselt rond 12:13 uur een motorrijder (21) uit Wanneperveen om het leven gekomen.
De aanrijding gebeurde rond 12:13 uur op het kruispunt ter hoogte van het bedrijventerrein.
De motorrijder kwam uit de richting van Zwolle en reed in de richting van Hasselt.
Op het kruispunt sloeg een auto met caravan uit de tegenovergestelde richting af naar links en reed de motorrijder aan.
De automobilist reed door.
De motorrijder raakte zwaargewond en werd met spoed per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis in Zwolle, waar hij overleed.

In verband met het ongeval is de weg circa drie uur afgesloten geweest voor het verkeer.
De politie heeft de bewuste caravan -met de sporen van de aanrijding- inmiddels gevonden en in beslag genomen voor onderzoek.
Aan de hand van de gevonden gegevens zal het waarschijnlijk niet lang duren, of de dader van dit verkeersmisdrijf wordt achterhaald.
De politie verzoekt de autobestuurder zich te melden.
Was u getuige van dit ongeval, herkent u de caravan of heeft u andere informatie: bel dan de politie via telefoonnummer 0900-8844. [/q]

Vandaag vond ik de volgende toevoeging:

[q]Politie zoekt naar bestuurders witte Peugeot 405 Break en blauwe bestelbus.

In het kader van het onderzoek naar het ongeval op de Werkerlaan zoekt de politie de bestuurder van een witte Peugeot 405 Break. Camerabeelden tonen aan dat de caravan getrokken werd door dit type auto.
De bestuurder van deze auto met caravan is mogelijk betrokken bij het hierboven omschreven ongeval.
De bestuurder is op de Werkerlaan linksaf geslagen en via het bedrijventerrein richting Zwolsedijk gereden.
Bij het afslaan heeft hij naar alle waarschijnlijkheid de motorrijder geraakt en is doorgereden.
Het bedrijventerrein in Hasselt is eveneens beveiligd met camera’s.
Beelden geven aan dat de bestuurder met veel snelheid over het bedrijventerrein richting Zwolsedijk is gereden.
Ook is bekend dat deze bestuurder op de Zwolsedijk een band van zijn auto heeft verwisseld. De caravan was toen al verdwenen.
De auto moet vrij veel lawaai hebben geproduceerd. De politie doet een beroep op mensen die dit hebben opgemerkt.
Hen wordt verzocht zich te melden bij het politieteam Horst en Waterland via telefoonnummer 0900-8844.
Anoniem bellen kan ook via telefoon 0800-7000.

Bestuurder blauw busje
De politie zoekt ook de bestuurder van een blauwe ( Mercedes?) bestelbus, die even na twaalf uur op de Werkerlaan reed.
Deze bestuurder kwam uit de richting van Zwolle en is bij het kruispunt, waar het ongeval plaatsvond, rechtsaf geslagen, de Hanzeweg op.
Hij reed vervolgens linksaf richting Hasselt/Genemuiden.
Deze bestuurder moet volgens de beelden getuige zijn geweest van het ongeval.[/q]

Alleen al het idee dat daar iemand op de weg heeft liggen creperen en de veroorzaker ervandoor is gegaan....heb er geen woorden voor...
 
Laatst bewerkt:
Ik had ook gelezen dat de caravan illegale kentekenplaten had en de weg niet meer op had gemogen.

Klinkt als eoa tokkie-eikel....
 
ik vindt dit te erg voor woorden :r


dat iemand het nog in zijn hoofd kan halen om door te rijden.
-O- helaas ze bestaan dus wel.
 
en die blauwe bus ziet het gebeuren :? en rijdt ook door :? wat een trieste wereld
 
en die blauwe bus ziet het gebeuren :? en rijdt ook door :? wat een trieste wereld
Tja... see no evil, hear no evil. Wat niet weet, wat niet deert. Iedereen te druk met zichzelf en te bang om bij de shit van een ander betrokken te raken.

Diep triest natuurlijk zoiets.
 
en die blauwe bus ziet het gebeuren :? en rijdt ook door :? wat een trieste wereld
dat is dus ook waar ik het meest van schrok... ongelukken kunnen gebeuren, door hele goede redenen, of door hele slechte redenen (al denk ik nie dat deze sleurhuttrekker al te veel verkeersinzicht had), maar dat mensen in staat zijn om iemand voor dood achter te laten....misselijkmakend.....
 
nog meer nieuws:

[q]Zwolle: witte Peugeot 405 in beslag genomen
De politie heeft rond 11.50 uur op de Willemskade in het centrum van Zwolle een witte Peugeot 405 Break in beslag genomen.
Deze auto is mogelijk betrokken geweest bij het dodelijk ongeval op de Werkerlaan bij Hasselt, afgelopen zaterdag 20 oktober.
Hierbij kwam een 21-jarige motorrijder uit Wanneperveen om het leven.
Technisch onderzoek moet uitwijzen, of dit inderdaad de gezochte auto is.
Zodra dit zeker is, zal nader onderzoek naar de bestuurder plaatsvinden[/q]
 
Ik weet dat er op het forum de regel geld dat er geen topics over ongevallen geopend mogen worden door mensen die niet direct bij het ongeval betrokken waren, maar in dit geval lijkt het me toch redelijk relevant... hoe meer mensen dit bericht lezen, hoe groter de kans is dat een hersenloze idioot vandaag nog opgepakt kan worden...
Ik mag hopen dat er geen MF-er is die zoiets ziet gebeuren en doorrijdt. Topic openhouden lijkt me dus ook niet relevant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan