gewicht gsx1100f (1992)

ratelketting

Die hard MF'er
9 mrt 2003
355
0
Enschede
het zal wel een 13 in een dozijn topic worden maar ik kan het niet eenswoorden met een kennis omtrent het gewicht van de bovengenoemde fiets. Een vriend van deze kenis heeft namelijk de fiets op zijn werk gewogen op een weegschaal voor pallets, hij zag daar iets van 450 !!!kg . Ik heb het hele internet nagepuist en kom als gewicht steeds iets rond de 250 a 260 kg tegen, is er mischien iemand metdezelfde fiets (zelfde bj) die ff op zijn kentekenpapieren kan kijken en eventueel inscannen ? Want ik wil dit 100% zeker weten.
alvast bedankt
 
hij weegt 269 kg droog aan de haak, tenminste , volgens mijn gegevens....(heb er zelf ook een van '92), kijk anders ff bij de gsxf-club, www.gsxfclub.nl

groetjes, Eric.
 
ja dat informatie heb ik ook, alleen de beste man beweert dat op z'n kentekenplaat 450 kg staat, daarom vroeg ik of iemand mischien een gsx1100f heeft en eventueel een kopietje kan maken van het kentekenbewijs met het gewicht erop.
Als je het zou kunnen scannen zou het erg fijn zijn,
 
Laatst bewerkt:
ja dat informatie heb ik ook, alleen de beste man beweert dat op z'n kentekenplaat 450 kg staat, daarom vroeg ik of iemand mischien een gsx1100f heeft en eventueel een kopietje kan maken van het kentekenbewijs met het gewicht erop.
Als je het zou kunnen scannen zou het erg fijn zijn,


Tis het max draagvermogen.

Een gsx1100f weegt in originele uitvoering 243 kg droog
 
Yep, klopt. Het staat overigens niet op zijn kentekenplaat, maar op het identificatieplaatje. Het gewicht is het maximaal toelaatbare totaalgewicht, dus eigen gewicht + gewicht rijder, passagier en bagage. Zelf weegt het ding ongeveer 265-270 kg. Niet licht, maar een heerlijke fiets om te rijden, snel en comfortabel. Heb zelf een '89-er gehad en was toch wel een van de fijnste fietsen die ik heb gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan