Gewoon een goeie camera!

Isaw A2 kost nu rond 210 inclusief verzend. Het heeft beter beeldkwaliteit dan Gopro en wordt in Korea gemaakt :)
 
Overigens zou ik voor het bedrag dat de TS noemde gaan voor een Sony Action Cam, biedt net even wat meer dan de Gopro die je voor dat geld kunt krijgen.
Sony Action Cam zou ik voorlopig nog afblijven,
Ik heb er nog niet te lovende reviews van gelezen.

Sirasoni schreef op 08 april 2013 @ 23:05:
Isaw A2 kost nu rond 210 inclusief verzend. Het heeft beter beeldkwaliteit dan Gopro en wordt in Korea gemaakt :)
Heb je hier (meerdere) vergelijkingen van?
 
Laatst bewerkt:
Sony Action Cam zou ik voorlopig nog afblijven,
Ik heb er nog niet te lovende reviews van gelezen.Heb je hier (meerdere) vergelijkingen van?

Over de Sony, waar trouwens meerdere goede reviews over te vinden zijn, gaat hij zeuren maar vervolgens duikt hij wel op een obscuur Koreaans merk.

:+
 
Inderdaad de ISAW A2....hele goeie beelden, zie Youtube!
Bijzonder dat deze nergens genoemd wordt...
Bovendien een heel volledig mount assecoire pakket bijgeleverd!
 
Je moet even checken hoe je e.e.a. kan vastmaken en waar je hem wil zetten. Ik heb een Drift HD Ghost, heeft een scherm, is een app voor de bediening met de telefoon en je kan de lens draaien, waardoor je recht beeld kan krijgen en de camera scheef ophangen tegelijk. Nadeel van GoPro (wat ik van gebruikers hoor) is dat je overal een armpje/boutje/ophangpuntje voor moet kopen en het aan je helm bijvoorbeeld dan vrij lomp wordt. Die drift is vrij onopvallend en wat gestroomlijnder. Op V-nix.nl verkopen ze die o.a.
 
Over de Sony, waar trouwens meerdere goede reviews over te vinden zijn, gaat hij zeuren maar vervolgens duikt hij wel op een obscuur Koreaans merk.

:+
waar lig ik te zeuren?
ik merk gewoon op dat er evengoed slechte reviews van zijn.

En ik duik niet op een Koreaans merk, dat was Sirasoni.
Ik vroeg enkel waar hij de bewijzen vandaan haalt dat de Isaw A2 betere beeldkwaliteit heeft dan de GoPro (minstens de Hero2 ga ik vanuit).
 
Isaw is geen obscuur hoor. Ze zijn best wel bekend met Car Blackbox, alleen met sportcam zijn ze net begonnen dus weinig marketing. Maar kijk maar reviews op youtube.. die zijn er niet veel maar A2 is zeker moeite waard. Ik wacht persoonlijk nog op A3 monster met 240 fps.
 
Terug
Bovenaan Onderaan