Gewoon m'n motor 'neergelegd', aaarghh!

DanTheMan

MF'er
2 apr 2004
166
0
Was ff heerlijk wezen rijden vanmiddag (mooi weer) en na een bakkie koffie rij ik over een stoepje en moet evenwijdig aan het stoepje, maar dan de tegengestelde richting) de weg weer op. Vrij krap bochtje dus. Ik dacht nog bij mezelf 'even stoppen voor je de weg op draait' maar nee, ik bleef lekker langzaam rijden en wil de weg op..... toen kwam er dus een auto aan en ik moest remmen midden in m'n bochtje en hield m'n SV 650 niet (ben de vriendin van DanTheMan, die houdt z'n motor natuurlijk ALTIJD). Ik hield 'm vast tot halverwege m'n knieen, en wachtte op hulp...... huuuh er was alleen niemand ;( ! toen heb ik m'n SV'tje zachtjes neer moeten leggen. Helaas brak daarbij wel de remhandel, en een paar krasjes op m'n uitlaat. Gelukkig verder niks. Maar ik voelde me wel een echte muts. Vooraan stop ik even voordat ik een heeeeeel krap bochtje maak!! Please, vertel dat jullie ook wel eens zoiets hebben gehad...and make me feel better! ;)
 
:^

:P

[edit]
wel een keertje m'n motor neergelegd tijdens een (langzame) knee-down (door diesel of olie) op een rotonde.. B|
 
Uhhh.. Ik heb die van mij ooit ook "zachtjes" neergelegd... Op een rotonde, door olie...

Maar dit soort lullige dingen kunnen gebeuren, erg jammer joh. Gelukkig valt de schade mee. Laat je je niet uit het veld slaan, het valt allemaal best mee, toch? En goeie smoes, die van "Ik ben de vriendin van...". Die moet ik onthouden! ;) :+

Succes met de reparatie!
 
Been there, done that!

Precies hetzelfde meegemaakt voor een bomvol terras :X

Wordt je idd niet vrolijk van B|
 
Zie je? Had je nog het voordeel dat je het in het najaar doet vriendin van Dan! Rond deze tijd zitten de terassen niet zo vol!
 
Haha, ik ben echt 'de vriendin van'. Wij hebben allebei zo'n inlog-code, maar Dan heeft ingesteld dat hij altijd automatisch wordt ingelogd. Als ik reageer op Motor-forum is dat altijd onder zijn naam, maar in dit geval zal ie me dat zonder erbij te noemen dat hij het niet zelf is, niet in dank afnemen, haha. *D
 
lang heel lang geleden, ik had net koud mijn roze papiertje en mijn eerste motor een gpz500s. Wil hem van de middenbok afhalen en ik weet nog steeds niet precies wat er toen mis ging, maar hij viel dus van mij af. Kon hem na een bepaalde helling dus ook niet meer houden en legde hem heel voorzichtig in de bloemperkjes van mijn toenmalige vriendje. Ik kreeg hem ook niet meer overeind en kon dus ook nog eens hulp gaan halen :o Dat was wel ff een momentje om door de grond te kunnen gaan. Gelukkig is zoiets stoms nooit meer voorgevallen :)

ik hoop dat je je nu iets beter voelt.
 
Ja hoor mn eerst motor,
ik had net mn rijbewijs gehaald en ff vlug de motor bij de motorzaak op gehaald.
Kom ik thuis moest ff remmen (gister net de straat op nieuw bestraat) knijp in rem en ja hoor bafffffffffffffffffffffffffffff daar lag ik met nieuwe motor en al.
Één troost ik ben nu drie motoren verder en kan er wel weer om lachen!
Sterkte met het verwerken.
Gr
Tincup
 
Door het gewicht van de motor brak het uiteinde van de remhandel af. Verderop stonden 2 jongens te kijken en kwamen pas te hulp toen de motor al 'lag'. Hij kreeg intussen nog telefoon en kon niet helpen de motor overeind te krijgen. Ach, een remhandel is nog te betalen en morgen ga ik 's ff lekker van poetsmans, ziet ie er weer bijna mooi uit.
 
full
 
oja ik zal je je eigen beter laten voelen door mijn BLUNDER:nadat ik van de snelweg afkwam,stond het stoplicht op rood ok dus ik rem,en wil mijn voet rechts neerzetten ...maar mijn broek bleef haken,dus...mijn net nieuwe zzr600 met 4000 km op de teller mooi beschadigd kuip spiegel uitlaat ik mocht nog blij zyn dat er niemand naast stond!!ps is al wel 11 jaar geleden maar zoiets vergeet je niet de groeten
 
Been there... Tijdens het lessen de motor ietwat onzacht in een te krappe bocht gelegd. Ik ben groot en sterk, maar vanaf een bepaalde hoek hou ik zelfs een klein cb500tje niet!
 
Mijn vriendin had toendertijd een ZZR 250. Ook zij moest op een heel ruime plaats (zo nodig) heel krap keren. Dit deed ze dan ook richting haar minder favoriete kantje met draaien (rechts).
Zij draait en halverwege de draai legt zij hem heel langzaam op zijn zij. Zij valt er heel langzaam af en draait koppeltje naar achter. Begint die muts toch een partij te lachen terwijl haar ZZR op zijn zij ligt. Ik rennen en dat ding overeind halen.

Ligt ze nog steeds in de deuk. :?

Fiets had totaal geen schade
 
Afgelopen vrijdag avond nog, steek achteruit een parkeerplaats uit. Sta eigenlijk klaar om weg te rijden, laat haar net wat te ver naar links hangen (don't ask why). Ja, daar sta je dan, met een motor tussen je benen. Voorzichtig neergelegd en daarna weer opgetild. Wat schrammetjes op de kuip.
 
Afgelopen vrijdag avond nog, steek achteruit een parkeerplaats uit. Sta eigenlijk klaar om weg te rijden, laat haar net wat te ver naar links hangen (don't ask why). Ja, daar sta je dan, met een motor tussen je benen. Voorzichtig neergelegd en daarna weer opgetild. Wat schrammetjes op de kuip.
Toch niet de shadow ace he?
 
nou ik heb een keer gehad....druk bezig met van alles en nix...

alles op en aan, helm, handschoenen, motor overeind van de standaard dan, standaardje in....wil je weg rijden, shit schijfremslot er nog op.

Dus wil weer afstappen, maar niet bij nagedacht dat mijn standaard al in was, dus ik wil m'n motor op z'n standaard zetten...maar die kwam maar niet!! Maja toen was me motor al zover omgevallen dat ik hem met geen mogelijkheid omhoog mee kreeg....dus toch eerst maar neerleggen en dan afstappen en wee optillen...

dus je ben echt niet de enige... :+
 
In de Eiffel tijdens tankstop, jiffy vergeten uit te klappen.
 
Ach ja, m'n motor een keer omgevallen zonder dat ik haar maar aanraakte. Stond een beetje te recht op een aflopend gedeelte van de weg....KLABAM, daar gingen m'n knippers, koppelingshendel en schakelpookje. Verder een paar krassen en een hoop gevloek.
Dus het gebeurd iedereen wel een keer.
 
2dagen nadat ik men ZX7R had
we reden naar GSM motorpaleis in beringen met een aantal vrienden die al wel langer hun motor hadden
op de terugweg moest ik benzine hebben
nu snel even gaan tanken, maar het was aan een drukke weg-->veel verkeer-->veel lawaai--> te veel lawaai om de standaard horen terug te klikken :-)

ik wilde em op zen standaard zetten en zag te laat dat die er niet was:-)
had gelukkige de benzinepomp achter mij staan om me tegen te leuren zodat ik de motor nog kon houden, waarna 2 vrienden hem terug rechtrokken
sindsdien wel altijd even dat extra trapje tegen de standaard geven dat ie zeker volledig vanvoor staat :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan