gezamelijke inkoop AMB Tranx260 transponder

ben ik nog optijd??

ik ben wel geïnteresseerd in een MX transponder, en waarschijnlijk 2 vrienden van mij ook, maar dat moet ik nog ff vragen.

zakt de prijs hierdoor nog voor de mx transponders?

gr chrisscross :]
 
op tijd nog wel ja.
Ik neem maandag contact op met hem aangezien ie nu op vakantie is.
Dan zal het erop uitdraaien dat iedereen een mailtje moet sturen naar hem met je nickname oa en nog wat gegevens. Dan zul je het geld zelf moeten overmaken naar het bedrijf zn rekening. Er zal betaald moeten worden binnen 5 werkdagen en dan worden ze besteld voor degene die betaald hebben.
Of het de rpisj nog omlaag haalt weet ik niet nu. kan ik maandag pas meer over weten.

dr staan nu 15 aanmeldingen voor een tranx 260 en 3 voor een MX. komen jullie dr nog bij dan staan er in totaal 21. Moet de prijs wel kunnen drukken denk ik.
 
Ik heb vorige week woensdag al gemaild naar die lui en tot nu toe niets van gehoord.
Anders had ik het hier ook wel genoemd.
 
krijg nou wat,op motornet heb je ze voor weinig! :o

Klopt heb ze allemaal gekocht en weer verkocht :P ;)

Vanmiddag hr heida gesproken en hij gaat alles even op papier zetten.
Is makkelijker dan via de telefoon.
Hij zou het morgenochtend voor 10 uur via de fax versturen.
Dan zal ik het ff inscannen en hier neerzetten zodat iedereen kan zien hoe en wat.

To be continued...
 
Ik hoorde van die Roby dat ene "Coos" ze alle 10 heeft gekocht,en er komen er weer 20 aan :o

Ik wil gewoon voor een nieuwe gaan. Weet ik zeker dat het goed gaat de komende jaren.
En ik probeer gewoon die dingen nieuw zo goedkoop mogelijk te ritselen.
En dat lijkt aardig te lukken.
Als die ene "Coos" ze hier probeert te verkopen dan mag dat natuurlijk. Maar echt "fair" is het niet in mijn ogen. je haalt dan gewoon weer een gezamelijke inkoop/topic om zeep wat niet sportief is. :N
 
ik heb een tijdje geleden op marktplaats een advertentie gezet waarin ik een transponder te koop vraag.

werd vandaag gebeld door iemand die er 40 had liggen! merk AMB.
dit alles inclusief ontvanger computer printer beeldscherm enzv. enzv.


alles in 1 koop natuurlijk.

aangezien ik er maar 1 wil hebben is dit dus niks voor mij, ik was toch wel benieuwd wat hij ervoor wilde hebben.

3000 euro vraagt hij ervoor..

als iemand hier op mf er interesse in heeft wil ik zijn nummer wel aan je geven.

misschin handel en alles los verkopen of voor een club.
 
Ik wil gewoon voor een nieuwe gaan. Weet ik zeker dat het goed gaat de komende jaren.
En ik probeer gewoon die dingen nieuw zo goedkoop mogelijk te ritselen.
En dat lijkt aardig te lukken.
Als die ene "Coos" ze hier probeert te verkopen dan mag dat natuurlijk. Maar echt "fair" is het niet in mijn ogen. je haalt dan gewoon weer een gezamelijke inkoop/topic om zeep wat niet sportief is. :N
:^
 
ik heb een tijdje geleden op marktplaats een advertentie gezet waarin ik een transponder te koop vraag.

werd vandaag gebeld door iemand die er 40 had liggen! merk AMB.
dit alles inclusief ontvanger computer printer beeldscherm enzv. enzv.


alles in 1 koop natuurlijk.

aangezien ik er maar 1 wil hebben is dit dus niks voor mij, ik was toch wel benieuwd wat hij ervoor wilde hebben.

3000 euro vraagt hij ervoor..

als iemand hier op mf er interesse in heeft wil ik zijn nummer wel aan je geven.

misschin handel en alles los verkopen of voor een club.

vreemd , gaat het wel om de goede transponders ? de amb 260 ?
 
vreemd , gaat het wel om de goede transponders ? de amb 260 ?
:^
Ik weet niet waar ze vandaan komen. Maar ik zou bijna zeggen dat Assen (of een ander circuit) zijn oude AMB tranx260 transponders heeft vervangen door het nieuwe model AMB tranx260 (dat afgeronde modelletje).

Ik hoef geen transponder die al tig keer door iedereen misbruikt is.
 
Net mr heida gesproken en heb het volgende kunnen regelen.
De prijzen:
Tranx 260 oplaadbaar kost 276 euro
Tranx 260 direct powered kost 255 euro
MX kost 157 euro.

Kan de prijzen niet lager krijgen ivm afgesproken regels etc etc.
Ze worden aan ons verkocht als zijnde "gebruikt" maar zijn gewoon nieuw (nieuwst type ook).

Zie foto van de fax!!!

Wat betreft de betaling.
In het verleden heeft ie al een groepsinkoop gehad van Motor-forum/motormaf.
Dat is hem niet echt goed bevallen. Het was namelijk een grote rompslomp van administratie. Maandag's bv kwam dr geld binnen, disndags kwam dr geld binnen enz enz. Kostte hem veel tijd en (en dus geld).
Hij zegt...jullie hebben je voordeel met de korting maar daar staat tegen over dat de transactie op zijn manier gaat.
Zijn voorstel was dus dat iedereen het geld over maakt naar mijn rekening (op naar Rio }) }) ) en dan maak ik het geld over naar hem. Dan wordt alles verstuurt naar mijn huis.
Ik verstuur dan alles weer vanuit mijn huis door naar jullie.
Iedereen krijgt wel een eigen factuur met eigen naam ed.
Mensen met een eigen bedrijf kunnen het dus gewoon in de boekhouding opnemen.
Nadeeltje is een beetje de verzendkosten. Het moet van hem naar mij en van mij weer door naar jullie.
Jullie hebben zelf de keus of ik het aangetekend of gewoon moet versturen.
Aangezien niet iedereen vanavond het geld kan/wil overmaken of even dr over moet nadenken wil ik een uiterste datum stellen dat het geld op mijn rekening moet staan zodat ik dan de boel bestel.
Staat het na die datum op mijn rekening dan heb je gewoon pech!!!
Het geld wordt dan gewoon terug gestort.

Uiterste datum dat het geld op mijn rekening moet staan is woensdag 29 maart 2006!!

Gewoon versturen kost iets van 5.50 euro tot 5 kilo en aangetekend/verzekerd iets van 10-15 euro.

Stuur me een mailtje met jullie gegevens (naam enz enz) zodat ik dat weer kan doorgeven aan mr Heida (voor de facturen).

Het belangrijkste!!!
Mijn rekeningnummer is

Rabobank 14.69.07.795
Tnv Sebastiaan Otten
omschrijving/kenmerk: transponder.

O ja.....ik ben in geen geval aansprakelijk te stellen voor wat dan ook!!!
Mensen die mij kennen weten dat ik betrouwbaar ben en dat ik er niet mee naar Rio ga :P
full
 
als je dus de versie van 276 neemt komt daar dus 2x verzendkosten bij!!
(van heida naar mij en van mij naar jullie)
Maak dan als je het niet aangetekend verstuurt wil hebben 276 + 5.50 + 5.50 over.
Maak voor het gemak 290 euro over. Wat overblijft krijgen jullie gewoon terug gestort!!
Evtuelen tekort moeten jullie dan nog overmaken!!!
Levrtijd ka n1 dag duren maar max 10 dagen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan