Kan een transponder fouten maken?

markktm

MF'er
30 jan 2012
32
0
haarlem
Gister op zandvoort een 1.57er laten noteren door Motorsportlifestyle, echter staat (en stond) mijn pr op 2.05.....

laat ik nou net in deze run me laptimer niet aan hebben en ook me cam scheet er na 11 min uit.

in ronde 5 rij ik door de pits vanwege een zwarte vlag daarna mocht ik verder en zou ik in ronde 6 een 1.57 zetten, heel vreemd. ik geloof het ook niet

heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Mark :]
 
Gister op zandvoort een 1.57er laten noteren door Motorsportlifestyle, echter staat (en stond) mijn pr op 2.05.....

laat ik nou net in deze run me laptimer niet aan hebben en ook me cam scheet er na 11 min uit.

in ronde 5 rij ik door de pits vanwege een zwarte vlag daarna mocht ik verder en zou ik in ronde 6 een 1.57 zetten, heel vreemd. ik geloof het ook niet

heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Mark :]

Geen ervaring mee, maar het blijft technologie dus er kan altijd iets mis mee zijn natuurlijk.
In ieder geval gaf hij niet aan dat je langzamer was...
 
Klopt niet die ronde. Ik reed gister een 20 sec ronde en maatje van me 59 sec ronde doordat we door de pits reden. Blijkbaar gaat hij daardoor van slag. Dus helaas geen pr van 1:57 ;)
 
Gister op zandvoort een 1.57er laten noteren door Motorsportlifestyle, echter staat (en stond) mijn pr op 2.05.....

laat ik nou net in deze run me laptimer niet aan hebben en ook me cam scheet er na 11 min uit.

in ronde 5 rij ik door de pits vanwege een zwarte vlag daarna mocht ik verder en zou ik in ronde 6 een 1.57 zetten, heel vreemd. ik geloof het ook niet

heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Mark :]

Ik vond het al zo knap van je _O-
 
Whaha ja ik zelf vond t al zo onwaarschijnlijk! Thanks voor de reacties, volgende keer heb ik dus weer een haalbaar pr om te breken :)
 
Mmm, gek is dat... Ik had het precies andersom!

Ik was er ook afgelopen maandag. Mijn GPS laptimer gaf tijden in de 1:59 aan (1:59,42 , 1:59,64 en 1:59,81) als beste ronden. Ik kon ook de snelste 600's (Kees van Wijk en Frank Teunissen(?)) ook af en toe enigszins bijhouden (als zij een minder goede ronde hadden!). Door mijn transponder zijn er 5 ronden in de 2:01 geregistreerd als snelste, volgens uitslagenformulieren van MSL zelf.

Was er nou GPS storing, of Transponder storing?!? Heb dit soort verschillen van 2+ seconden nog niet eerder gehad.
 
Mmm, gek is dat... Ik had het precies andersom!

Ik was er ook afgelopen maandag. Mijn GPS laptimer gaf tijden in de 1:59 aan (1:59,42 , 1:59,64 en 1:59,81) als beste ronden. Ik kon ook de snelste 600's (Kees van Wijk en Frank Teunissen(?)) ook af en toe enigszins bijhouden (als zij een minder goede ronde hadden!). Door mijn transponder zijn er 5 ronden in de 2:01 geregistreerd als snelste, volgens uitslagenformulieren van MSL zelf.

Was er nou GPS storing, of Transponder storing?!? Heb dit soort verschillen van 2+ seconden nog niet eerder gehad.

Mijn gps gegevens kwamen vrij nauwkeurig overeen met de transpondertijden, er zat niet veel meer dan een tiende tussen steeds.

Oh en ik rij geen 600 ;)
 
Laatst bewerkt:
Mmm, gek is dat... Ik had het precies andersom!

Ik was er ook afgelopen maandag. Mijn GPS laptimer gaf tijden in de 1:59 aan (1:59,42 , 1:59,64 en 1:59,81) als beste ronden. Ik kon ook de snelste 600's (Kees van Wijk en Frank Teunissen(?)) ook af en toe enigszins bijhouden (als zij een minder goede ronde hadden!). Door mijn transponder zijn er 5 ronden in de 2:01 geregistreerd als snelste, volgens uitslagenformulieren van MSL zelf.

Was er nou GPS storing, of Transponder storing?!? Heb dit soort verschillen van 2+ seconden nog niet eerder gehad.

zulke dingen zitten meestal in de gps laptimer. bij mij komen de gps tijden meestal op de 0.01en over met de transponder.
 
Mijn gps gegevens kwamen vrij nauwkeurig overeen met de transpondertijden, er zat niet veel meer dan een tiende tussen steeds.

Oh en ik rij geen 600 ;)
Oh, sorry, dan heb ik het verkeerde startnummer onthouden...
Ik bedoelde die gast op die 600rr met dat witte pak met "Renault" erop...

Mijn GPS data klopt meestal ook wel redelijk, dus vond het verschil van 2 sec. dan ook veel... En omdat er hierboven ook al een aantal "freak" transpondertijden gemeld werden...

Ik zal toch m'n GPS tijden verwerpen, helaas...
 
Mijn transponder geeft ook altijd te langzame tijden aan, blijkt dat ik gewoon echt zo traag ben _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan