Gezellige 2-takt circuit dag op circuit Pottendijk

full
 
Hambeer, had je nog meer foto's van de 2 MZ's (groen en grijs)? Ben wel benieuwd naar de rest van je foto's. Ze zien er goed uit. :}
 
Geen fotos van mij helaas denk ik.

Maar volgend jaar ben ik weer van de partij. Alleen dan staat de NSR wel in een circuit jasje :Y
 
Jep :Y

Maar ik kon om 11 uur ofzo alweer naar huis.

Heb even vakundig de zooi noar de klote gevallen. Heb voor ongeveer 700 euro schade. Gelukig was het wel me eigen schuld.

Maar ik kon niet meer rijden want mijn voor rempomp was kapot. Maar volgend jaar ben ik weer van de partij ;)

Heb nu een in iedergeval weer een hele winter de tijd om em weer op te lappen. :W
 
Jep :Y

Maar ik kon om 11 uur ofzo alweer naar huis.

Heb even vakundig de zooi noar de klote gevallen. Heb voor ongeveer 700 euro schade. Gelukig was het wel me eigen schuld.

Maar ik kon niet meer rijden want mijn voor rempomp was kapot. Maar volgend jaar ben ik weer van de partij ;)

Heb nu een in iedergeval weer een hele winter de tijd om em weer op te lappen. :W
Ah, toen was ik er nog niet.
Balen man dat je onderuit bent gegaan...! -O-
 
Ach dat is het risico he van circuit rijden ;) . Heb nu wel een goed excuse om een nieuwe kuip te bestellen. En ik heb al een hele mooie op het oog ;)
 
Kheb eindelijk wat filmpjes online gezet, kwaliteit is wat r#ck, maar geeft wel een leuk idee
:W tot volgend jaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan