Gezellige (BMW-)toerrijders gezocht voor (verre) tochten!

liefmotorratje heeft t goed voor elkaar:

[...]


Hey hallo motormuizen,

Weer een eensgezinde motorrijder erbij, wat gezellig :Y ! Natuurlijk is dit actueel, we houden n mooie tocht(en) er zeker in voor het voorjaar.. maar motorloos?

Zelf ff week met verlof geweest, heerlijk :Y ! Zondag twee motoren uitgelaten, dwz de oude Honda had er toch geen zin in, ondanks doorgeladen accu, afgetapte carborrateurs, etc. helaas... Accu was te snel weer dood, ondanks 'okay'-lampje lader en doormeting. Zal toch nieuwe accu in moeten.

De beemer wilde daarentegen natuurlijk meteen :} ...maar niet fijn met laagstaande zon, dat vind ik zo vermoeiend rijden. Heb er gelijk maar een flinke spons op gezet, in alle ribben kieren en gaten.. dankbaar werk!

groeten! *O*

twee brommers bij jou, hier een lege garage... ;(

heb de vorige ingeruild en wacht op de nwe, die zal ergens feb/mrt 2009 geleverd worden *O*

lijkt me leuk, ik hou het hier wel een btje in de gaten
grtjs :W
 
Henkbmw wijst me op onduidelijkheid:

[...]



En wat gaat het worden????? ;)
de nwe K1300S *O*
dit gaat de 6e Beemer op rij worden, na 2x n K1200S, n K1200RS, n K100RS en de eerste Beemer was n K100 Basic.
En dit wordt de eerste die zonder proefrit, foldertje of fotootje besteld is... :X
 
dees dus, ook in deze kleurstelling
full
 
Jij durft zonder proefrit, foto, folder etc.! Mooie kleurstelling. Ben benieuwd hoe die bevalt als je hem hebt.. Hoewel, Beemers bevallen toch altijd goed!
 
de 13 is een doorontwikkeling van de 12, drom durfde ik de stap wel te nemen..

het rood in de kleurstelling vind ik zelf om te :r denk r serieus over na om het rood te laten vervangen door de kleur blauw zoals op de laatste K12S, "cosmic blue", dan komen de reserve-velgen ook nog van pas zonder die gelijk te laten overspuiten *O*
 
Mogguh rijders.

Nee Geerd niet echt weer om terijden, al dat zout op de weg pak de vierwieler wel
tot betere weersomstandigheden.

groeten Johan
 
Voor de liefhebbers.............. komende zondag!

21-12-2008 SNERTRIT MC D'n Dommel

TOERRIT - 5 punten.
Start te: Café D'n Dommel Markt 15 St. Oedenrode 0413-473979
Info: 0413-474691/
Inschrijfgeld: 5,00 (z.h.)
Lengte: 150 km.
Inschrijven vanaf: 9:00 tot 12:00 uur.
Omgeving: Midden brabant
Internet: www.mcdndommel.nl
Email: info@mcdndommel.nl

Is volgens mij ook op GPS te rijden, gewoon hun ff mailtje sturen...

Moet zelf werken helaas.... :?
 
Laatst bewerkt:
Goeiemiddag motormuizen.

Helaas ook gewerkt vandaag,
was ook niet echt lekker weer maar ja heet niet voor niets snertrit.
Ik wacht op betere tijden.

Groeten Johan
 
Hallo motormuizen,

Nee helaas niet meer gereden, de snert-tocht in "Rooi" ook gezien en stond in agenda, maar andere zaken kwamen er tussen..

Ik wil jullie allemaal voor ik het vergeet (druk druk en niet meer op het werk kunnen inloggen, helaas "geblokt" door de baas!)...in elk geval hele fijne Kerstdagen wensen en een veilig, toerend, ronkend, scheurend 2009 _O- ! ...en dat het snel mooi weer wordt en we een gezellige en mooie tocht kunnen maken! :}

Groeten, liefmotorratje! *O* *O* *O*
 
in elk geval hele fijne Kerstdagen wensen en een veilig, toerend, ronkend, scheurend 2009 _O- ! ...en dat het snel mooi weer wordt en we een gezellige en mooie tocht kunnen maken! :}

Groeten, liefmotorratje! *O* *O* *O*

Vant zelfde.................. en uiteraard in een goede gezondheid *:) *O*
 
Jaaaa,

Ook vanaf de verre veluwe een heel heel :? 2009 toegewenst!
En laat het in het nieuwe jaar nu eens lukken om een datum te vinden.......

Ed :W
 
Hallo motormuizen,

Nee helaas niet meer gereden, de snert-tocht in "Rooi" ook gezien en stond in agenda, maar andere zaken kwamen er tussen..

Ik wil jullie allemaal voor ik het vergeet (druk druk en niet meer op het werk kunnen inloggen, helaas "geblokt" door de baas!)...in elk geval hele fijne Kerstdagen wensen en een veilig, toerend, ronkend, scheurend 2009 _O- ! ...en dat het snel mooi weer wordt en we een gezellige en mooie tocht kunnen maken! :}

Groeten, liefmotorratje! *O* *O* *O*
Hetzelfde!
 
Zijn jullie al uit de definitie "ver" ??

Een dagritje Ardennen is niet al te ver van Den Bosch, en zeker de moeite waard om te doen.
Wel is het aan te raden om minimaal 5 graden + te hebben, in de dalen van de Ardennen kan het zomaar 10 graden kouder zijn.
Met goede kleding maakt het niet uit, maar als je koud wordt in de Ardennen en je moet dan nog 150 km over de snelweg naar huis ... brrrr.

Maar laat eerst eens horen wat VER is..
Zelf vind ik alles boven de 750km ver worden, zeker als daar dan maar 300km snelweg bij zit...
 
Motorratje (lief of niet)

Ik ben altijd in voor een tochtje of (motor)trip. :]

Heb weliswaar een drukke agenda, maar kom maar op!

Overigens, hou ik ook van flink doorrijden maar wil ook graag veilig thuiskomen. Ik heb al teveel narigheid gezien.

Grt. john-john

P.S. wellicht zijn er nog meer gegadigden? :?





Sorry,

maar ik heb toch een treurige mededeling.

John John mag helaas niet mee.

Zoals in de openings posed te lezen is, is men op zoek naar gezellige bmw toerrijders.
Nou rijd hij BMW en houd van touren maar aan dat GEZELIGE, daar word thuis nog druk aan gewekt ;)

Dit hoop ik tegen het voorjaar wel voormekaar te hebben :P

Tot ziens, ik ga alvast rennen ( als hij het leest _O- )
 
Sorry,

maar ik heb toch een treurige mededeling.

John John mag helaas niet mee.




Zoals in de openings posed te lezen is, is men op zoek naar gezellige bmw toerrijders.
Nou rijd hij BMW en houd van touren maar aan dat GEZELIGE, daar word thuis nog druk aan gewekt ;)

Dit hoop ik tegen het voorjaar wel voormekaar te hebben :P

Tot ziens, ik ga alvast rennen ( als hij het leest _O- )

Nee dit is lekker.....

Hij moet wel heeeel hard lopen....

Is zoonlief...hij snapt het allemaal nog niet _O-
 
Laatst bewerkt:
jammer hoor. hou wel van ritjes, maar geen BMW :} aan mijn kont. slechts een GTR :P en een :] Voyager :] .

ben wel weer bezig met overdenkingen :? voor het volgende rit medio april/mei. of Zweden 6 a 7 dagen of kust frankrijk :] 2 dagen dan 2 dagen naar het oosten :] , dagje luxemburg :] en duitsland dagje. :] waarna vol goede moet terug naar hollandse grond.

verder wil ik nogsteeds zuid frankrijk 8-) doen :9 . route heb ik klaar alleen weinig medetoerders (2).
 
Hey Johan,

voor meer BMW: BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 5.
Hier zijn ook regelmatig K-rijders te vinden.

of: BMW K1200GT topic
het kommer en kwel topic van de K1200GT rijders.

of: BMW R1200R - Deel 2
voor de naakte boxers, ook heel gezellig.

Af en toe een (pannekoeken)meet.

Op het moment zit rijden er nog niet in vandaag, te veel wind en hagel om voor je lol te gaan rijden. -O-
En het leukste topic van alle BMW-topics (in ieder geval de mooiste motoren O-) ) vergeet je helemaal:

BMW K1200R / K1200S en K1200Rsport Topic

Je-weet-wel... de S van Sportief toeren :+ ...
 
aan allen: een goede jaarwisseling en tot toers int nieuwe jaar :Y
en alvast veel veilige en prettige kilometers met de brommert voor 2009 *O*
:W :W
 
aan allen: een goede jaarwisseling en tot toers int nieuwe jaar :Y
en alvast veel veilige en prettige kilometers met de brommert voor 2009 *O*
:W :W

Ieder, ook een goed en veilig en mooi begin van een nieuw motorjaar gewenst :Y :] en nu maar hopen op mooie tourdagen! Gegadigden genoeg zo te zien op de site! :Y

Motorgroeten!
*O*
 
Hoi liefmotorratje en alle andere enthousiastelingen.

Wat een leuk idee, daar wil ik wel aan meedoen. Mijn BMW is dol op mooie toertochtjes, en ik doe daar graag aan mee.

Ik kom van onder Utrecht zeg maar, dus Noord Brabant ligt niet zo ver weg.

Motorgreatings,
 
Terug
Bovenaan Onderaan