Gezocht : Chopper om te poetsen

liquid_ice

MF'er
21 aug 2005
60
0
Eindhoven
Ik wil in een Yamaha XVS650A (Dragstar Classic) aanschaffen, maar ik heb nog nooit een vervoermiddel gehad veel poets/onderhouds aadacht vroeg.

Dus zoek ik een chopper met flink wat chroom om samen met de eigenaar te poetsen. Op deze manier heb ik wat beter in de gaten waar ik aan begin.

DUS Is hier iemand die
- in regio Eindhoven woont?
- een chopper met flink wat chroom heeft?
- Binnenkort samen met z'n motor wilt poetsen?
 
ik woon niet in regio eindhoven, heb geen sjopper, maar je mag best mijn motor komen poetsen hoor.

:)
 
haha, het lijkt een grap maybe...

maar ik ben bloed serieus, een nieuwe dragstar kost al snel 8000 euro, en het zou zonde zijn als ik er vlak na de aankoop achter kwam dat aldat poetsen niets voor mij is.
 
haha, het lijkt een grap maybe...

maar ik ben bloed serieus, een nieuwe dragstar kost al snel 8000 euro, en het zou zonde zijn als ik er vlak na de aankoop achter kwam dat aldat poetsen niets voor mij is.
geloof me... dat poetsen is voor niemand iets, maar als je het wil proberen woont er in Veenendaal iemand die een mooie set witte velgen schijnt te hebben, mag je met alle plezier eens komen poetsen :)
 
weet je wat je huurt een keer zo'n geval ,brengt hem bij mij.
en ik breng hem na het weeken weer bij je terug .........en dan mag jij hem poetsen.
maar wacht dan wel even met dat geintje tot de zwarte cross in halle
 
Ik woon in eindhoven en heb nog wel een olieboot staan.
Ik ga je alleen niet helpen :P
 
Deze glimmend genoeg voor je? Hij moet toevallig nog gepoetst worden. Het is alleen geen chopper, maar dat doet aan het poetswerk niets af natuurlijk... ;)

full
 
"Gezocht: Choppper om te poetsen"
_O-
Hoe verzin je het?
_O-
Leukste post van dit jaar!
:} _O-
 
..mmm, ik heb een Dragstar -97'er, en die heb ik nog nooit gepoetst...
(Misschien ziet die er daarom zo verlept uit...) En ik heb aardig wat blazen, bubbels in mijn chroomwerk, ookal is dat in 98/99 nog vervangen door de importeur... slecht schijt chroom... ben ook bang dat ik alles er af poets...

maar ja ik woon ook niet echt in de buurt... poetsen moet nu ook nog wel gaan maar wassen niet, het sneeuwt en het vriest 24 uur per dag....

Dus uit eindelijk is mijn post alleen maar topic vervuiling....
 
haha, het lijkt een grap maybe...

maar ik ben bloed serieus, een nieuwe dragstar kost al snel 8000 euro, en het zou zonde zijn als ik er vlak na de aankoop achter kwam dat aldat poetsen niets voor mij is.

Mijn pa heeft een dragstar, dat poetsen val echt wel mee.

Alles goed in de was zetten, en als je hem met water wast, af zemen, en met een poetsdoek nawrijven. echt, tis max een half uur... (hij rijdt alleen wel met echt mooi weer; 980 km in twee jaar...) Als je trouwens intresse in zijn fiets hebt, mail maar ff, ben je wellicht heel wat goedkoper uit, hij heeft net zijn inloop beurt gehad :o )
 
Mijn pa heeft een dragstar, dat poetsen val echt wel mee.

Alles goed in de was zetten, en als je hem met water wast, af zemen, en met een poetsdoek nawrijven. echt, tis max een half uur... (hij rijdt alleen wel met echt mooi weer; 980 km in twee jaar...) Als je trouwens intresse in zijn fiets hebt, mail maar ff, ben je wellicht heel wat goedkoper uit, hij heeft net zijn inloop beurt gehad :o )

die kan dus al niet in de categorie "nooit nat geweest" :P dat je zo weinig kunt rijden :Z dat doe ik in 3 weken zo ongeveer... het zijn wel übermooie machines *D
 
Sjonge zeg! :} T is dat ik niet in Eindhoven woon... ding ziet dr niet uit nu er weer pekel op de weg ligt. Bah. -O- Heb ook nooit zin om te poetsen, maar als je eenmaal bezig bent valt t best mee! En t is zo leuk als ie glimt... *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan