Gezocht: Circuitmotor

PatrickGSX

MF veteraan
17 mrt 2013
1.052
2
Lunteren
Beste mensen,

Wegens het niet meer leuk vinden van op de straat rijden gezien politie en het CJIB mij niet meer aardig vinden, wil ik de overstap naar het circuit gaan maken.

Nu weet ik niet precies wat ik zoek, maar in ieder geval minimaal een 600, maximaal een 1000.

Zelf rij ik op de weg met een GSXR1000 2009.

Nu zoek ik dus een motor, liefst zo compleet mogelijk, want heb voor circuitgebruik nog niks! ook moet het betaalbaar zijn, gezien ik eerst wil gaan kijken of het wel mijn ding is.

Met compleet bedoel ik het liefste, Reserve onderdelen, regenbanden, set wielen, paddockstands en banden warmers.

ik heb tot heeeeeeel maximaal 4000(als het echt heeeeeeel compleet is) te besteden, en heb ook al gezien dat er veel te krijgen is, ook in belgie voor leuk geld!

Ik kijk een beetje naar Suzuki, Honda en Yamaha, dat zijn toch mijn voorkeuren.

Bied gewoon eens aan wat je hebt, en wat er bij zit, dan kan ik dit eens naast elkaar gaan houden en kijken wat voor mij het aantrekkelijkste is.

Kom niet aan met een fiets ouder dan bouwjaar 2000, dan heb ik bij voorbaat al geen interesse!

Het mag ook op de mail, het liefste zelfs op patrickbeiten@hotmail.com

Alvast bedankt!

Mvg Patrick
 
Als je alles compleet wilt voor 4000, zoek dan voor een gsxr1000 k2 die koop je al voor 2500 redelijk compleet, kan je de rest zo erbij kopen, een R1 voor dat geld met alles erop eraan, incl bandenwarmers, stands, etc etc. word moeilijk! zelfde geld voor een cbr1000rr

succes met je zoektocht!
 
Die van Luuk wou ik ook al linken, is een maatje van me.
Goede fiets dat!
 
Patrick,

Volgens mij hebben we al contact gehad via MP. Ik heb een R1 uit 2004 helemaal compleet met powercommander en quickshifter in zeer goede staat met wat toebehoren in de aanbieding. Setje bandenwarmers en paddockstands heb ik er wel bij. Maar regenbanden en velgen gaat echt niet voor 4K.
 
Hey Patrick
Ik denk dat je met dit budget uitkomt bij een motor rond 2003/2005
Of t nou een 600 of een 1000 wordt dat maakt nie zoveel uit
Dan hebbie wel t spul kompleet
Succes met zoeku
Gr jur
 
Patrick,

Volgens mij hebben we al contact gehad via MP. Ik heb een R1 uit 2004 helemaal compleet met powercommander en quickshifter in zeer goede staat met wat toebehoren in de aanbieding. Setje bandenwarmers en paddockstands heb ik er wel bij. Maar regenbanden en velgen gaat echt niet voor 4K.


Dit is de blauwe?
 
Je kan beter 2 keer per jaar een dikke bekeuring krijgen van 1000 euro dan 7 circuitdagen boeken. Ja of je moet alleen maar naar mettet gaan.
 
Jongens, ik kom hier met een serieuze speurtocht, ga als je niks aan te merken hebt, ook niet de moeite nemen iets hier neer te zetten! dankje!

Er zijn momenteel 2 CBR600RR welke mij heel erg spreken, dus denk dat ik binnenkort de knip trek!
 
Terug
Bovenaan Onderaan