Gezocht: handige Harry (Jaap, Marieke etc..) omg. Apeldoorn

Ja, stom, hij bedoelde natuurlijk moeren. Die kun je er inderdaad (als je heel suf bent.....) er verkeerd om op draaien.
 
Onvrijwillige nickchange! Ik heb de avatar alvast gevonden

Sherrif of Rottingham
[afbeelding]


Back on topic: Wat een nobel initiatief! :}
_O- _O- en :^ Mooi initiatief :Y
Als ik dat soort dingen kon had ik het met plezier gedaan maar helaas nog niet in het bezit van een fatsoenlijke garage en gereedschap voor dat soort dingen. -O-
 
Onvrijwillige nickchange! Ik heb de avatar alvast gevonden

Sherrif of Rottingham
[afbeelding]


Back on topic: Wat een nobel initiatief! :}

Ach, nobel.. Het is vooral nobel van degenen die ook daadwerkelijk iets kunnen betekenen. Ik ben slechts een simpele ziel die dat gekke motormens toevallig al 2x heeft horen zeggen dat haar motor éigenlijk hoognodig een beurt moet hebben. Ik heb begrepen dat de olie regelmatig bijgevuld moet worden, dus ik geloof dat die altijd aardig vers is :+
 
Ik las:

Goedemorgen!

Bij deze wil ik graag even een oproep plaatsen voor een vriendin van mij.. (zonder dat ze hier vanaf weet overigens }) )

en die moet eigenlijk al een tijdje hoognodig een beurt hebben. Probleem is alleen dat dit door omstandigheden écht heel slecht uitkomt (meer info evt. via PM)

Is er hier misschien een handige sleutelaar die haar uit de brand zou willen helpen door 'voor weinig' (in overleg uiteraard) een volledige beurt uit te voeren aan haar?
:o
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of betaling in natura tot de mogelijkheden behoort.. :+
 
Idd, ik doel op de reactie van El Pollo Diablo ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey, straks denken ze nog dat het om jou gaat! :+

Het gaat dus om een vriendin van mij just_a_girl, even voor de duidelijkheid.

Als jullie 2 gewoon het bedrag voorschieten totdat het financieel beter gaat met jullie vriendin? Dat zou iig nog kunnen als je niemand vind die het gratis wilt doen :)
 
Als jullie 2 gewoon het bedrag voorschieten totdat het financieel beter gaat met jullie vriendin? Dat zou iig nog kunnen als je niemand vind die het gratis wilt doen :)
Helaas heb ik onderstaand exemplaar ook niet in de tuin staan..

geldboom.jpg
 
Goedemorgen!

Bij deze wil ik graag even een oproep plaatsen voor een vriendin van mij.. en die moet eigenlijk al een tijdje hoognodig een beurt hebben. Probleem is alleen dat dit door omstandigheden écht heel slecht uitkomt (meer info evt. via PM)
Sorry sorry sorry :$ Kon het niet laten :N


;) !!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan