Gezocht : Mooie Beginnersmotor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enricos

MF'er
20 jan 2009
67
0
Etten-Leur
Heej, ik ben op zoek naar een mooie motor voor een beginnende bestuurder....

Ik heb mijn mooie pasje als het goed is begin april in mijn bezit en het liefst zou ik dan al iets leuks klaar hebben staan.

ik zoek iets in de richting van 1500 euro...iets meer of minder is geen probleem..

Ik zie wel wat er voorbij komt :)
 
25 kw, of vol vermogen?
Ik heb nog wel een mooie Moto Guzzi V35 ImolaII staan, met een V65 blok.
 
ik heb nog een suzuki gsx750F uit 1991 staan. heeft 86500 gelopen maar rijd nog goed
nieuw banden en accu

full
 
heej...even voor de duidelijkheid... mijn rijbewijs haal ik na 5 april aangezien ik dan 21 ben en vol vermogen mag gaan rijden dus ik zoek ook een vol vermogen motor :) en marcker66, wat moet dat prachtige ding van jou gaan kosten?
 
Wat dacht je van een Kawasaki GPX 600 r van 1990 , ruim binnen je budget en letterlijk "opstappen en rijden".........

full


Voor slecht 999 euro!!!
 
Hoi Enricos.Kijk eens voor aardigheid bij de aanbieding van Maarrten.(Honda CBR600) Is volgens mij een goede motor voor een toffe prijs. Groeten Manske.
 
Heej allemaal..bedankt voor de reacties :D maar op dit moment ben ik met een motor bezig dus ik ga even niks nieuws zoeken:P jullie horen nog van me
 
Is het wat geworden? Mijn '91 CBR 600f is te koop... € 2000. Het is die op mijn gebruikersfoto, maar ik plaats nog wel een grotere foto hieronder.
 
heej...ik ben er nog niet helemaal uit maar de afstand is me te groot helaas...250 km is een beetje veel aangezien iemand anders de motor terug moet rijden..en die woont ook weer niet bij mij in de buurt helaas...dus ik kijk nog wel even rond maar leeuwarden is me ook iets te ver weg helaas
 
Laatst bewerkt:
Even een tip Enricos. Als je een motor ziet,die je echt iets lijkt en het is je te ver om de motor terug te rijden,dan haal je hem toch met een aanhanger.Kun je volgens mij ook wel huren bij een motorzaak.Bedoel hiermee te zeggen dat het jammer is om een motor ,die je echt graag wild,laat staan omdat de afstand te ver is. Groetjes Manske.
 
heej...ik ben er nog niet helemaal uit maar de afstand is me te groot helaas...250 km is een beetje veel aangezien iemand anders de motor terug moet rijden..en die woont ook weer niet bij mij in de buurt helaas...dus ik kijk nog wel even rond maar leeuwarden is me ook iets te ver weg helaas

Och, ik ben niet zo moeilijk. Ik wil 'm na de verkoop ook rustig thuis afleveren. Als iemand zo aardig is om mij weer bij het station af te zetten komt het allemaal wel goed. Service van de zaak zeg maar O-)
 
Yup.. voor elk probleem is een oplossing! heb zelf van de week een andere motor gekocht, toen heb ik via de rijschool een motortrailer geleend > gratis tip *O*
door de vrieskou in je leren pakkie is ook geen pretje namelijk
 
ja ik heb er ook over nagedacht om een aanhanger te huren maar ik wil toch graag iemand mee hebben die er wat meer verstand heeft dan ik en die ik vertrouw..dan weet ik zeker dat ik geen rotzooi koop... zou toch zonde zijn... en als je pas om 3 uur kan vertrekken vanuit den bosch en je moet in de buurt van assen zijn...met aanhanger duurt dat wel ff ben ik bang..zeker zodra je in de spits komt...is gewoon niet te doen. dus..ik ben weer verder aan het kijken.. maar ik ben toch wat meer gericht op een leuke suzuki gsx600f...alles is welkom..maar die heeft mijn voorkeur :)
 
hmmm...hij ziet er voor zover ik kan zien wel netjes uit. maar het is wel bijna 2 uur rijden vanuit Eindhoven(mierlo)..en je mag van mij best terug met de trein maar dat is 3 uur reizen:P Maar wat is je bodemprijs om het zo maar te noemen? ben helaas niet de rijkste man van nederland;)
 
hmmm...hij ziet er voor zover ik kan zien wel netjes uit. maar het is wel bijna 2 uur rijden vanuit Eindhoven(mierlo)..en je mag van mij best terug met de trein maar dat is 3 uur reizen:P Maar wat is je bodemprijs om het zo maar te noemen? ben helaas niet de rijkste man van nederland;)

Beetje rot handelen zo vanuit MF :N Ik PM je ff..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan