Gezocht : Mooie Beginnersmotor

Status
Niet open voor verdere reacties.
euhw, dat je 21 wordt betekent niet dat je dan meteen vol mag rijden...
gaat over je avb/avd, die moet je met zwaar gehaald hebben ;)
je verhaal komt een beetje onduidelijk op me over, of je nu wel of geen zwaar MAG ;)

persoonlijk zou ik beginnen met iets van een 600

er werd hier ook een zzr1100 aangeboden, dat is een raket! :+
 
ik rij avb en avd af op vol vermogen...ik wordt 5 april 21 en 7 april heb ik avb en 3 weken later avd... maar ik ga ook rustig beginnen :) en zoiets als die zzr1100...dat is me nog even iets te hoog gegrepen ben ik bang:P
 
kijk ;) die info miste ik :+

de 1100 is leuk als je een beetje kunt rijden, kun je dat vermogen (koppel) ook nog eens kwijt

overigens: waar wil je de fiets voor gebruiken ;)

voor de leuk/exclusief: 2taktje
ww: (sport/)toerachtige instelling
ww+touren: sport/tour
offroad: geen supersport :+
alles: jouw keuze

speelt benzineprijs mee? lichte 4takt is t zuinigst over t algemeen

kosten verzekering?
ouder is goedkoper, cc's maken niet zoveel uit

ga je all-weather rijden of alleen zomer?
kuipen vs naked, betrouwbaarheid/comfort/enz

hoe lang ben je?
met 2m op een zxr400 is niet verstandig, met 1,55 op een XTZ750 al helemaal niet

om maar ff wat te noemen

en dan t belangerijkste: jouw smaak + budget :+ (dat slaat alle eerdere adviezen zo weg)
 
pfff..daar vraag je me wat zeg:P Ik zoek iets om lekker mee te cruisen zullen we maar zeggen..maar ik wil natuurlijk wel een x lekker het gas open kunnen gooien en flink accelereren:P.. ik ben 1.84 dus niet enorm lang... en in eerste instantie was ik aan het kijken naar een suzuki gsx600f.. maar ik ben nu toch stiekem aan het kijken naar die cb1. lijkt me een mooie begin motor en dan na een jaartje een x wat snellers en dikkers... verder schrik ik niet van een beetje regen ofso en benzine...tja..daar kijk ik niet echt heel erg naar moet ik eerlijk toegeven. budget ligt zo rond de 1500 euro...
 
Nou enricos om maar ook meteen een paar antwoorden te geven over de cb-1

-Bezine verbruik erg laag 1 op 20 wanneer je goed aan het gassen bent dus bij constant rijden op de snelweg is hij nog zuiniger.

-Verzekering erg cheap

-Geen olie verbruik

-Goed vermogen is een 400 maar gaat goed de toeren in waardoor hij erg goed mee komt t.o.v. supersport modelen vooral in het bochten werk is hij erg wendbaar en ik persoonlijk hou van lekker touren maar af en toe ook ff lekker open gooien en 200 km/h = no problem

- Ik ben 1.86M en zit prima op de cb1 goede zit, een beetje sportief maar kan er makkelijk lange stukken mee rijden. Zelfs met een passagier rijden gaat prima.

- Onderhoud is niet duur en zoals aangegeven in de post is al het onderhoud reeds gedaan, dus een kwestie van benzine in de tank en gas der op.

- Verder is de cb erg vergevings gezint en zal een 600 zeker een SS bij een flinke dot gat je veel eerder afstraffen.

Ga morgen foto's van m'n smurf maken ;-)

Gegroet
 
Laatst bewerkt:
GPz900R, 1985 nette bike, wel veel vermogen, maar je bent er dan niet snel op uitgekeken!

vfr400rr013dy3.jpg


doe een goed bod (acceptabel bod)
 
euhw, dat je 21 wordt betekent niet dat je dan meteen vol mag rijden...
gaat over je avb/avd, die moet je met zwaar gehaald hebben ;)
je verhaal komt een beetje onduidelijk op me over, of je nu wel of geen zwaar MAG ;)

persoonlijk zou ik beginnen met iets van een 600

er werd hier ook een zzr1100 aangeboden, dat is een raket! :+

dat is zeker een raket en daarom wil ik er vanaf :-), want inhouden heb ik altijd wat moeite mee......
 
Laatst bewerkt:
heej harold....ook dat is dus de reden dat ik er van af zie... ik wil graag rustig aan beginnen voordat ik overstap op het echte werk ;) succes met de verkoop nog
 
Ik heb een GPZ 500 in de aanbieding. Mooie beginnersmotor met nagenoeg hetzelfde blok als een lesmotor, maar dan een stuk pittiger.
full
 
Hey,

mijn motor staat nog te koop, wat vind je van deze?
44422076_1.jpg

Kawasaki GPX 600 R uit 1995
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan