Gezocht: Route-controleur

Fastcruiser

Explorator
Crew
14 aug 2001
20.005
11.410
Zuid-Limburg
Instagram
De aan velen bekende Eifelroute is vrijwel compleet op schrift gesteld, maar moet voor een goede controle verreden worden door iemand die de route nog niet of lang geleden gereden heeft.

Kortom wie heeft er zo spoedig mogelijk tijd om een "onbekende" maar bijzonder mooie (bochten, bochten, bochten) route (vanaf A44 bij Aken) in de Eifel te rijden?

Geert ( CBRGeert ) heeft de route op pdf-formaat uitgewerkt dus daar kan je je opgeven voor een versie. Paar mensen zijn denk ik wel voldoende overigens :P
 
Laatst bewerkt:
De aan velen bekende Eifelroute is vrijwel compleet op schrift gesteld, maar moet voor een goede controle verreden worden door iemand die de route nog niet of lang geleden gereden heeft.

Kortom wie heeft er zo spoedig mogelijk tijd om een "onbekende" maar bijzonder mooie (bochten, bochten, bochten) route (vanaf A44 bij Aken) in de Eifel te rijden?

Geert (http://www.motor-forum.nl/forum/profile.php/1096) heeft de route op pdf-formaat uitgewerkt dus daar kan je je opgeven voor een versie. Paar mensen zijn denk ik wel voldoende overigens :P

Hmmm.. als je mensen tekort komt wil ik onze buren wel met een bezoekje vereren hoor.. laat maar wat horen..
 
Hmmm.. als je mensen tekort komt wil ik onze buren wel met een bezoekje vereren hoor.. laat maar wat horen..

Wat nou tekort komen :P

Als je toevallig het komende weekend in de Eifel (15 minuten vanaf Heerlen) wil scheuren heb ik een goede route voor je :) . Wil ik (of Geert eigenlijk) alleen ff na afloop commentaar hebben of hij goed te rijden is.
 
Fastcruiser:

Eifel is my backyard :)
Mail me die route maar op
txt.php

Of moet ik dat aan Geert vragen? Hoeveel kilometer is ie?
 
De aan velen bekende Eifelroute is vrijwel compleet op schrift gesteld, maar moet voor een goede controle verreden worden door iemand die de route nog niet of lang geleden gereden heeft.
Om nog wat mensen enthousiast te maken:
De route is :} :] :9~ :}
 
Diegene die de route gaat na-rijden krijgt van mij de route in boletje-pijltje opzet als PDF bestand. Omdat dit niet de definitieve versie zal worden wil ik de verspreiding van deze file beperken. De gecontroleerde versie zal dan op MF downloadable zijn.

[edit]
Goed, Warped1 gaat de route narijden :] . Binnenkort zal de route dus beschikbaar komen voor iedereen. Wellicht een idee om een Route Donwload pagina hier te maken op MF??? Moderators???????
[/edit]

En ik baal als een stekker dat ik in Utrecht woon, je kunt hier echt nergens leuk rijden :X

Groet Geert



en nu afwachten wie er hapt.... *D
 
Laatst bewerkt:
B| gister in de eifel geweest 8-)
Twist of the wrist in gedachte en rijden maar
Mijn co-rider was alleen niet echt aan dat soort bochtenwerk gewend O-)
 
En mocht het aanslaan dan volgen uiteraard meer routes die aan onze extreme eisen voldoen: vnl. bochten en weinig stoplichten.

Zal dus wel vnl. Duitsland :} en de grensstreek worden :P
 
Ik ken hem wel, maar wil hem best wel een keer testen, ik kom daar toch vaak zat,
en heb op 2 paasdag een leuke variant bedacht. :P :P :P
 
De aan velen bekende Eifelroute is vrijwel compleet op schrift gesteld, maar moet voor een goede controle verreden worden door iemand die de route nog niet of lang geleden gereden heeft.
Zit 't stukje "verboden voor motoren op zater-, zon- en feestdagen" O-) er ook nog in of heb je daar een "omleidingsroute" voor?
D'r was vorige week weinig Polizei, maar ik vrees dat dat wat anders wordt als 't weer wat beter gaat worden.
 
Die zitten er dus niet in zodat je altijd de route kunt rijden en niet alleen door de week. Er zijn idd genoeg andere leuke wegen daar, maar deze combinatie vormt de mooiste (lange) route door die streek.
Ik zal binnenkort ook een redelijk korte route maken door zuid-limburg. Dat was tot voor kort mijn weekelijkse speeltuin. Nu moet ik me vnl. rond Utrecht amuseren ;( en dat valt toch vies tegen als je zo verwend was.

Wellicht is het een leuk idee om meerdere mensen zo ver te krijgen om de beste routes/wegen bij hun in de buurt op papier te zetten, die te verzamelen en op MF te plaatsen. Kunnen we er allemaal van genieten :] !
 
Update: heb de route nagereden, aanwijzingen zijn bijna foutloos. Mail vanavond wat correcties door.
Het is overigens echt een schitterende route die door de hele Eifel heenvoert :)
 
Wil die route best een keer rijden...Misschien volgende week ofzo ?!
Heb (als het goed is) dan toch wat tijd vrij :)
 
Ik heb de correcties ontvangen :} en die worden vandaag/morgen doorgevoerd. Als er server ruimte geregeld kan worden dan kunnen ze deze week nog voor Queensday op het MF staan... *D
ze :? .. ja ze... Peter was zo vriendelijk om er ook GPS files voor beschikbaar te maken :) (voor alle mapsource versies). Makkelijk voor diegene die een GPS hebben :Z . De rest mag het met het bolletje pijltje systeem doen en de PDF file downloaden.
Een echte aanrader deze route... :]
 
Ik heb de correcties ontvangen :} en die worden vandaag/morgen doorgevoerd. Als er server ruimte geregeld kan worden dan kunnen ze deze week nog voor Queensday op het MF staan... *D
ze :? .. ja ze... Peter was zo vriendelijk om er ook GPS files voor beschikbaar te maken :) (voor alle mapsource versies). Makkelijk voor diegene die een GPS hebben :Z . De rest mag het met het bolletje pijltje systeem doen en de PDF file downloaden.
Een echte aanrader deze route... :]
GPS route? HEEEEl graag!!!
 
Ik heb de correcties ontvangen :} en die worden vandaag/morgen doorgevoerd. Als er server ruimte geregeld kan worden dan kunnen ze deze week nog voor Queensday op het MF staan... *D
ze :? .. ja ze... Peter was zo vriendelijk om er ook GPS files voor beschikbaar te maken :) (voor alle mapsource versies). Makkelijk voor diegene die een GPS hebben :Z . De rest mag het met het bolletje pijltje systeem doen en de PDF file downloaden.
Een echte aanrader deze route... :]
Serverruimte nodig?
stuur me ff een mailtje:
jeroenjager@home.nl
Heb nog wel wat ruimte over, weet niet hoeveel je nodig bent..
 
Serverruimte nodig?
stuur me ff een mailtje:
jeroenjager@home.nl
Heb nog wel wat ruimte over, weet niet hoeveel je nodig bent..
PDF valt wel mee, GPS-routes zijn wat groter... maar iets van 200-300 k moet voldoende zijn...

GEERT! waar ben je! ;)

Komt er wel een nieuw topic over :)
 
Ik heb de files klaar dus ik zal ze ff doormailen, dan kunnen ze endlich auf das MF ;)
Ik weet niet wara we ze het beste kunnen neerzetten. Gewoon maar een topic in algemeen???


FireBird, you've got mail!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de files klaar dus ik zal ze ff doormailen, dan kunnen ze endlich auf das MF ;)
Ik weet niet wara we ze het beste kunnen neerzetten. Gewoon maar een topic in algemeen???


FireBird, you've got mail!

Geert,

kun je mij evt ook de route mailen? Of anders wie gaat de route binnenkort rijden en kan nog wel wat gezelschap gebruiken? Ik ken zelf de eifel ook op m'n duimpje maar nieuwe routes zijn altijd welkom. Waarschijnlijk ga ik op koninginnedag ook weer in de eifel rijden

erik.bisschops@wanadoo.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan