Gezocht: schade motor/ circuitmotor !

svsJan

MF'er
26 aug 2010
247
3
boxmeer
Zoals de titel al zegt: ik ben op zoek naar een schade motor, of een circuit motor.
Voor beide heb ik een apart “verlanglijstje”

Schade motor:
Vanaf 2006
ZX6-R of R6
Blok moet lopend te zien/ horen zijn
Vork en wielen moeten recht zijn

*Frame mag krom zijn

Circuit motor:
Vanaf 2006
Een 600tje of GSX-R 750
Stalen remleidingen
Snelgas
Quickshifter

Het budget voor een Circuitmotor is 4000,- afhankelijk van de opties.
De prijs van de schade motor is afhankelijk van de staat.

Bij voorkeur een SCHADE MOTOR!

Met vriendelijke groet,
Jan
 
Hallo Jan,

Ik heb 3 weken geleden een nieuwere racer gekocht en daarom gaat mijn "oude" circuit motor de verkoop in, het gaat om een 2006 Suzuki GSX-R600, race klaar. :)

Hij is nu in top conditie omdat ik er afgelopen jaar veel aan heb gedaan, er zit net een nieuw motorblok in die 3500 straat kilometers gedraaid heeft en nu ongeveer 500 circuit kilometers ebij.
Alles zit erop wat je nodig hebt, quickshifter, rapidbike 3, omgebouwde voorvork en race achtershock, instelbare stuurdemper, stalen remleidingen, race remblokken en schijven, race ketting en tandwielen, snelgas, alles geborgd, en ik kan nog wel even doorgaan...

Als je interesse hebt dan hoor ik het graag van je, qua prijs moeten we er wel uitkomen denk ik. :) Hij staat nog niet op internet, maar ik was elk moment van plan om hem erop te zetten.

Hij is overigens na mijn laatste circuitdag opnieuw afgesteld bij Ruud Frederiks (1.5 maand geleden), 124pk aan het achterwiel en daarna heeft hij niet meer gereden.

Ik reed er afgelopen jaar 1.50.26 mee op Assen maar dat kan absoluut nog een aantal seconden harder. :Y

Je kan me emailen op pb'en (jouw pb staat niet aan) als je wilt, ik hoor het wel ;)

Groeten, Edward
 
Bedankt voor het linkje,
Alleen op het werk is motor-forum afgeschermd. via een proxy server kan ik op motor-forum.mobi maar dan vallen er een hoop functies weg zoals het aanzetten van PM. reageren en nieuwe topics plaatsen lukt nog wel (maar daar is ook alles mee gezegd).
 
Terug
Bovenaan Onderaan