Gezocht voor fotoshoot: blauwe oltimer motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je meldt je aan op het motor-forum, je vraagt een oldtimer voor een fotoshoot, gaat niet in op die mooie aanbieding van Tonturbo. Zo doorzichtig dit, zeg eerlijk Marian, die BMW had je al en op deze manier maak je reclame voor een druppellader zo tegen het eind van het motorseizoen. |( B|
Kan iemand even kijken wat de datum van de foto is?
 
Oeps,muisje gaat een staartje krijgen :Y ,reclame maken op het forum mag niet :P B|
 
Laatst bewerkt:
Joh, het is maar MF zeik. Dat is de light versie van het echte leven. Zit ook veel minder smaak aan.

Op deze user na, zijn het allemaal aardige mensen hier.

Ik kan hier wel commentaar op geven :Z ,maar dan sta ik straks te boek als heeeeeeeeeeeeel onaardig :P }) :+
 
Laatst bewerkt:
Joh, het is maar MF zeik. Dat is de light versie van het echte leven. Zit ook veel minder smaak aan.

Op deze user na, zijn het allemaal aardige mensen hier.

Beste Mijnheer Bolski (Moderator)
Ik ijs hier openbaar uw verontschuldiging,
Waarom?
Ik heb hier helemaal niets mee te maken.
Waarom noem jij mij een zeiker?
Graag antwoord.
:(
 
Beste Mijnheer Bolski (Moderator)
Ik ijs hier openbaar uw verontschuldiging,
Waarom?
Ik heb hier helemaal niets mee te maken.
Waarom noem jij mij een zeiker?
Graag antwoord.
:(

Geweldig Tony!!!!!erin getrapt!!! _O- _O- (of ik natuurlijk.....)
 
Laatst bewerkt:
Beste Mijnheer Bolski (Moderator)
Ik ijs hier openbaar uw verontschuldiging,
Waarom?
Ik heb hier helemaal niets mee te maken.
Waarom noem jij mij een zeiker?
Graag antwoord.
:(
Dag Tony
Iedereen die op die link klikt, ziet zein ijgen profiel. Het is de oudste grap op MF.
 
Supermooi? Kennelijk dacht de rest van de wereld er anders over: die fabrikanten van die supermooie Engelse motoren gingen allemaal failliet en BMW is uitgegroeid tot één van de succesvolste motormerken. :+

Een BMW boxertwin is anders een van de meest overgewaardeerde motoren die er is. De K-serie is kwalitatief véél beter.
 
Laatst bewerkt:
Supermooi? Kennelijk dacht de rest van de wereld er anders over: die fabrikanten van die supermooie Engelse motoren gingen allemaal failliet en BMW is uitgegroeid tot één van de succesvolste motormerken. :+
Dat heeft niets met mooi, maar alles met marketing te maken.
 
Niet alleen dat. Arrogantie en blind vertrouwen in de 2-cilinder (lees: mismanagement) en de machtige vakbonden hadden een aardige vinger in de pap. Multicilinder modellen met bovenliggende nokkenassen stonden klaar maar konden niet op tijd verder doorontwikkeld worden.

Voor wie het interessant vindt is dit een boek met een mooie inkijk in de Meriden fabriek in die tijd: Tales of Triumph Motorcycles and the Meriden Factory - Hughie Hancox
 
Of een motor mooi is of niet is een een subjectief iets en hierover zal iedereen een andere mening hebben. Gelukkig maar. Ik kan net zoveel genieten van andere merken of het nu Japans, Italiaans, Amerikaans of Engels is. Maar kennelijk vinden sommige dat hun motorfiets superieur is aan al die andere en hebben er genoegen in om dit continu te moeten verkondigen. Ik kon het niet laten om hierop even te reageren. ;)
 
Laatst bewerkt:
Er worden hier twee dingen met elkaar verward: de begrippen mooi en goed.

Ik heb een van de mooiste motoren die ooit is gemaakt, de Norton Dominator van 1957. Dat is een schoonheid van een motor, maar goed? Dat is weer een ander verhaal.

BMW maakte altijd al heel betrouwbare motoren, maar ik moet de eerste nog tegenkomen die ik mooi vind. Het zullen geweldige motoren zijn, maar mooi is een ander begrip.

Capice?
 
Er worden hier twee dingen met elkaar verward: de begrippen mooi en goed.

Ik heb een van de mooiste motoren die ooit is gemaakt, de Norton Dominator van 1957. Dat is een schoonheid van een motor, maar goed? Dat is weer een ander verhaal.

BMW maakte altijd al heel betrouwbare motoren, maar ik moet de eerste nog tegenkomen die ik mooi vind. Het zullen geweldige motoren zijn, maar mooi is een ander begrip.

Capice?



Je haalt nu 2 dingen door elkaar, namelijk meningen en feiten.

Of laat ik het anders zeggen, jouw mening en feiten.

Capice?
 
Laatst bewerkt:
Schoonheid is niet zo subjectief als sommigen menen. Bovendien bestaat er zoiets als goede en slechte smaak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan