Gianeli demper

OmafietS

MF veteraan
8 jul 2008
1.196
0
Amsterdam
Goedemiddag :W

Ik heb sinds een tijdje een Honda CBR600 F2, super relaxed, niks mis mee en gaat als een trein. Er zit alleen momenteel een demper onder waar ik minder over te spreken ben. Het is een Gianelli demper:
img2011052200205.jpg






Heeft iemand ervaring met deze demper? Er komt namelijk bijzonder weinig geluid uit (bijna standaard). Dus ik ben benieuwd of deze demper een DB killer heeft en of ik die er makkelijk uit krijg?
 
Goedemiddag :W

Ik heb sinds een tijdje een Honda CBR600 F2, super relaxed, niks mis mee en gaat als een trein. Er zit alleen momenteel een demper onder waar ik minder over te spreken ben. Het is een Gianelli demper:
[afbeelding]
[~[url="http://img827.imageshack.us/img827/7743/img2011052200206.jpg"]afbeelding~][/URL]




Heeft iemand ervaring met deze demper? Er komt namelijk bijzonder weinig geluid uit (bijna standaard). Dus ik ben benieuwd of deze demper een DB killer heeft en of ik die er makkelijk uit krijg?

Ik zie hem zo te zitten (foto 2),alle dB killers zijn te verwijderen }) ,maar het kan zijn dat ie gelast of geschroeft zit.
Bij gelast kun je de las "losboren",wil je later,deze terugplaatsen zet je er gewoon weer een boutje met schroefje op :)
 
Zo, das een ouwe Giannelli (dubbel N dubbel L ) demper
die heeft de tachtig jarige oorlog nog meegemaakt.

Volgens mij zit daar de killer vast in (als in gelast)
 
Ook niet aan de onderkant?,puntlasje?
Nope. Is helemaal niks te zien

hij hoeft net persé gelast te zijn, mijn DB-killers zitten gewoon er in geklemd. Dus even een tang op het binnenste pijpje zetten, hamertje erbij, en je hebt kans dat hij zo los komt :+
Helaas.. geen beweging in te krijgen..
Zo, das een ouwe Giannelli (dubbel N dubbel L ) demper
die heeft de tachtig jarige oorlog nog meegemaakt.

Volgens mij zit daar de killer vast in (als in gelast)

Hmm ok. Dan weet ik genoeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan