Gibernau in 2009 terug in MotoGP

Die gaat er zo goed als niet bij komen.
Zoals het er nu op lijkt en dat is sinds gisteren blijft Elias bij Alice
Spies naar Kawasaki en Guintoli exit en daar zou Kallio voor in de plaats komen.
Mika Kallio?! Die was toch 'te laat' op de transfermarkt oid? Tenminste, ik hoorde Bartol zoiets zeggen..
 
Waarom zo negatief?

Wees blij dat er een rijder bij is die hopelijk ook nog wat mooie dingen kan zien!
Altijd dat gezeik..

Bijna iedereen is al fan van Rossi (en terecht) maar ik vind dat een coureur het op de baan moet laten zien , en daar heeft hij best mooie dingen laten zien.
Een Pedrosa vind ik ook maar een lullutje roze water , maar hij rijdt hard en daar gaat het om ;)

Ik zeik niet, ik geef alleen mijn mening. Jou mening bestempel ik ook niet als gezeik. Verder ben ik het wel eens dat het veld nu beter gevuld is. Maar ik zit niet te wachten op Gibernau.
 
Laatst bewerkt:
Wie had 2 jaar terug verwacht dat Stoner in 2007 zou domineren? Zijn eerste overwinning werd meer gezien als incident dan als toekomstige heerser.
Gibernau heeft toch redelijke tijd aardig vooraan gereden en was een van de weinigen die dat etras had om elke wedstrijd op een constant niveau te presteren. Of hij nu een Honda had of niet, er waren er meer met een Honda die ook niet vooraan reden.

Ik denk dat hij best aardig mee kan doen. Zal niet direct om de top 3 gaan, daarvoor zijn er denk ik teveel goede rijders bijgekomen. Want een rijders als Chris Vermeulen wil ik best wel eens op een Honda of Yamaha zien. Want je ziet aan Caparossi wel dat de Suzuki gewoon minder is dan de overige merken. Hopkins zou ik graag op een Ducati zien, net als Hayden. Gezien hun rijstijl passen ze meer op een agressieve machine. Dus een Kawa is niks voor Hopkins! Ik denk niet dat Stoner ook veel zou klaarspelen op een Suzuki of Kawa.

Maargoed..op een Ducati die gelijkwaardig is aan die van Stoner zie ik hem best goed meekomen. Kijk maar wat Elias laat zien sinds zijn motor is geupgrade naar het level van Stoner zijn fiets. En geloof me.. ook Elias zie ik volgend jaar elke race in de top 6 rijden! Hij weet wat t is om vooraan te rijden namelijk (denk terug aan de 250 tijd).
Gibernau zie ik op basis van zijn reputatie is het alleen al leuk om hem erbij te hebben. Al was ik nooit een groot fan van hem (en zijn gedrag).
 
Ik zeik niet, ik geef alleen mijn mening. Jou mening bestempel ik ook niet als gezeik. Verder ben ik het wel eens dat het veld nu beter gevuld is. Maar ik zit niet te wachten op Gibernau.

:^

helemaal mee eens, goed dat het veld gevuld wordt en Gibernix heeft zeker mooie dingen laten zien maar ik zit er ook niet op te wachten. Zie liever vers bloed komen, loopt genoeg rond in de 250, BSB, AMA en WSBK.

Trouwens, Pedroplul is het ook zeker niet helemaal, net als Kees Steener maar ze gaan inderdaad hard rond! :Y


@ Pedroby
Ik zou Hayden graag in het WSBK zien, denk dat zijn rijstijl daar veel meer tot zijn recht komt. Wat Stoner betreft... moeilijk te zeggen. Ik betwijfel het ook of hij op een andere machine net zo goed uit de voeten kan. Maar ja, dat dacht iedereen voorheen ook van Rossi en Honda!
 
Laatst bewerkt:
Misschien is het handig om Gibernau een verbod te geven voor het meedoen aan de GP van Barcelona, voordat hij iedereen er wederom afkegelt en het halve veld met blessures thuiszit, ipv aan de start van de TT verschijnt. B|
Dan kunnen ze Hopper ook wel uitsluiten van starts in Motegi. Was hij het niet die in 2005 in de eerste bocht het halve ( overdreven uiteraard )veld uitschakelde :?
 
Dan kunnen ze Hopper ook wel uitsluiten van starts in Motegi. Was hij het niet die in 2005 in de eerste bocht het halve ( overdreven uiteraard )veld uitschakelde :?
Uiteraard, en daarom moet mijn opmerking ook met een vleug cynisme worden genomen. :)
 
Ik snap niet dat Ducati van die gravel-/zandhappers in dienst neemt :P
Of denken ze soms dat ze crossmotoren bouwen :?
 
Dan kunnen ze Hopper ook wel uitsluiten van starts in Motegi. Was hij het niet die in 2005 in de eerste bocht het halve ( overdreven uiteraard )veld uitschakelde :?

wie ben jij/wat doe je in dagelijks leven ;) Verbaasd me altijd dat jij circuits.heftige gebeurtenissen op circuit en jaartallen zo uit je mouw schut :} :}

kunnen wel meer hier overigens
 
Wie had 2 jaar terug verwacht dat Stoner in 2007 zou domineren? Zijn eerste overwinning werd meer gezien als incident dan als toekomstige heerser.
Gibernau heeft toch redelijke tijd aardig vooraan gereden en was een van de weinigen die dat etras had om elke wedstrijd op een constant niveau te presteren. Of hij nu een Honda had of niet, er waren er meer met een Honda die ook niet vooraan reden.

Ik denk dat hij best aardig mee kan doen. Zal niet direct om de top 3 gaan, daarvoor zijn er denk ik teveel goede rijders bijgekomen. Want een rijders als Chris Vermeulen wil ik best wel eens op een Honda of Yamaha zien. Want je ziet aan Caparossi wel dat de Suzuki gewoon minder is dan de overige merken. Hopkins zou ik graag op een Ducati zien, net als Hayden. Gezien hun rijstijl passen ze meer op een agressieve machine. Dus een Kawa is niks voor Hopkins! Ik denk niet dat Stoner ook veel zou klaarspelen op een Suzuki of Kawa.

Maargoed..op een Ducati die gelijkwaardig is aan die van Stoner zie ik hem best goed meekomen. Kijk maar wat Elias laat zien sinds zijn motor is geupgrade naar het level van Stoner zijn fiets. En geloof me.. ook Elias zie ik volgend jaar elke race in de top 6 rijden! Hij weet wat t is om vooraan te rijden namelijk (denk terug aan de 250 tijd).
Gibernau zie ik op basis van zijn reputatie is het alleen al leuk om hem erbij te hebben. Al was ik nooit een groot fan van hem (en zijn gedrag).

:stupid:

Hij zegt niet vaak wat, maar ik sluit mij volledig aan bij bovenstaande tekst :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ben fan van rossi punt maar dat Gibernau terug komt vind ik alleen maar best

1 meer rijders in het veld
2 gibie kon en ging altijd lekker de strijd aan met nummer 46
3 ik vond persoonlijk dat ie nog wel mee kon was altijd wel voor in te vinden
4 hoe meer ziel hoe meer vreugd
 
het is jammer dat het motogp circus niet met kerst rijd. dan zou gibernau mooi op een kerst-ducati kunnen rondgaan. net wat voor hem ;)

wie o wie kan er een fotosoep maken van een duc met kerstversiering ? })
 
Laatst bewerkt:
kan niet wachtet op de eerste stoner gibernau battle :+

full
 
wie ben jij/wat doe je in dagelijks leven ;) Verbaasd me altijd dat jij circuits.heftige gebeurtenissen op circuit en jaartallen zo uit je mouw schut :} :}

kunnen wel meer hier overigens

Ik werk net als jij in de wereld van de Motogp .......................... o... ik zat even weg te dromen :+ ......... de wereld van de trekker trek ligt dichterbij :P
 
Vind het maar niks dat hij terugkomt. Pomp gewoon vers bloed in de MotoGP, nou halen ze een coureur binnen die bewezen heeft dattie het allemaal net niet kan. Vind het een slechte ontwikkeling in de MotoGP dat ze jong talent geen kans geven.
 
Gibernau terug juich ik toe! Als Stoner valt hebben we altijd nog Gibernau om een robbertje met Rossi te vechten.

nu nog wachten op een suzuki sateliet team. dan is het startveld tenminste weer wat voller. en BMW en aprillia mogen wat mij betreft ook wel weer aanschuiven.
 
Motegi ...... hierna is Gibernau afgehaakt vanwege de blessures dacht ik toch? Vanaf hier ging het bergafwaarts.

dacht dat het estoril was. Vanaf toen kon gibernau de rest van het seizoen niet meer rijden, en werdt ie door ducati aan de kant gezet voor degene die hem er af schoof in estoril...
 
dacht dat het estoril was. Vanaf toen kon gibernau de rest van het seizoen niet meer rijden, en werdt ie door ducati aan de kant gezet voor degene die hem er af schoof in estoril...

Aan de reclameborden en de kleur van de cerbs te zien zou je inderdaad weleens gelijk kunnen hebben. Of zouden ze zo in motegi ook zijn gegaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan