Ik heb even een berichtje op gezocht wat ik maanden terug in Duitsland heb gelezen
Rene S. ( hat eine BMW 600 Sport) aus Holland antwortete sofort:
Thats correct, our does 238 km /h with the engine tuning. customer wants now a turbo kit one it.
It was tested on the road with GPS, but i have a tuned engine, (exhaust /inlet/ injectors/ecu mods) and revs till 9000 rpm, so thats last makes the difference in speed.
Kan de beste man zelf niet traceren, maar het klinkt allemaal leuk.
Heb zelf dan aan het begin van dit jaar de Kymco Xc gekocht maar het scheelde maar een haar
of ik had er een paar duizend boven op gedaan om de 600 Sport aan te schaffen.
Ik wil zo nu en dan hard, dan kan ik natuurlijk wel een leuke cbr kopen maar op een scooter hard gaan is ook wel gein.
Overigens naast hard rijden respecteer ik het gewoon relaxed toeren ook wel hoor ha ha
Mocht je ooit toch denken dat je een 600 of 650 zou willen aanschaffen dan kun je beter de 600 hebben, de 650 is walgelijk slecht om aan te sleutelen.
(dubbele uurlonen als je het laat doen)
Om de vario te lichten van de 650 moet de complete zijkant van voor tot achter worden uitgebouwd om er bij te komen... niet normaal kijk maar even naar het fotootje hieronder.
Bij de 600 gaat dat een stuk eenvoudiger en is het bijna op een conventionele ouderwetse manier.
Ben zelf trouwens enigszins gehandicapt dus kan nu nog niet al te zwaar rijden, mogelijk ben ik met een jaar of 2 hersteld en dan
(mits big scoot ook nog eens via poort naar binnen kan) kan ik ook wat zwaarder gaan rijden
Even enkel en alleen een paar rolletjes vervangen bij de BMW 650, daarvoor moet het geen je nu ziet worden gedemonteerd... lijkt vreemd maar is 100% een feit.
Mooiste combi lijkt mij een 600 en dan
(als het past) het verstelbare windscherm van de 650, en dan krijgen ze die zak die onder de 600 hangt ook nog van me cadeau
(raar ding)
Cheers Jan aka Webengine