Gixxer fighter -> in opbouw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand toevallig waar ik een setje voorvork poten kan laten anodiseren?????

Ik laat de achterbrug ook zwart coaten, dan zijn dus velgen, achterbrug en frame zwart.
Denk dat ik dan ook meteen de kroonplaten laat doen.

Voorvork wil ik dan eigenlijk GOUD hebben geanodiseerd :} :} :}
 
Weet iemand toevallig waar ik een setje voorvork poten kan laten anodiseren?????

Ik laat de achterbrug ook zwart coaten, dan zijn dus velgen, achterbrug en frame zwart.
Denk dat ik dan ook meteen de kroonplaten laat doen.

Voorvork wil ik dan eigenlijk GOUD hebben geanodiseerd :} :} :}


Jansen chroom b.v in Enschede www.jansenchroom.nl

Heeft o.a. ook Rau frames verchroomd naar ik gehoord heb goede kwaliteit
Succes

Gr. U
 
Weet iemand toevallig waar ik een setje voorvork poten kan laten anodiseren?????

Ik laat de achterbrug ook zwart coaten, dan zijn dus velgen, achterbrug en frame zwart.
Denk dat ik dan ook meteen de kroonplaten laat doen.

Voorvork wil ik dan eigenlijk GOUD hebben geanodiseerd :} :} :}


Bekijk deze link eens, http://www.kellysearch.nl/nl-product-90393-2.html
oppervlaktebehandeling intypen, nederland selecteren en een zaak in de buurt opzoeken Suc6
 
Helaas nog geen foto update, als ik eraan toe kom zal ik die morgen voor jullie regelen 8-)

Ik zit met een probleem, wil mijn velgen poedercoaten maar weet nog niet zo goed in welke kleur.

Frame is inmiddels zwart, achterbrug word zwart
tank, zitje, koplampkuipje etc worden ook zwart, als hoofd kleur

nu wil ik dus eigenlijk de kleur van de velgen ook gebruiken als accent kleur in het zwarte spuitewerk

alle ideen zijn welkom, foto;s uiteraard ook

enne, het moet wel opvallen :+
\
 
Helaas nog geen foto update, als ik eraan toe kom zal ik die morgen voor jullie regelen 8-)

Ik zit met een probleem, wil mijn velgen poedercoaten maar weet nog niet zo goed in welke kleur.

Frame is inmiddels zwart, achterbrug word zwart
tank, zitje, koplampkuipje etc worden ook zwart, als hoofd kleur

nu wil ik dus eigenlijk de kleur van de velgen ook gebruiken als accent kleur in het zwarte spuitewerk

alle ideen zijn welkom, foto;s uiteraard ook

enne, het moet wel opvallen :+
\
deze heb ik altijd al mooi gevonden...
alleen wel poets gevoelig...
full
 
volgens mij stonden er nog een paar 6 zuiger remtangen van een zxr uit 2001 te koop op marktplaats, die passen ook op die vork.
 
Als ik mijn 1100 niet kwijt raak moet hij deze winter ook maar wat serieuzer onder het mes. Maarja, ik twijfel nog of ik het rijden erop leuk genoeg vind om er veel in te gaan investeren... Het bouwen is vaak leuker dan het rijden erop...
 
ben ook wel benieuwd naar een update :)

begin daarnaast steeds meer te hunkeren naar een gsxr om te verbouwen. anderzijds betwijfel ik of het handig is om met twee bikes tegelijk bezig te zijn aangezien de honda ook nog enorm veel werk is :?
 
Vraag maar eens aan Soef, één van de twee blijft vroeg of laat staan.....

dat hoef ik m niet te vragen, voelde dat zelf al aankomen en zie de dag ook nog wel komen dat ie alle speciale spullen van de es overzet op de gixxer ;)

speelt mee dat 3 motoren wel erg veel wordt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan