Gixxer-meeting 13 juni

(Theorie)bijeenkomst?

  • Zat 20 Mei

    Stemmen: 3 17,6%
  • Zat 27 Mei

    Stemmen: 1 5,9%
  • Zat 3 Juni

    Stemmen: 2 11,8%
  • Zat 10 Juni

    Stemmen: 11 64,7%

  • Totaal aantal stemmers
    17
full
 
Ziet er allemaal gezellig uit, ik wilde nog ff komen kijkenm altijd wel leuk een heleboel gixxers bij elkaar, maar ik werdt een beetje verrot wakker na mijn nachtdienst.

Zijn er nog mensen die er nu een verslaving bij hebben? of 1 keer en nooit meer?
 
voor mij is het definitief een verslaving JA :]
echt geweldig man, lekker bochten nemen zonder mongolen die voor je de weg opduiken, mannen in blauwe pakken die vroeger gepest zijn, kliko-bakken met gaten erin etc

next time ben ik er weer bij
 
voor mij is het definitief een verslaving JA :]
echt geweldig man, lekker bochten nemen zonder mongolen die voor je de weg opduiken, mannen in blauwe pakken die vroeger gepest zijn, kliko-bakken met gaten erin etc

next time ben ik er weer bij

Ja lekker he? Je moet alleen af en toe oppassen voor de beginners, die willen weleens iets onverwachts doen.
 
Leuke foto's!

Roy : Laat ff weten wat de schade is... schaam schaam

Sub4sec : Ik wil graag mee de 18e. Heb Sander gemaild van motorxtra maar geen bericht terug gehad over dat ik er niet was en of ik het mocht overhevelen naar een andere dag etc ?



Hoe streng waren ze met geluid ?
 
Leuke foto's!

Roy : Laat ff weten wat de schade is... schaam schaam

Sub4sec : Ik wil graag mee de 18e. Heb Sander gemaild van motorxtra maar geen bericht terug gehad over dat ik er niet was en of ik het mocht overhevelen naar een andere dag etc ?



Hoe streng waren ze met geluid ?

Welke schade? We hebben een krat Spa in de Kelder staan dus die komen wel op :P

Geluid niet streng, was ook al gezegd dat je het wel heel erg gek moet maken.
 
Leuke foto's!

Roy : Laat ff weten wat de schade is... schaam schaam

Sub4sec : Ik wil graag mee de 18e. Heb Sander gemaild van motorxtra maar geen bericht terug gehad over dat ik er niet was en of ik het mocht overhevelen naar een andere dag etc ?



Hoe streng waren ze met geluid ?
Capo, what happened? Klote dat je er niet bij was |(
 
lekkere dag gehad...? :+ zo ziet het er wel uit iig...

die met de agusta is very nice...lekker plat dus(dat issie zelf toch?) :9

heb je geen foto van jezelf roy?
 
was om 13uur is klaar...vriendin gehaald en toch maar naar de lek gereden...
allemaal gelukt en lekker gereden??

1 afvaller??
 
was om 13uur is klaar...vriendin gehaald en toch maar naar de lek gereden...
allemaal gelukt en lekker gereden??

1 afvaller??

Was qua temparatuur goed te doen op Zandvoort moet ik zeggen. Prima gereden tot aan de kuip dus veel platter kon het soms niet :P Over de hele dag zijn er een aantal afgegaan. Maar er reed in totaal wel een man of 100 dus weet niet of het bekenden van het forum zijn.
 
18e wil ik er wel bijzijn, ligt eraan of mijn dag overgeheveld kan worden. Zal motorxtra straks es bellen.

Suzajazz : Wat prive gekut.. kon niet weg. onwijs de pest over in.

Roy : sorry alsnog..
 
18e wil ik er wel bijzijn, ligt eraan of mijn dag overgeheveld kan worden. Zal motorxtra straks es bellen.

Suzajazz : Wat prive gekut.. kon niet weg. onwijs de pest over in.

Roy : sorry alsnog..

Ben je gek. Ik wist niet eens wie er allemaal om gevraagd hadden dus heb er gewoon een zooi mee genomen.



Heb wel 8 augustus een MSL dag staan. Zijn nog veel plekken vrij!
 
Terug
Bovenaan Onderaan