Gixxer-meeting 13 juni

(Theorie)bijeenkomst?

  • Zat 20 Mei

    Stemmen: 3 17,6%
  • Zat 27 Mei

    Stemmen: 1 5,9%
  • Zat 3 Juni

    Stemmen: 2 11,8%
  • Zat 10 Juni

    Stemmen: 11 64,7%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Bij mij begint ie te miepen dat RP software moet downloaden om af te spelen
maar die software bestaat dus niet, dus haaktie af


Verdomd, met WMP wel voor elkaar! *D

en ja, dawasik


Hebbes!

Mooi zo! Stelt niet zoveel voor, maar wel leuk om te zien vind ik persoonlijk.

en mocht je nog twijfelen, het staat waarschijnlijk ook nog ergens op bikepower ;)

Die ken ik niet...

@Capo..lullig, maar ik ken geen organisatoren waar je nog geld terugkrijgt als je met minder dan 1 week te gaan afzegt.

Ging om omboeken, niet afzeggen. Maar idd, zo kort van te voren kunnen ze die plek ook niet meer opvullen. Jammer maar helaas.
 
Plek opvullen.. kan me niet voorstellen dat de groepen idd vol waren. Maargoed ik ga oko niet lopen zeiken verder. Ik ga ff kijken of ik de 18e vrij krijg en als ik dadelijk circuit fiets heb schrijf ik me voortaan pas in op de dag dat ik er ben, dan maar extra administratie kosten van 5 euro.
 
Plek opvullen.. kan me niet voorstellen dat de groepen idd vol waren. Maargoed ik ga oko niet lopen zeiken verder. Ik ga ff kijken of ik de 18e vrij krijg en als ik dadelijk circuit fiets heb schrijf ik me voortaan pas in op de dag dat ik er ben, dan maar extra administratie kosten van 5 euro.

Kan dat ja? Maar met pech kan het niet.
 
Plek opvullen.. kan me niet voorstellen dat de groepen idd vol waren. Maargoed ik ga oko niet lopen zeiken verder. Ik ga ff kijken of ik de 18e vrij krijg en als ik dadelijk circuit fiets heb schrijf ik me voortaan pas in op de dag dat ik er ben, dan maar extra administratie kosten van 5 euro.

Beetje flauw om er zo over door te zeuren, de regels zijn duidelijk en voor iedereen gelijk.
Op de dag zelf inschrijven kan op de 18e wel eens erg tegenvallen, we zitten al bijna vol dus als je nul op request krijgt heb je toch echt pech.
 
Ladies,

Ik leef weer een beetje! Ben blij dat:
Viper zijn knaken krijgt!
Iedereen veel heeft geleerd
RoY R water bij zich had en nog een fles in de koeler heeft met mijn naam erop
We de 18e weer kunnen gaan!

Weet alleen niet meer wie psies wie is...
Nightbad weet ik.
Maar wie was ook alweer met Suz Yoshi 1000?
Suz Gele K4
Blauwwitte SRAD 600
en 1000 k1 2 of 3
Circuitfiets gsxr 600 blauw grijs?

Ben daar ff de draad in kwijt en vind het leuk om te weten

Film komt dit weekend en te vinden via dit topic en die van de 18e

gr
DPM
 
Weet alleen niet meer wie psies wie is...
Nightbad weet ik.
Maar wie was ook alweer met Suz Yoshi 1000?trombone
Suz Gele K4 Johnny be bad
Blauwwitte SRAD 600 Suzujazz
en 1000 k1 2 of 3 rotten of riekky
Circuitfiets gsxr 600 blauw grijs? weet ik niet meer |(

Ben daar ff de draad in kwijt en vind het leuk om te weten

dit is mijn inzet :P
 
Zo!!!

Ik zal hier ook mijn bevindingen plaatsen:

Ik heb echt genoten van het circuit-rijden. Ben zoals de meeste begonnen in de gele groep en ben uiteindelijk in de groene groep terecht gekomen samen met Suzujazz *O* en nog een paar (geloof totaal 5 man in 1 groepje). Adrenalin junkie had na zijn uitstapje in het grindbak besloten om van blauw een sessie te doen in groen.

De sessie ging goed totdat de marshall besloot om er vandoor te gaan :W . Het was dus tijd om vrij te rijden terwijl wij net in de groene sessie zaten. Op dat moment zat er iemand uit mijn groep op een R6 voor mij. Die jongen op de R6 en ik wisten nog niet exact wist met welke snelheden wij een bepaalde bocht moesten nemen. :X

Op een gegeven moment werd wij door 5 man ingehaald en toen ging ik in "Race"-mode. Heb de R6 ingehaald en van de 5 die ons inhaalden heb ik er weer 3 of 4 terug gepakt *O* *O* *O* . Vanaf dat moment sloeg de "Race"-mode over naar de jagers-instinct. }) })

Dat gevoel was heerlijk maar ik kwam na een paar hartklop-momentjes weer terug in "Hou je fiets heel a.u.b."-mode. _O- _O- _O- Heb aan het einde van de 4e sessie besloten dat het wel genoeg was voor die dag en heb de 5e sessie aan me voorbij laten gaan.

Toen ik 's avond terug dacht aan die momentjes, met name die ene waar ik bijna me fiets kwijt raakte, heb ik mezelf afgevraagd of dit niet mijn eerste en meteen de laatste keer was dat ik met de motor het circuit op ging. ;( ;( ;(

De volgende dag (gisteren) en vandaag zat ik alleen maar te verzinnen hoe ik bijvoorbeeld de tarzanbocht misschien in een lagere versnelling moest nemen, dat ik na de eerste scherpe chicane meer aan de binnenkant moest zitten, dat ik de Scheivlak(?) iets later kon insturen en er harder door heen kon en dat ik bij de eerst volgende keer als ik 18 juli vrij kan nemen zal gaan starten in de groene groep zodat ik met een snellere tempo ACHTER een marshall kan wennen aan de bochten snelheid, etc, ect, ect.....

Met andere woorden:
Heb 18 juli al in mijn agenda staan. :Y *O*


Gegroet Riekky

@Da Puppet Master:
Ik ben die Surinamer op de blauw/grijze GSX-R1000 K2 die misschien nog meer dan jullie klaagde over de warmte

:+
 
Ladies,

Ik leef weer een beetje! Ben blij dat:
Viper zijn knaken krijgt!
Iedereen veel heeft geleerd
RoY R water bij zich had en nog een fles in de koeler heeft met mijn naam erop
We de 18e weer kunnen gaan!

Weet alleen niet meer wie psies wie is...
Nightbad weet ik.
Maar wie was ook alweer met Suz Yoshi 1000?
Suz Gele K4
Blauwwitte SRAD 600
en 1000 k1 2 of 3
Circuitfiets gsxr 600 blauw grijs?

Ben daar ff de draad in kwijt en vind het leuk om te weten

Film komt dit weekend en te vinden via dit topic en die van de 18e

gr
DPM

ik heb een 1000 k2 met in het oranje m'n nickname op het ruitje en oranje rimstriping
full
 
Zo!!!

Ik zal hier ook mijn bevindingen plaatsen:

Ik heb echt genoten van het circuit-rijden. Ben zoals de meeste begonnen in de gele groep en ben uiteindelijk in de groene groep terecht gekomen samen met Suzujazz *O* en nog een paar (geloof totaal 5 man in 1 groepje). Adrenalin junkie had na zijn uitstapje in het grindbak besloten om van blauw een sessie te doen in groen.

De sessie ging goed totdat de marshall besloot om er vandoor te gaan :W . Het was dus tijd om vrij te rijden terwijl wij net in de groene sessie zaten. Op dat moment zat er iemand uit mijn groep op een R6 voor mij. Die jongen op de R6 en ik wisten nog niet exact wist met welke snelheden wij een bepaalde bocht moesten nemen. :X

Op een gegeven moment werd wij door 5 man ingehaald en toen ging ik in "Race"-mode. Heb de R6 ingehaald en van de 5 die ons inhaalden heb ik er weer 3 of 4 terug gepakt *O* *O* *O* . Vanaf dat moment sloeg de "Race"-mode over naar de jagers-instinct. }) })

Dat gevoel was heerlijk maar ik kwam na een paar hartklop-momentjes weer terug in "Hou je fiets heel a.u.b."-mode. _O- _O- _O- Heb aan het einde van de 4e sessie besloten dat het wel genoeg was voor die dag en heb de 5e sessie aan me voorbij laten gaan.

Toen ik 's avond terug dacht aan die momentjes, met name die ene waar ik bijna me fiets kwijt raakte, heb ik mezelf afgevraagd of dit niet mijn eerste en meteen de laatste keer was dat ik met de motor het circuit op ging. ;( ;( ;(

De volgende dag (gisteren) en vandaag zat ik alleen maar te verzinnen hoe ik bijvoorbeeld de tarzanbocht misschien in een lagere versnelling moest nemen, dat ik na de eerste scherpe chicane meer aan de binnenkant moest zitten, dat ik de Scheivlak(?) iets later kon insturen en er harder door heen kon en dat ik bij de eerst volgende keer als ik 18 juli vrij kan nemen zal gaan starten in de groene groep zodat ik met een snellere tempo ACHTER een marshall kan wennen aan de bochten snelheid, etc, ect, ect.....

Met andere woorden:
Heb 18 juli al in mijn agenda staan. :Y *O*


Gegroet Riekky

@Da Puppet Master:
Ik ben die Surinamer op de blauw/grijze GSX-R1000 K2 die misschien nog meer dan jullie klaagde over de warmte

:+
Geweldig verhaal Riekky :} _O-

Was een topdag!

Vergeet volgende keer niet je kneesliders :+

gr
Suzujazz
 
De volgende dag (gisteren) en vandaag zat ik alleen maar te verzinnen hoe ik bijvoorbeeld de tarzanbocht misschien in een lagere versnelling moest nemen, dat ik na de eerste scherpe chicane meer aan de binnenkant moest zitten, dat ik de Scheivlak(?) iets later kon insturen en er harder door heen kon en dat ik bij de eerst volgende keer als ik 18 juli vrij kan nemen zal gaan starten in de groene groep zodat ik met een snellere tempo ACHTER een marshall kan wennen aan de bochten snelheid, etc, ect, ect.....


yep, duidelijk geval van beginnende verslaving
 
Laatst bewerkt:
Ladies,


Weet alleen niet meer wie psies wie is...
Nightbad weet ik.
Maar wie was ook alweer met Suz Yoshi 1000?
Suz Gele K4
Blauwwitte SRAD 600
en 1000 k1 2 of 3
Circuitfiets gsxr 600 blauw grijs?

Ben daar ff de draad in kwijt en vind het leuk om te weten

Film komt dit weekend en te vinden via dit topic en die van de 18e

gr
DPM


Ja op Gele K5 was ik, Johnny be Bad , is wel verwarrend die nicks, heb die van mij dus veranderd in RENE H (logisch toch) is makkelijker voor de 18de! :)
 
Ladies,

Ik leef weer een beetje! Ben blij dat:
Viper zijn knaken krijgt!
Iedereen veel heeft geleerd
RoY R water bij zich had en nog een fles in de koeler heeft met mijn naam erop
We de 18e weer kunnen gaan!

Weet alleen niet meer wie psies wie is...
Nightbad weet ik.
Maar wie was ook alweer met Suz Yoshi 1000?
Suz Gele K4
Blauwwitte SRAD 600: Suzujazz of Stiffmeister
en 1000 k1 2 of 3
Circuitfiets gsxr 600 blauw grijs?

Ben daar ff de draad in kwijt en vind het leuk om te weten

Film komt dit weekend en te vinden via dit topic en die van de 18e

gr
DPM
 
Terug
Bovenaan Onderaan