Gixxer-meeting 13 juni

(Theorie)bijeenkomst?

  • Zat 20 Mei

    Stemmen: 3 17,6%
  • Zat 27 Mei

    Stemmen: 1 5,9%
  • Zat 3 Juni

    Stemmen: 2 11,8%
  • Zat 10 Juni

    Stemmen: 11 64,7%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Jongens maak wel ff een klein bedrag naar die fotograaf over, hij heeft dure apparatuur en wij hebben een volgende keer ook weer mooie foto's

Ik heb er ook een paar lekkere tussen zitten:

full
 
Ladies,

Ik leef weer een beetje! Ben blij dat:
Viper zijn knaken krijgt!
Iedereen veel heeft geleerd
RoY R water bij zich had en nog een fles in de koeler heeft met mijn naam erop
We de 18e weer kunnen gaan!

Weet alleen niet meer wie psies wie is...
Nightbad weet ik.
Maar wie was ook alweer met Suz Yoshi 1000?
Suz Gele K4




Blauwwitte SRAD 600
en 1000 k1 2 of 3
Circuitfiets gsxr 600 blauw grijs?

Ben daar ff de draad in kwijt en vind het leuk om te weten

Film komt dit weekend en te vinden via dit topic en die van de 18e

gr
DPM

Trombone is alias yoshi 1000
*O*

van het weekend naar Oschensleben geweest. Er zij mensen die veel sneller zijn op een 1000 :+
 
Ik heb er 8 "besteld" en maak een 10 euro over, vind ik genoeg.

Ik vergelijk het met Ad Kievit bv... die vraagt 4 of 6 euro per foto en je bent verplicht er 4 of 5 af te nemen.
 
Ik heb er 8 "besteld" en maak een 10 euro over, vind ik genoeg.

Ik vergelijk het met Ad Kievit bv... die vraagt 4 of 6 euro per foto en je bent verplicht er 4 of 5 af te nemen.


idd ook 8 besteld :Y
denk ook wel dat 10 euries voldoende is , want hij hoeft het niet uit te printen :P
 
Ik heb er 8 "besteld" en maak een 10 euro over, vind ik genoeg.

Ik vergelijk het met Ad Kievit bv... die vraagt 4 of 6 euro per foto en je bent verplicht er 4 of 5 af te nemen.
ik begin steeds meer een hekel aan Ad te krijgen...al 3x mail gestuurd, geen reply en ook nix in de brievenbus...begin te geloven dat ie geen geld wil verdienen B|
 
ik begin steeds meer een hekel aan Ad te krijgen...al 3x mail gestuurd, geen reply en ook nix in de brievenbus...begin te geloven dat ie geen geld wil verdienen B|

1x wat besteld maar vond het ook veeel te lang duren.

volgens mij gaat het bij actionfoto beter.

Zeker weten. Sowieso ik wil graag eerst zien wat ik bestel en dan betaal ik wel. Foto's gaat heel snel bij die van MotorXtra. Heb zondag gemeelt en kreeg zondagmiddag al de foto's. Even op CD-rom en laten afdrukken!
 
haha volgens mij is het OF een bug in FireFox of die page van sub4sec is ontworpen voor InternetExplorer, ehm virus-verspreider :D. Nee joke, bij ie doet ie het wel normaal, dus sub4sec, thanks man !!!
 
Ik kon de 13-de niet, ik ben 3 dagen later geweest, toch lekker ff hier posten ;)

ff een post verder dus ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan