"GIXXER" meeting zondag 22 maart 2009 MAC IJsselstein

Nou hier issie dan!

Filmpje Gixxer meeting 22-03-2009

Eerste filmpje die ik heb gemaakt, weet niet hoe ik met Windows moviemaker het geluid van de motor/ rijwind eruit kan filteren. :X :X :X


Top, heb je nog meer? :} :} :Y :Y :Y

full
 
Hoorde ik nou in het filmpje, dat bij de Mac al bekend was dat er een camera wagen stond ? ? ? Als dat zo was dan hadden we dat beter even kunnen meedelen aan alle rijders, zodat er meer gelet op zou worden. :?

@Bazzi heb je ook nog gefilmd tijdens de aanhouding? O-)
 
Laatst bewerkt:
@Bazzi heb je ook nog gefilmd tijdens de aanhouding? O-)

Nee.... die had ik weggestopt toen we net van de dijk kwamen en de PAN European achter ons stopte. Beelden mogen ze niet gebruiken, maar ze kunnen het wel in beslag nemen en dan moet je de boel nog terug krijgen. Stonden trouwens toch geen verkeerde dingen op. :)
 
Wel een leuk stukkie film Bazzi.

Ik ben er 14 juni ook wel bij als 't goed weer is en ik heb niks anders. As usual, ovb dus. :P
 
Zag ik dat nou goed, dat jullie met zn allen over de parallelbaan naast de A2 reden? daar mogen
sinds enkele weken geen autos en motoren meer rijden OEI! bijna jackpot voor de popo's
 
Zag ik dat nou goed, dat jullie met zn allen over de parallelbaan naast de A2 reden? daar mogen
sinds enkele weken geen autos en motoren meer rijden OEI! bijna jackpot voor de popo's

Uhmmm ik heb dat toevallig gezien toen we dr inreden :] , maar dacht eigenlijk "Ach zal wel goed zijn, die organisatie maakt toch geen fouten"

"of is/was er een vergunning ofzo :P ???"
 
Laatst bewerkt:
jen the men is back online... vandaag nieuwe laptop gehaald...
dus binnenkort zelfs de foto's van et karten... haha:D
was zondag echt helemaal super...
en een mooie route!!
 
Zag ik dat nou goed, dat jullie met zn allen over de parallelbaan naast de A2 reden? daar mogen
sinds enkele weken geen autos en motoren meer rijden OEI! bijna jackpot voor de popo's

Hmmm. ik moet denk toch mijn rijstijl wat gaan aanpassen. Toen die pan european achter ons zat, had ik nog een snelheidsovertredinkje van een niet te nader noemen snelheid. :X. Had hem nog niet gezien namelijk |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan