Groetenboer
MF veteraan
voor het betere glijwerk, BEL NU 0900 - het betere glijwerk
(0900 - 438 238373 45459375) € 1,65 perliter gesprek
(0900 - 438 238373 45459375) € 1,65 per
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dat is behoorlijk dom...ze vroeg of ze de juffrouw moesten halen. ik zeg nee hoor..
[off topic]Welke school was dat, Peiijlstok, dat het glat in de buurd was? [/off topic]
Is het al weer vrijdag?
ow, en grop op de brommer is bij lange niet te vergelijken met grip op de motor, echt een enorm verschil!
Dus op de snelweg bij het inhalen over een witte streep is niet zo heel gevaarlijk.
gas los laten voor dat je op de streep komt? tussendoor de strepen door inhalen is zeker niet te doen??
ik heb mn auto rijbewijs wel dus volgens mij ga je veel te snel om tussen de strepen door te rijden.
jawel?
weetje, het is geen ijs hoor, of olie of diesel, het valt allemaal wel mee, het zijn echter wel de gladste stukken, die geen noodstop erop of een kneedown erop proberen, gewoon rijden kan gewoonDus op de snelweg bij het inhalen over een witte streep is niet zo heel gevaarlijk.
gas los laten voor dat je op de streep komt? tussendoor de strepen door inhalen is zeker niet te doen??
ik heb mn auto rijbewijs wel dus volgens mij ga je veel te snel om tussen de strepen door te rijden.
voor het betere glijwerk, BEL NU 0900 - het betere glijwerk
(0900 - 438 238373 45459375) € 1,65 perlitergesprek
Hoe kan je het beste over natte tramrails een bocht maken? Hier in Den Haag zijn namelijk nogal wat stukken waarbij je onvermijdelijk een berg tramrails zal moeten trotseren om verschillende kruispunten etc. over te steken. Ik heb vroeger 2 maal motorrijders onderuit zien gaan bij een bocht waarin je voor de bocht tussen de tramrails rijdt en na de bocht naar rechts de tramrails naar links afbuigd zodat de motorrijder eigenlijk in de bocht de tramrails moet kruisen (anders komt de rijder teveel op een verkeerd gedeelte van de linker weghelft). Hoe kun je het best handelen?
- Motor licht trekkend houden of gas dichtdraain tijdens het kruisen van de rails?
- Snelheid drastich verminderen of een klein beetje?
- De tramrails het liefst kruisen nadat deze z'n bocht/kromming heeft afgemaakt (indien mogelijk) en dan pas op het rechte stuk eroverheen?
Wat zijn jullie tactieken?
dat is behoorlijk dom...
Maar is dit nou ook zo als je over een tramrails gaat die zeg maar rechtuit gaat. Dus dat je gewoon op een doorgaande weg rijdt tussen de rails in en om wat voor reden dan ook een stukje op wilt schuiven waardoor je over de rails moet. Is het dan nog steeds het beste om wel gas erop te houden, omdat ik kan bedenken dat het wiel dan sneller slipt en je misschien een onprettig gevoel geeft.En een trekkende motor in bochten is altijd een goed idee
Maar is dit nou ook zo als je over een tramrails gaat die zeg maar rechtuit gaat. Dus dat je gewoon op een doorgaande weg rijdt tussen de rails in en om wat voor reden dan ook een stukje op wilt schuiven waardoor je over de rails moet. Is het dan nog steeds het beste om wel gas erop te houden, omdat ik kan bedenken dat het wiel dan sneller slipt en je misschien een onprettig gevoel geeft.