Goed adres voor striping

Hete post

Kloon
5 nov 2011
511
0
Iemand hier die goede suggesties heeft voor een tent waar ik wat striping of accenten op de motor kan laten zetten? Ik bedoel geen rimstriping, maar op de tank/ achterkant. Ik heb de zoek functie gebruikt, schiet er niks mee op :N (voor de UTFS-ridders)
 
UTFS.. :D

[/vrijdagflauwheid]

maar google deed ook niks?
zoek je dan stickers of iemand die gewoon goed kan schilderen?
paintbrush?
 
Laatst bewerkt:
Niet iets tribal/ pinstriping achtigs (ff gegoogled op die term).
Meer zoiets van: 1 dikke en 1 dunne lijn naast elkaar van voor tot achter ofzo. Kan met sticker (mits dit mooi is!) en anders met lak.
 
een goede pinstriper zou dat ook wel kunnen doen.
Nu nog alleen een goede zien te vinden :)

Er was toen zo'n filmpje op motormeuk. Een kerel uit india ofzo met een tank. Gaaf filmpje.

Edit
filmpje gevonden :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ken een hele goede pinstriper in de buurt van Zwolle. Pm me voor zijn contact gegevens.
 
ga eens langs een automaterialen zaak. heb ik mijn striping gehaald die ik in mn velgen heb geplakt(is gewoon een rolletje van 10meter lang en 6 mm breed. fluor rood/oranje/geel en groen en misschien nog wel meer kleuren. was van motip geloof ik en is misschien nog wel in meerdere breedtes te krijgen
 
ga eens langs een automaterialen zaak. heb ik mijn striping gehaald die ik in mn velgen heb geplakt(is gewoon een rolletje van 10meter lang en 6 mm breed. fluor rood/oranje/geel en groen en misschien nog wel meer kleuren. was van motip geloof ik en is misschien nog wel in meerdere breedtes te krijgen


Ik bedoel geen rimstriping, maar op de tank/ achterkant
 
Terug
Bovenaan Onderaan