Goed alarm

GEEN, ken je dat? Is het beste, kun je tenminste altijd rijden. Met alarm worden ze toch ook gewoon gestolen, die dingen stellen geen reet voor omdat je bij een motor vrij eenvoudig bij zo'n ding kan komen.
 
kheb r n spyball op zitten... als ze m wille hebbu nemen ze m toch wel mee, maar dit weerhoud gelegenheids dieven en ook die etertjes hier in de straat van het op de fiets klauteren om te spelen...
 
Hoe kom je daar nou bij? Frank heeft zowel op zijn ThunderAce als op zijn Mille alarm en tot nu toe nooit problemen mee gehad.


CAT

Dingen kosten klauwen met geld, je motor wordt nog steeds gejat, altijd afgaan wanneer het niet moet en omgekeerd en ze trekken je accu leeg. Van de 10 mensen die ik ken met alarm, zijn er 9 ontevreden.
 
De problemen met alarminstallaties onstaan niet door een slecht merk alarm maar door de aansluitkwaliteit.
Bij mij zijn alle verbindingen gesoldeerd,behandeld met antioxidatiespul en oin krimpkous verpakt 3 jaar oud en nog nooit problemen mee gehad.
het kan bij tanken en zo wel lastig zijn omdat je regelmatig zelf vergeet het alarm uit te zetten.
Verder ben ik van mening dat het bij langer stilstaan je accu leegtrekt.
 
De meeste mensen nemen een alarm om flinke korting op hun verzekering te krijgen. Meestal word het alarm daarna gewoon uitgezet.
 
Red Alert Delta, al 3 jaar lang zonder problemen! Nooit last met me accu, gaat zelden zonder reden af en wel op de goede momenten.
 
Wat is zo'n spyball precies? Waar kan ik er info over vinden?

Spyball is een alarm merk, www.spyball.it

Ik heb zelf ook Spyball en tot zover nog geen klachten afgezien van het ongemak van de zelf inschakelende startonderbreker, op bijv. de pont altijd lopen kloten met een handzender :X , tegenwoordig laat ik het contact maar aanstaan....

Maarja, het moet van de verzekering, helaas.

Datatool schijnt ook niet slecht te zijn....zelf geen ervaring mee.
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 26 april 2003 12:41 schreef Frrans het volgende:Spyball is een alarm merk, www.spyball.it

Ik heb zelf ook Spyball en tot zover nog geen klachten afgezien van het ongemak van de zelf inschakelende startonderbreker,[Knip]
Vind dat geen probleem, eigenlijk alleen maar fijn, daarbij kan deze functie uitgeschakeld worden.
Ik ben er erg tevree mee

Greetz
 
Hoi,

Ik heb op mijn SP1 een datatool alarm zitten. Ik ben er hartstikke tevreden over. Veel mogelijkheden en nooit problemen.
Wel hebben ze het alarm zo "ingricht" dat deze op startonderbreker springt 30 seconden nadat ik het contact heb uitgezet. Wil ik hem op alarm hebben, dan moet ik ff een keer op het knopje van mijn handzender drukken.
Dit is vooral makkelijk bij het tanken enzo, hij begint dan niet meteen te loeien..
Verder geeft het alarm ook aan om welke reden hij is afgegaan, dit geeft ie weer via het ledje.
Je moet er wel rekening meehouden dat je zo'n 500 euro kwijt bent incl. inbouw.
Vaak krijg je wel veel korting via je verzekering, dus je hebt hem zo terug verdiend.

als je meer wil weten, vraag maar gerust.

willian
 
Lekker veel mogelijkheden zijn er waarom hij is afgegaan! Ruitbreuk, kofferbak geopend of deuren? of gewoon bewegingssensor? :9
 
Klinkt allemaal niet geweldig, en 500 pleoro's is iets te veel. Ook nog positief nieuws over budget apparatuur?
 
Gewoon zelf iets verzinnen.

Bijvoorbeeld: contact op je stuur die bij verbreking verborgen claxon inschakelt inclusief relaïs met vertragingen.

Volgens mij moet een alarm zo goedkoop en simpel mogelijk zijn. Al die peperdure alarmen zijn namelijk bekend bij het dievengilde, ze weten ook hoe ze die moeten saboteren. Dit itt wat je zelf verzint.
 
Terug
Bovenaan Onderaan